Warsztat polecany przez innych kierowców.

Finco s.c.

Warsztat Godny Zaufania

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609 Wrocław

****** 5.5 (224 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
Finco s.c.

O warsztacie

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609, Wrocław

Poniedziałek od 08:30 do 18:30
Wtorek od 08:30 do 18:30
Środa od 08:30 do 18:30
Czwartek od 08:30 do 18:30
Piątek od 08:30 do 18:30
Sobota od 09:00 do 15:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

W ZWIĄZKU Z NOWYMI RESTRYKCJAMI DOTYCZĄCYMI KORONAWIRUSA, WPROWADZILIŚMY USŁUGĘ DOOR-TO-DOOR. POLEGAJĄCA NA ODEBRANIU OD PAŃSTWA SAMOCHODU W WYZNACZONYM MIEJSCU I CZASIE, DOKONANIA NAPRAWY I ODWIEZIENIA W DANE MIEJSCE.

                                              SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Serwis Finco w profesjonalny sposób zajmie się naprawą i serwisem Twojego auta. Wszystkie nasze działania opieramy na rzetelnej diagnostyce samochodu i ocenie rodzaju usterki. Następnie sporządzamy wycenę prac, którą konsultujemy z klientem. W codziennych kontaktach z klientami stosujemy sprawdzone metody czyli jasne zasady współpracy, zaufanie i dwustronną komunikację.

Nasza oferta jest dostosowana do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i flotowego. Zapraszamy na serwisy bieżące, okresowe oraz naprawy aut osobowych i dostawczych. Oferujemy diagnostykę, mechanikę, elektronikę i elektromechanikę, serwis opon (posezonowe magazynowanie ogumienia klienta), serwis klimatyzacji i naprawy powypadkowe. Naszym klientom dajemy możliwość wypożyczenia auta zastępczego lub skorzystania z poczekalni wyposażonej w dostęp do internetu, ekspres do kawy i toaletę. Wasze auta są u nas bezpieczne dzięki ubezpieczeniu OC na wykonywane naprawy.

 

Więcej

Cennik

Przełożenie kół - felga aluminiowa 17-18"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z przedziału 17-18-calowymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

61,50 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z 16-calowymi lub mniejszymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

58,50 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

135,30 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

150,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 16-calowych lub mniejszych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

123,00 PLN
Przełożenie kół - felga stalowa

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

100,00 PLN
Wymiana opon - run flat 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

185,00 PLN
Wymiana opon - run flat do 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

172,00 PLN
Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

148,00 PLN
Zbieżność kół przedniej osi

Usługa zawiera:
- sprawdzenie ciśnienia w oponach
- kontrola luzów w zawieszeniu
- ustawienie zbieżności przednich kół

150,00 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

177,00 PLN
Polerowanie reflektora

Usługa zawiera:
- spolerowanie klosza reflektora
- zabezpieczenie powierzchni specjalnym lakierem przed działaniem promieni UV

Usługa dotyczy odświeżenia jednego reflektora.

74,00 PLN
Wymiana płynu chłodniczego

Usługa zawiera:
- zdjęcie dolnej osłony silnika
- spuszczenie zużytego płynu chłodniczego
- zalanie układu nowym płynem (5 litrów w cenie)

W cenę wliczony jest koszt 5 litrów płynu chłodniczego. Jeżeli układ chłodniczy jest większy, cena usługi może ulec zmianie.

178,00 PLN
Przegląd przed zakupem

- sprawdzenie zgodności numeru VIN w dokumentach z tymi na aucie
- badanie powłoki lakierniczej oraz daty produkcji na pasach bezpieczeństwa
- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (oleju, płynu hamulcowego, chłodniczego i od wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie pracy silnika oraz naciągu paska osprzętu
- test uszczelki pod głowicą
- kontrola kondycji ogumienia
- sprawdzenie prawidłowego działania wyposażenia auta, w tym klimatyzacji
- sprawdzenie działania automatycznej skrzyni biegów
- sprawdzenie stanu akumulatora

197,00 PLN
Przegląd przed wyjazdem

- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (płynu hamulcowego, chłodniczego oraz wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie stanu akumulatora
W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99,00 PLN
Serwis klimatyzacji podstawowy R134a

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- sprawdzenie ilości i uzupełnienie oleju oraz czynnika chłodzącego R134a do 40 gramów

W przypadku konieczności zastosowania większej ilości lub innego rodzaju czynnika - cena usługi może ulec zmianie.

