"W tym warsztacie pracują ludzie z dużym doświadczeniem i pojęciem o swoim fachu. Nie naciągają na żadnym kroku a jeśli poświęcić odrobinę uwagi, to chętnie wytłumaczą istotę każdego problemu. Bez lania wody. Praca wykonana bardzo sumiennie i szybko. Wszelkie dodatkowe prośby realizowane bez marudzenia i z zaangażowaniem.
Spokojnie mogę polecić...",
Spust, Audi
"Szybko, sprawnie i cenowo ok. Każda decyzja była uzgadniana telefonicznie. Polecam",
Marlena, Renault Grand Espace 2.0t 2005
"Bardzo mila , szybka i fachowa obsługa a przy tym ... nie drogo :).Jeśli chcecie oddać swój mobilek w dobre ręce to gorąco polecam.",
andiruuu
"Solidni, w miarę możliwości szybcy. Nikt nikogo na nic nie naciąga! A to bardzo ważne. Wszystko co jest robione, wcześniej jest konsultowane z klientem. Pani Ada bardzo miła, sympatyczna i o wszystkim powiadamia wczesniej ",
Magdalena
"Po kilkumiesięcznych poszukiwaniach znalazłem w końcu mechanika o którego będę serwisować swoje autko. Rzetelnie, fachowo i UCZCIWIE !! Poza tym miła fajna atmosfera, widać chłopaki lubią to czym się zajmują.",
rojber, Mazdaspeed3
"Polecam warsztat ok części zamówili usterka naprawione bez żadnych komplikacji",
MARUCHA, Vw polo 2009
"Polecam, może nie super nowoczesny warsztat ale dają rade.",
Zabrzanin
Podwozie Twojego samochodu wymaga mycia, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Zdecyduj się na mycie ręczne w profesjonalnym serwisie! Po zimie we wszelkich zakamarkach znajduje się wiele zabrudzeń, których nie umyje żaden automat. Jeśli zaniedbasz tę sprawę, wkrótce może dojść do korozji. Wybierz z listy profesjonalny serwis, oferujący ręczne mycie podwozia i wybierz dogodny termin. Ciesz się sprawnym autem przez długi czas.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, zamierzam kupił Alfę Romeo Giuliettę, ale zastanawiam się nad dwoma silnikami benzynowymi. Moc 120 koni i 170. Które bardziej można polecić w relacji moc/ekonomia? Czy tu też sprawdza się sytuacja, że więcej mocy oznacza delikatniejsze wciskanie gazu i w sumie oszczędność? Jak z serwisem?...
Samochód jeździł normalnie, aż podczas próby kolejnego odpalenia samochód nie odpala, pojawiła się kontrolka ASR, Hill Holder i komunikat stearing corector. Nie mogę nic zrobić, akumulator nie mógł paść bo dzień wcześniej robiłem trasę kilkaset km. Co to może być?
Mam pytanie. Czy to normalne że słychać dźwięk z okolicy skrzyni biegów podczas wciskania sprzęgła, wrzucania biegu i puszczania sprzęgła? Głównie podczas zmiany z 1 biegu na 2 i z 2 na 3. Jak się zrobi to dynamicznie to czuć tak jak by tam jakiś luz był.
Na pełnym baku paliwa robię ok 250 kilometrów, a komputer pokładowy pokazuje że średnie zużycie jest na poziomie 10-12 l/100km. Dodatkowo tylna wycieraczka podczas gdy jest włączona, zatrzymuje się w losowych miejscach. Proszę o pomoc Pozdrawiam
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Zima to najbardziej obciążająca samochód pora roku. Wtedy najcześciej występują usterki związane z elektryką i uruchamianiem samochodu, a wpływ na to mają niekorzystne warunki atmosferyczne....
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...