"Mam samochód Citroen Berlingo 2.0 HDI .Byłem w dwóch zakładach , nie potrafili zaradzić.W drugim warsztacie poradzili mi abym pojechał do Hoffmana .Udało się ,może musiałem uzbroić się w cierpliwość bo trwało to kilka dni , ale byłem zdesperowany .Oczywiscie skończyło się na wymianie wtrysków .Jeżdzę już cztery miesiące i jest w porządku .",
Robert, Citroen Berlingo 2.0 HDI
Krasne 110, przy Drodze Krajowej E4 wylotowej z Rzeszowa, Rzeszów
"Profesjonalna i rzetelna wymiana. Od jakiegoś czasu tylko tutaj serwisuje samochód. Wymiana tulei wahacza przeprowadzona lepiej niż w ASO. ",
Zbych, Citroen C4 b7
1-go Maja 38a, Strzyżów, Budynek dawnej fabryki maszyn, Rzeszów
"Warsztat samochodowy wyróżniający się dbałością i odpowiedzialnością za powierzony samochód.",
Konrad , Honda/accord, civic
"Usterka usunięta szybko, miłe i profesjonalne podejście do klienta, pan który był w biurze (chyba właściciel?) udzielił mi przydatnych porad i wskazówek odnośnie klimatyzacji. Jeśli ktoś jest tam pierwszy raz, to trzeba poszukać biura, nawigacja pokazuje siedzibę firmy z innej strony budynku. Na pewno wrócę tam na serwis klimatyzacji a...",
Mariusz, Citroen C5
Expert mgr inż. Mateusz Kaczmarzyk
Boya-Żeleńskiego 23F, Rzeszów
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, przed którymi mechanika samochodowa nie ma żadnych tajemnic. Już od 1994 roku z powodzeniem naprawiamy pojazdy rzeszowskich kierowców oraz zapewniamy całodobową pomoc drogową. Skorzystaj z naszych usług i...
"Mam samochód Citroen Berlingo 2.0 HDI .Byłem w dwóch zakładach , nie potrafili zaradzić.W drugim warsztacie poradzili mi abym pojechał do Hoffmana .Udało się ,może musiałem uzbroić się w cierpliwość bo trwało to kilka dni , ale byłem zdesperowany .Oczywiscie skończyło się na wymianie wtrysków .Jeżdzę już cztery miesiące i jest w porządku .",
Robert, Citroen Berlingo 2.0 HDI
Krasne 110, przy Drodze Krajowej E4 wylotowej z Rzeszowa, Rzeszów
"Profesjonalna i rzetelna wymiana. Od jakiegoś czasu tylko tutaj serwisuje samochód. Wymiana tulei wahacza przeprowadzona lepiej niż w ASO. ",
Zbych, Citroen C4 b7
1-go Maja 38a, Strzyżów, Budynek dawnej fabryki maszyn, Rzeszów
"Warsztat samochodowy wyróżniający się dbałością i odpowiedzialnością za powierzony samochód.",
Konrad , Honda/accord, civic
"Usterka usunięta szybko, miłe i profesjonalne podejście do klienta, pan który był w biurze (chyba właściciel?) udzielił mi przydatnych porad i wskazówek odnośnie klimatyzacji. Jeśli ktoś jest tam pierwszy raz, to trzeba poszukać biura, nawigacja pokazuje siedzibę firmy z innej strony budynku. Na pewno wrócę tam na serwis klimatyzacji a...",
Mariusz, Citroen C5
Expert mgr inż. Mateusz Kaczmarzyk
Boya-Żeleńskiego 23F, Rzeszów
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, przed którymi mechanika samochodowa nie ma żadnych tajemnic. Już od 1994 roku z powodzeniem naprawiamy pojazdy rzeszowskich kierowców oraz zapewniamy całodobową pomoc drogową. Skorzystaj z naszych usług i...
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...