123,00 PLN
Serwis klimatyzacji pełny R134a

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a do 40 gramów
- odgrzybianie klimatyzacji
- wymiana filtra kabinowego (za filtr kabinowy należy zapłacić osobno)

W przypadku konieczności zastosowania większej ilości lub innego rodzaju czynnika - cena usługi może ulec zmianie.

203,00 PLN
Sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji

Usługa zawiera:
- napełnienie układu azotem
- szukanie źródła nieszczelności

75,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany
- sprawdzenie ustawienia świateł i ich regulacja

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany
- sprawdzenie ustawienia świateł

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

W cenę wliczony jest koszt nowego akumulatora.

 
Wymiana amortyzatorów przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych przednich amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt przednich amortyzatorów.

 
Wymiana amortyzatorów tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych tylnych amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt tylnych amortyzatorów.

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana chłodnicy silnika

Usługa zawiera:
- spuszczenie płynu chłodniczego z układu
- demontaż uszkodzonej chłodnicy silnika
- zamontowanie nowej, zalanie układu płynem i odpowietrzenie (cena nie zawiera nowego płynu)

 
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytego filtra lub filtrów kabinowych
- montaż nowego filtra lub filtrów

W cenę wliczony jest koszt filtra lub filtrów kabinowych.

 
Wymiana filtra paliwa

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra paliwa
- podłączenie nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra paliwa.

 
Wymiana filtra powietrza

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra powietrza
- montaż nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra powietrza.

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt przednich klocków hamulcowych.

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tylnych klocków hamulcowych.

 
Wymiana końcówki drążka kierowniczego

Usługa zawiera:
- demontaż zużytej końcówki drążka kierowniczego
- założenie nowej końcówki

W cenę wliczony jest koszt końcówki drążka kierowniczego. Cena nie obejmuje ustawienia geometrii/zbieżności po wykonaniu wymiany.

 
Wymiana łącznika stabilizatora przód L/P

Usługa zawiera:
- odkręcenie śrub mocujących zużyty łącznik stabilizatora i jego zdemontowanie
- założenie nowego elementu

 
Wymiana łożyska koła przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska przedniego koła
- założenie nowego łożyska

Cena zawiera koszt jednego łożyska (prawy lub lewe).

 
Wymiana łożyska koła tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska tylnego koła
- założenie nowego łożyska

W cenę wliczone jest łożysko tylnej osi.

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

W cenę wliczony jest koszt filtra oleju, oraz olej.

 
Wymiana paska rozrządu z pompą wody

Usługa zawiera:
- zdjęcie zużytego paska rozrządu z rolkami i napinaczem
- demontaż starej pompy wody
- założenie nowych paska, rolek, napinacza i pompy wody

W cenę wliczony jest pasek rozrządu wraz z pompą wody.

 
Wymiana sprężyn zawieszenia przód

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn przedniego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprężyn zawieszenia tył

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn tylnego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprzęgła bez koła dwumasowego

Usługa zawiera:
- demontaż skrzyni biegów i wyjęcie starego sprzęgła
- zamontowanie nowego elementu wraz z dociskiem oraz łożyskiem, jeżeli jest ono w zestawie
(usługa nie zawiera montażu nowego dwumasowego koła zamachowego)

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec zapłonowych.

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec żarowych.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na przednią oś.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na tylną oś.

