"Polecam, solidna firma dobra obsługa
klienta, bo polecam
",
Darek, Ford fokus 2007 1,6 benzyna
"Fachowe doradztwo, właściciel zna się na rzeczy. Dogodne terminy - nawet w weekendy się dostosuje.",
vw ., vw
"Warsztat profesjonalny, a auto nieco nietypowe.Obsluga sympatyczna.Ustalenie terminu OK w ciągu jednego tygodnia mozliwe.Diagnoza usterki i usuniecie nadzwyczaj sprawne.Dziekuje za pomoc i polecam.",
MaJur, Saab 9-3 aero T 4wd 2008
"Super,profesjonalna i miła obsługa.Bardzo dziękuję za pomoc.Polecam każdemu kto ma kłopoty z autem.",
Kaz, Lanos
Zapraszamy do naszego warsztatu. Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych, podnośników. Przynależność do sieci Bosch gwarantuje wysoką jakość usług. Nasi mechanicy mają wysokie kwalifikacje i...
"Szybko i solidnie wykonana robota, polecam napewno tam wrócę. ",
Amadi
Bosch Car Service, Bosch Diesel Service KW AUTO
Zjednoczenia 101, Osiedle Stefana Batorego, Zielona Góra
"Faktycznie znają się na rzeczy i szanują klienta. Szybka i profesjonalna naprawa bez "naciągania" czyli zbędnych kosztów. ",
tedi, VW Passat
"Naprawa uszkodzenia tyłu samochodu po kolizji. Jak na moje amatorskie oko wykonana bardzo profesjonalnie. Oglądałem przy odbiorze bardzo dokładnie i przyznam szczerze, że wygląda jakby nie był uderzony. Malowane elementy niczym nie różnią się od oryginału. Miałem już doczynienia z różnymi "fachowcami" i stwierdzam, że w końcu dobrze trafiłem.",
A.S., Citroen C4 Grand Picasso
"Fachowa , rzetelna, trafna diagnoza , szybka naprawa - bez krętactwa i naciągania. Ceny normalne. Indywidualne podejście do klienta - rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta. Jako klient otrzymałam pełną informację o stanie auta Serwis godny polecenia.",
Andrzej , Opel Meriva
"Rok temu zleciłem w tym serwisie naprawę silnika v6 3.3 litra. W Zielonej Górze niewiele było zakładów które chciały się tego zadania podjąć, w Auto Perfekt nie widzieli większych problemów, p.Krzysiek nakreślił zakres prac, którą szlifiernię wybrać i orientacyjne koszty. Chwilę to trwało i troszeczkę kosztowało ale warto było, silnik złożyli i...",
Romek, Sorento
Serwisy Grupy KIM należą do najlepiej ocenianych i najczęściej polecanych w regionie. Oddając pod naszą opiekę swój samochód, macie Państwo pewność najwyższego standardu wykonania usługi oraz niezwykle fachowej i pomocnej obsługi. Nasi...
"Bardzo dobry serwis nie drogo super szybko i do tego umyli mi auto w gratisie polecam warto",
Robert, Mazda
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...