"Bardzo miła i kompetentna obsługa. Auto gotowe do odbioru w umówionym czasie. ",
Iza, Dacia Sandero
"Silnik TDI 2.0 na pompowtryskach nadmiernie dymił. Warsztat wykonał pełną diagnostykę silnika i okazało się, iż inny mechanik ,wcześniej źle ustawił rozrząd (sic). Po ponownym poprawnym już ustawieniu problem został usunięty. Polecam wszystkim, to najlepszy serwis z jakiego korzystałem na terenie Bielska-Białej.",
Jacek, VW Passat 2.0 TDI - 170KM
"szybka, fachowa obsługa.przystępne ceny.sprawdzony warsztat ",
Witek
"Od wielu lat serwisuje samochód w tym warsztacie i nigdy się nie zawiodłem. Zawsze naprawa wykonana na czas, fachowa obsługa, ceny bardzo rozsądne. Polecam. ",
Tomek, Volvo V40
"Szybko, solidnie i w rozsądnej cenie, koszty podawane na bieżąco, profesjonalnie i w rozsądnej cenie, w końcu rzeczowy i uczciwy mechanik, polecam!",
Paweł, VW Polo
"Bardzo polecam Warsztat pana Dawida, Szybkość, fachowość oraz konkurencyjna cena napraw to ogromny atut.
Następnym razem na pewno oddam auto w ręce pana Dawida. ",
KRZYSZTOF H, OPEL SIGNUM
"Bardzo dobry serwis. Jeśli opel, to tylko tam. Warsztat solidny i z myślącymi fachowcami. Dwa minusy - godziny otwarcia i wysokie ceny.",
Karo, Opel Astra
"Szybka, tania i dobra jakość usług, miła obsługa , polecam!",
Vnss_, Fiat grande punto
"Od wielu lat wozimy do Pana Wieslawa glowice, ilosci przez te lata mozna liczyc w dziesiatkach, zawsze stana na wysokosci zadania, ceny przystepne a terminy wiadomo, w zaleznosci od oblozenia od dwoch dni do tygodnia. W 100% polecam",
Bularz Auto, Corsa, Panda, 206, Passat itp
"Witam...z reguly nie ufam mechanikom...ale po dlugich poszukiwaniach trafilam do warsztatu PZ auto...wymiana rozrzadu,oleju,termostatu wszystko to w przystepnej cenie i krotkim czasie naprawy.Pan sprawia wrazenie osoby ktorej mozna zaufac dlatego tez bez zastanowienia pozostawilam tam swoje auto...Jestem bardzo zadowolona z uslugi i napewno...",
Ewa, Daewoo lanos
Wykonujemy m.in. takie usługi jak: wymiana filtrów / oleju wymiana rozrządu wymiana opon wymiana tłumika wymiana klocków hamulcowych serwis klimatyzacji
W naszym serwisie zajmujemy się naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych wszystkich marek. Świadczymy również usługi wulkanizacyjne oraz posiadamy busy do wynajęcia. Posiadamy wieloletnie doświadczenie związane z mechaniką i eksploatacją...
"Bardzo polecam B3M. Od jakiegoś czasu robię tam serwis i naprawy samochodu jak i motocykla. Profesjonalnie i solidnie. Rzetelna informacja o stanie auta, bez naciągania i ściemy. Z czystym sumieniem polecam",
szym, Colt/Scrambler
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Mazda 6 I produkowana w latach 2002 - 2007. Zbudowany na platformie podłogwej G-platform ze współpracy z Fordem. W 2005 auto przeszło facelifting. W gamie silnikowej oferowano 4 jednostki...
Samochód klasy kompaktowej produkowany w 2008 - 2013. Mazda 3 jest następcą modelu 323. W roku 2011 auto przeszło facelifting. Oferowany w 3 odmianach benzynowych od 105KM do 260KM oraz...
Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...
Mazda 2 to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...