 
Wymiana termostatu

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego termostatu
- zamontowanie nowej części i odpowietrzenie układu chłodniczego

 
Wymiana tłumika końcowego

Usługa zawiera:
- wycięcie wyeksploatowanego elementu układu wydechowego
- wspawanie nowego tłumika końcowego (cena nie zawiera pasty do łączenia rur ani gumowych elementów mocujących)

 
Promocyjny przegląd

W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99 zł
Foliowanie szyb

-
Klimatyzacja - odgrzybianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

-
Lakierowanie błotnika

-
Lakierowanie drzwi

-
Lakierowanie klapy bagażnika

-
Lakierowanie maski

-
Regeneracja alternatora

od 300
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

-
Wyciąganie zapieczonych wtryskiwaczy

-
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana oleju skrzynia biegów automatyczna

-
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

-
Wymiana przewodu hamulcowego

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (224)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 224 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Konsultują zasadność dodatkowych czynności - nie ma dzięki temu później rozczarowań :)


    Ford Fiesta 6 generacja [Facelifting] 2013 - 2019

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wizyta w umówionym terminie nie doszła do skutku. Musiałem odmówić w warsztacie bo na stronie "dobry mechanik" nie dało rady, dlaczego.


    Fiat Punto - 1,4 - 2016

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Oddałem samochód w grudniu na wymianę klocków i tarcz hamulcowych. Przy okazji stwierdzono, że należy wymienić: łącznik stabilizatora, 4 świece zapłonowe i poduszkę dolną silnika. Wszystkie części były zamawiane przez warsztat. Ostateczna kwota wyszła dość duża, ale raczej standard jak się chce mieć wszystko na gwarancji i udokumentowane. W lipcu poduszka silnika się rozwulkanizowała, umówiłem się do warsztatu, podjechałem i po godzinie miałem samochód z powrotem, bez dodatkowych opłat. Wszystko na papierze, wiadomo za co ile się płaci. Polecam.


    Ford Focus MK2 1.8 125KM r.2008 Benzyna

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana zestawu rozrządu Contitech oraz zestawu paska wielokolorowego również Contitech. Usługa wykonana fachowo - autem od wymiany przejechane już ponad 1500 km i wszystko gra.
    Dlaczego 4 gwiazdki dla kosztów naprawy: koszt wymiany rozrządu to 615zł brutto.


    Seat Leon 5F 1.4 TSI (2014r.)

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód będzie wracał na reklamację już drugi raz z tego samego powodu. Łączny czas wizyty samochodu w warsztacie przekracza półtora tygodnia. Wymiana klocków hamulcowych przerasta fachowców. Cena duża, ciekawe czy koszta lawety zostaną pokryte, dlatego że auto nie jest w stanie się ruszyć.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W komentarzu prawdziwa jest jedna rzecz, samochód wrócił na naprawę reklamacyjną drugi raz z tego samego powodu. Powodem jest Właściciel pojazdu.....


