"Przyjazny warsztat-godny polecenia. Główna usterka nie została naprawiona, gdyż skierowano mnie do poprzedniego warsztatu,w którym odbywała się naprawa aby mechanik dokończył to czego nie naprawił- w ramach reklamacji. W warsztacie u Pana Bartnikowskiego spowodowano, że mogłam jechać a samochód nie gasł. Wiedzę na temat samochodów mam żadną...",
Właścicielka Matiza., DAEWOO MATIZ TOP, ROCZNIK 2000
"W zeszłym tygodniu, pojawiłem się u nich na wymianę opon, cena bardzo dobra oraz zaproponowali ogólny przegląd samochodu. Bez wymyślania, tylko kilka drobiazgów do zrobienia na przyszłość. Wszystko zostało mi też pokazane. Bardzo uczciwi, profeska. Polecam wszystkim. Super lokalizacja bo samo centrum, dobry dojazd.",
M88, mercedes
"Konkretne osoby na konkretnym miejscu.cena adekwatna do pracy w 100 procentach.goraco polecam",
Tomasz, Iveco 2,8 diesel 2001 autolaweta
"Byłam w tym warsztacie kilka razy, każda z napraw była wykonana rzetelnie i bez zarzutu. Obsługa szybko diagnozuje problem, dodatkowo zwraca uwagę na inne problemy zauważone w pojeździe. Obsługa miła i fachowa, ceny przystępne. Polecam wszystkim, warsztat godny zaufania.",
Dagmara
"Warsztat oceniam pozytywnie, zaczynając od obsługi a kończąc na sprawnym wykonaniu usługi. Miałem wymieniany rozrząd i kilka uszczelek, samochód na następny dzień był gotowy do odbioru. ",
franek
"Warsztat godny polecenia, szybka naprawa i miła obsługa Polecam!
",
Boniek
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Sytuacja wygląda następująco po odpaleniu i zagrzaniu silnik pracuje równo i nie puszcza dymka jednak po przygazowaniu powyżej 3 tysięcy obrotów z rury wydechowej wydostaje się niebieski dym taki "bąk" i potem jak zejdzie z obrotów nadal się pojawia ale w bardzo małej ilości. Przy lekkim...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...