    Peugeot 206CC przyjety do serwisu 02.07.2020r. , opis w zleceniu - „Pisk z okolic układu Pk - słychać cały czas - do sprawdzenia. Przegląd hamulców - ocena tarcz , klocków , ocenić stan płynu hamulcowego. Tarcie podczas jazdy - do sprawdzenia .”
    Po diagnostyce układu hamulcowego , Właściciel pojazdu dostaje informację o konieczności wymiany tylnych tarcz i klocków hamulcowych, oraz prawego tylnego zacisku hamulcowego.
    Z uwagi na wiek pojazdu ( pierwsza rejestracja 2002r) dostępność części jest ograniczona. Właścicielowi zostaje przestawiona oferta zacisków hamulcowych – oryginał Peugeot 1640.00 zł., zamiennik ABE 356.00 zł., zamiennik Maxgear 287,00. Rekomendujemy oczywiście oryginał tłumacząc Właścicielowi pojazdu, że pozostałe opcje to chinskie zamienniki, a ich jakość jest odwrotnie proporcjonalna do różnicy w cenie zamiennik-oryginał. Zanim prowadzący zlecenie zdążył skończyc wyjaśnianie różnicy zamiennika w stosunku do oryginału słyszy w słuchawce - WYBIERAM NAJTAŃSZY. Pan Piotr zdaje się rozumie, ze zamiennik to nie oryginał ale nie zamierza inwestować w auto, mało jeżdzi itd. Klient nasz Pan - peugeot odjeżdża z lśniącym nowością zaciskiem Maxgear i szeroko uśmiechniętym Panem „Wybieram najtańszy” za kierownicą. Pojazd pojawia się w naszym serwisie 15.07.2020r, Właściciel reklamuje problemy z hamulcem ręcznym z prawej strony, czyli tam gdzie wymieniany był zacisk. Pan Piotr formułuję pod naszym adresem roszczenia gwarancyjne ( i słusznie), zapominając o naszych przestrogach i swoich wcześnieszych deklaracjach ( mało jeżdzę, nie chce inwestować w samochód). Stwierdzamy , że powodem awarii jest oczywiście tani chiński zamiennik. Proponujemy bezkosztową wymianę reklamacyjną sugerując dopłatę do solidniejszego zacisku. W odpowiedzi słyszymy znany nam refren - WYBIERAM NAJTAŃSZY. Zgodnie z wolą Właściciela wymieniamy gwarancyjnie zacisk na najtańszy, żegnamy się z kabrioletem, mając jednak wrażenie że to nie jest ostatni akcent w tej sprawie.
    Nie jesteśmy zdziwieni, gdy 10.08.2020r. odbieramy tel. o kolejnej awarii układu hamulcowego. Pan „Wybieram najtańszy” żąda wysłania lawety tłumacząc, że „przecież zepsuło się to samo” (sic!). Uprzejmie informujemy , że zgodnie z obowiązującymi przepisami oczekujemy na pojazd w naszej siedzibie. Po naszej deklaracji Pan Piotr ocenia naszą pracę w formie widocznego wyżej komentarza. Oględziny samochodu w obecności kierowcy potwierdzają nasze obawy - stwierdzamy, że znów zawiódł chiński zamiennik zacisku wybrany przez Właściciela pojazdu. Powtarzamy schemat – bezkosztowa naprawa gwarancyjna, przekonywanie Pana „wybieram najtańszy” do oryginału zacisku. Niestety, Właściciel peugeota PO RAZ TRZECI nie decyduje się na solidna cześć zamienną , wybierając innych chiński zamiennik. Żegnamy się, ale mamy wrażenie że Pan Piotr nie zrozumiał nic z lekcji życia czego dowodem są kolejne obrażliwe komentarze zamieszczane przez Niego, tym razem anonimowo.
    W całej sprawie zaskakuje odporność Pana "wybieram najtańszy” na wiedzę, którą niesie doświadczenie bo przecież nie chodzi o to aby nie korzystać z tanich części zamiennych. Decydując się na ich stosowanie należy zawsze pamiętać o ich jakości, a ewentualną odpowiedzialność z tego tytułu brać na siebie.
    Rozumiemy , że Właściciel Peugeota 206 CC chce czuć wiatr we włosach „po kosztach”, ale stosuje często spotykany mechanizm obarczania innych konsekwencjami swoich autonomicznych wyborów.
    Nasi Klienci zawsze maja możliwość wyboru producentów części używanych do naprawy swoich pojazdów, my wybory te respektujemy ale nie bierzemy za nie odpowiedzialności.
    Naprawy z tytułu gwarancji czy rękojmi realizujemy dużo szybciej niż nakazują obowiązujące przepisy, zawsze staramy się działać w dobrze pojętym interesie Klientów.

    Peugeot

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat godny polecenia. Szybko, dobrze i za rozsądne pieniądze. Mój Ford Focus nie dawał się uruchomić (nie odpalał). W Internecie znalazłem Serwis Finco, oferujący usługę DOOR-TO-DOOR. Po rozmowie telefonicznej wysłano do mnie lawetę, która zabrała auto do naprawy. Diagnostykę wykonano rzetelnie, szybko i fachowo. Koszt naprawy oraz termin dostawy samochodu ustaliliśmy telefonicznie. Samochód został zabrany spod domu i po naprawie dostarczony pod dom. Wystarczyło tylko wyjść na parking i zapłacić. Moim zdaniem jeden z najlepszych warsztatów we Wrocławiu. W razie konieczności na pewno tu wrócę. Świetna obsługa, szybko dokonana naprawa. Dziękuję.


    Ford Focus

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    przegląd okresowy z wymianą oleju i filtrów. wykonany w normalnym czasie, w normalnej cenie, i z bardzo miłą obsługą. Firmowe ASO nie dorastają im do pięt.


    Ford

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardo dobre usługi i naprawy. Nawet po naprawie, za darmo sprawdzali czy naprawy zrobione dobrze. Bardzo polecam.


    Toyota Yaris r. 2005

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Korzystam z usług Finco już nie pierwszy raz i podoba mi się podejście do klienta oraz jakość serwisu. Nie miałem okazji przeprowadzać poważniejszych napraw, ale na pewno wrócę tu w razie potrzeby.


    Renault Megane III Grandtour / 1.2TCE / 2016

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Miła obsługa, super kontakt telefoniczny, co do jakości usługi też nie mam wątpliwości, wyciek przy pompie wody został zlikwidowany. Aczkolwiek ponad 600zł więcej za pompę wody która kosztuje w granicach 1200-1300zł to lekka przesada...


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz i pozytywna ocenę naszej pracy.
    Każda opina Klienta na nasz temat jest dla nas cenna i pozwala nam poprawiać zarówno jakość świadczonych usług, oraz podnosić poziom obsługi Klienta. Z tego powodu z dużą uwagą czytamy informacje od klientów. Zawsze szczególną zwracamy uwagę na poziom rzetelności przekazywanych informacji.
    W tym konkretnym przypadku; Właściciel pojazdu został telefonicznie poinformowany o przewidywanym koszcie części oraz naprawy .Co więcej, Klient miał możliwość samodzielnego zakupu niezbędnej do wykonania naprawy części (pompa wody). Został o tym poinformowany, ale z niej nie skorzystał .
    Poinformowaliśmy także w jakim przedziale cenowym znajdują się akceptowalne przez nas zamienniki. Zakupów dokonujemy wyłącznie u współpracujących partnerów handlowych, dobieramy części w oparciu o posiadane doświadczenie co sprawia, że nie wszystkie zamienniki akceptujemy.
    W tym konkretnym przypadku cenę pompy wody INA 538036010 podajemy za hurtowniami stacjonarnymi : ELIT 3328.00, PROFIAUTO 2260.00, AUTOPARTNER 1988.0, INTERCARS 2218.00 (https://intercars.com.pl/pl/szukaj/asortyment/?q=538036010&qc=offer).
    Klient ZAAKCEPTOWAŁ tę ofertę i zapłacił za pompę 1930,00 zł.
    Nie stwarzamy problemu klientom, którzy sami zakupią i dostarczą części zamienne do swojego auta. W takich przypadkach jako usługodawca jesteśmy gwarantem usługi, a ewentualne roszczenia gwarancyjne z tytułu wadliwej pracy elementu klient w przyszłości będzie musiał realizować samodzielnie. W przypadku dokonywania naprawy kompleksowo, tzn. wtedy gdy jesteśmy dla klienta dostawcą części i dokonujemy naprawy z użyciem tejże, wszystkie roszczenia gwarancyjne klienta kierowane są do nas. Wybór metody naprawy zawsze pozostawiamy naszym zleceniodawcom, tak też stało się i w tym przypadku. Zdajemy sobie sprawę, że ceny w sklepach internetowych są niższe niż w punktach stacjonarnych, ale z powodów które podalismy powyzej nie kupujemy części w internecie, natomiast nasi klienci mają tę mozliwość.

    Audi A3

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do Finco trafiłam przed zakupem samochodu na jego przegląd. Dostałam bardzo dokładną opinię o stanie samochodu przy zagwarantowaniu przekazania mi opinii osobiście przed przekazaniem opinii sprzedającemu tak, abym miała zagwarantowany pełen dostęp do informacji przed zakupem. Samochód został zakupiony i od tamtej pory przyjeżdżamy tylko do Finco! Panowie są mistrzami obsługi klienta i bardzo ale to bardzo doceniam sposób w jaki przekazywane są informacje na temat stanu samochodu. Jako przykład mogę podać sytuację, w której poprosiliśmy o wymianę płynu hamulcowego. Dostaliśmy telefon z informacją (przepraszam jak coś pomylę nie jestem specjalistką :) ) że śruby ewidentnie nie były ruszane przez długi czas i nie dają się odkręcić ale mechanicy z Finco nie chcą próbować na siłę bo ewentualna wymiana byłaby kosztowna. Zamiast tego zaproponowano mi spryskanie ich i zostawienie na noc. Następnego dnia dostałam telefon, że nadal są problemy i czy wyrażam zgodę na to, żeby mechanicy użyli więcej siły i próbowali je odkręcić przy ryzyku, że się złamią. Po tym jak się zgodziłam, mechanicy używając więcej siły odkręcili śruby i na szczęście udało się bez ich złamać ale co dla mnie było wyrazem pełnego profesjonalizmu to fakt, że zostałam pytana o zdanie a nie poinformowana po fakcie telefonem "Przepraszamy ale śruby pękły".
    Naprawy/wymiany w salonie Finco odbywają się bardzo sprawnie, szybko i na czas a jednocześnie mam zaufanie do jakości wykonywanej pracy. Jednocześnie wiem, że mechanicy z Finco patrzą na samochód kompleksowo i już nawet miałam sytuację, w której zgłosiłam się z jedną rzeczą ale zostałam poinformowana również o konieczności wymiany czegoś o czym nie pomyślałam (a faktycznie już był czas!). Bardzo dziękuję za każdorazową pomoc i profesjonalną obsługę!


    Toyota Auris

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobra diagnoza problemu, szybka naprawa bo w tym samym dniu pomimo, że warsztat musiał część zamówić. Uczciwy koszt naprawy. Rzetelnie wytłumaczony problem. Polecam.


    Skoda Octavia 1,4 TSI

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wszystko w jak najlepszym porządku, przyjęcie auta, czas przełożenia opon (19"), obsługa.
    Jedynie co można poprawić, to powiększyć poczekalnię, szczególnie w okresie koronawirusa, ale także na przyszłość.


    Peugeot 5008 II

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem stałym klientem Autoserwis u Finco. Nigdy się nie zawiodłem i tak też bylo przy obecnej naprawie. Diagnoza, informacja telefoniczna z kosztorysem i naprawa wykonana w określonym przez pracownika Serwisu czasie. Polecam.


    VW Golf V Plus

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry kontakt, i bardzo szybka diagnoza problemu, na bieżąco informacja telefoniczna dotycząca kosztów oraz wymiany uszkodzonych części. Usługa odbioru i zwrotu samochodu w czasie pandemii oraz naprawa przeprowadzona profesjonalnie. Wrócę tutaj na pewno i.. Polecam ten zakład.


    Audi A4 1.9 TDI Avant

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przeczytawszy opinie w internecie umówilam sie na naprawę. Auto miało kłopot z uruchomieniem po długim parkowaniu. Problem trwał juz od bardzo dawna, byłam z nim u paru mechaników i serwisie autoryzowanym KIA. Każda wizyta to powtarzanie tych samych czynności, wymiana jakichs czujników, podmienianie elementów elektroniki i oczywiście słone rachunki. Finalnie koszty które poniosłam to parę tysiecy złotych. Panowie z Finco trzymali samochód około tygodnia i rozebrali w drobny mak . Okazało się że powodem była nieszczelna rurka pompy paliwowej w zbiorniku paliwa. Zapłaciłam 650 zł od 3 tygodni mam spokój, dotąd problem pojawiał się codziennie. Z całą odpowiedzialnością REKOMENDUJĘ to miejsce. Fachowość i kontakt na najwyższym poziomie.


    Kia VENGA

  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko ok, dobry kontakt w czasie epidemii, wszyskie prace zrobione, auto odwiezione do domu. Polecam.


    VW Sharan

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat Finco wybrałem bazując na Państwa opiniach na dobrymechanik. Niestety z przykrością muszę powiedzieć zawiodłem po całości. Sytuacja wygląda następująco. Zostawiłem auto 14.03 na 3 usterki: Po delikatnym naciśnięciu sprzęgła na 1 cm auto terkocze, wtyk od żarówki mijania stopił się oraz morka misa olejowa. Obiecana diagnoza tego samego dnia. W związku z brakiem jakiegokolwiek znaku dzwonie 17.03. Otrzymuje odpowiedź, usterka pierwsza: sprzęgło, dwumasa etc do wymiany ale stan nie jest jeszcze tak zły i jeździć do czasu naturalnej śmierci, i tu w porządku. Usterka druga żarówki wymienione, wtyk wymieniony oraz wymieniona żarowa w tablicy rejestracyjnej koszt 290zł (184.5 naprawa wtyku!) drogo ale ok zaakceptowane. Usterka trzecia, opiekun mojej sprawy Pan Grzegorz proponuje mi umycie silnika w zewnętrznej myjni i dopiero wtedy będą mogli ocenić. Od słowa do słowa zaproponował, że sam pojedzie 18.03, umyje oraz oceni co trzeba wymienić i zadzwoni jeszcze tego samego dnia – zaakceptowałem. Brak telefonu dzwonie 19.03 otrzymuje informacje od Pana Grzegorza, że silnik umyty i trzeba wymienić jakiś przewód wentylacji skrzyni korbowej (cytuje z maila), koszt: 816.5zł – trudno jeśli trzeba akceptuję. Finco miało zamówić części i poinformować mnie jeszcze tego samego dnia kiedy maja przyjść. Niestety znowu brak odpowiedzi, utrzymując korespondencje z pisze 19.03 maila. Informuje o chęci odebrania auta (potrzeba wyższa) zapłacę za część już zrobiona i podjadę na kontynuacje kiedy przyjadą części. Brak odpowiedzi. 21.03 dzwonie niestety Pan Grzegorz nie ma dziś zmiany i odbiera inna osoba. Otrzymuje informacje, że i uwaga silnik jeszcze nie umyty !! W głowie zapaliła mi się lampka cos jest nie tak. Jadę, dowiem się na miejscu. Teraz ciekawe: dowiaduje się ze go przed chwilą umyli !! Pytam się ale jak to przecież zgodziłem się na mycie ale w zewnętrze firmie ponadto dostałem już ekspertyzie oraz zaakceptowałem koszty naprawy. To istna obłuda i jawne oszustwo! Pytam jak mam ufać takiemu serwisowi kiedy przyłapałem ich na takich zagrywkach, tak się nie robi. Jak ja mam do nich wrócić o ile to jest faktyczna usterka, naciąganie na dodatkowe koszty??!! Oświadczyłem, ze nie zapłacę za mycie silnika nie tak się umawialiśmy, ponadto liczę na wytłumaczenie tej sytuacji. Płace 300zł (brak paragonu, faktury czy reszty od 290) i dostaje zapewnienia, że 23.03 zadzwoni Pan Grzegorz który zajmuje się moja sprawa i wytłumaczy tą cała sytuacje. Do dziś (16.04) nikt nie zadzwonił ani nie wysłał obiecanego dokumentu sprzedaży (UKS się kłania). A ja muszę szukać drugiego serwisu, który ponownie umyje silnik i oceni faktyczna usterkę. Może to wyolbrzymiam, ale dopiero co wróciłem z serwisu z drugim autem, zupełnie inny poziom relacji i obsługi. Niebo a ziemia.


    Opel

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo szybka diagnoza problemu. Odnośnie kosztów oraz wymiany uszkodzonych części byłem informowany telefonicznie. Usługa przeprowadzona profesjonalnie. Polecam ten zakład


    Volkswagen Passat [gen: B7 rok 2012] 2.0 TDI [170K

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobry kontakt, Wszystko zgodnie z ustaleniami, wykonane w terminie i ustalonej cenie. Polecam.


    Peugeot 308 [gen: T7 2007 - 2011, rok: 2010] 1.6 H

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Poszukiwanie przyczyny błędu p2015. Zakres możliwych przyczyn przeogromny. W ciągu kilku godzin od podstawienia samochodu telefon i znaleziona przyczyna - stale otwarta klapa przez nieprawidłowo działające cięgno. Aby obniżyć koszty naprawy, Panowie dorobili nowe zabezpieczenie do cięgna. Warto dodać, że te elementy nie są sprzedawane oddzielnie. Przy odbiorze pojazdu wszystko zostało wyjaśnione, opisane i pokazane. Dodatkowo na plus bardzo wysoka kultura i przyjemna atmosfera.


    Kia Sportage III 1.7 CRDi, 2010

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Mimo posiadania złych części, udało nam się szybko rozwiązać problem. Bardzo rzetelny warsztat, zdecydowanie polecam.


    Nissan Almera N16

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybki i sprawny serwis samochodu. Dobra informacja i komunikacja pomiędzy klientem a warsztatem.


    2012 Volkswagen Up

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Generalnie OK, jakość obsługi, miły personel, poczekalnia, jakość wykonania również super, nowe felgi 19", opony przełożone bez żadnych uszkodzeń felg, ciut długo jedynie czekałem, mechanik się spóźnił do pracy a byłem umówiony na 9:00, wyjechałem ok 10:30, co do ceny to oczywiście mogło być taniej, na pewno wrócę :).


    Peugeot 5008 2 generacja 2017 - 2019 Crossover 2.0

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam z czystym sumieniem. Auto wstawiane jest do Finco zarówno na pojedyńcze naprawy jak i coroczne przeglądy. Zawsze miła obsługa i szczegółowe omówienie wykrytych usterek oraz kosztów, które trzeba ponieść. Ogromny plus to kontakt telefoniczny z klientem co do kosztów i zakresu prac. Bardzo wysoka jakość usług.



    Citroen Xsara Picasso

  • Y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Z czystym sumieniem polecam serwis. Co prawda czas oczekiwania na wizyte jest ogromny ale warto. Czekałem 2 tygodnie będąc pewnym, że za moje usterki zapłacę jakieś 2500-3000 zł, tak jak to było wyceniane w dwóch innych warsztatach. Jako, że miały być regenerowane wtryski i parę innych rzeczy to postawiłem na serwis Finco skuszony dobrymi opiniami. Serwis na bieżąco dzwonił i informował nad czym pracują. Naprawa trwała tydzień i okazała się skuteczna... A zapłaciłem TYLKO 230 zl, bo panowie w serwisie wymienili jedna wtyczkę i wszystko zaczęło działać! A inne warsztaty już były przekonane o konieczności regeneracji wtryskiwaczy i paru innych rzeczy. Fachowcy przez duże "F".


    SAAB 9-3, 1.9 TiD, 150KM, Diesel, prod. 2006

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Auto zrobione profesjonalnie. Pan z warsztatu dzwonił i informował o wszystkich ważnych usterkach co niestety spowodowało dość długi czas oczekiwania na auto. Co do kosztów naprawy to niestety nie mam porównania więc nie mogę napisać czy było drogo czy normalnie. Ogólnie polecam warsztat, bo Panowie do sprawy podchodzą poważnie.


    Citroen C4 Grand Picasso 1.6 disel

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    NAPRAWA PO KOLIZYJNA WYKONANA PERFEKCYJNIE! BARDZO MIŁA OBSŁUGA, A W RAZIE WĄTPLIWOŚCI STAŁY KONTAKT TELEFONICZNY! RZECZOWE I SYMPATYCZNE PODEJŚCIE DO KLIENTA! POLECAM TEN WARSZTAT!


    FORD FIESTA

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem bardzo zadowolony z usług :) Wszystko zrobione jak trzeba, wyjaśnione co ewentualnie może być do zrobienia w przyszłości. Stały kontakt - najpierw diagnoza potem telefon, co trzeba zrobić jaki koszt. Polecam bardzo wszystkim

    BMW e87


    BMW 1 Series [gen: E87 2004 - 2007, rok: 2005] 116

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam serwis, korzystam z niego już parę lat. Naprawy przeprowadzane są szybko, części montowane w serwisie nowe, panowie nie proponują wymiany połowy pojazdu, co w przypadku osoby nie mającej pojęcia o samochodach często się zdarza. Super kontakt i pomoc w nagłych przypadkach.


    Fiat 500

Pokaż więcej

Nasze porady (14)

Opel Astra H (2006) 1.6 Benzyna
Dzień dobry. Czy możliwe jest, że po wymianie rozrządu zostało coś nieprawidłowo złożone? Auto przy przyspieszaniu zaczyna szarpać, przy stałej prędkości nie odczuwam tego. Czy to są objawy czegoś innego i zbiegło się w czasie akurat z rozrządem? Pozdrawiam Grzegorz
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Witam czy muszę gdzieś zgłaszać że sprzedałem pojazd kilka dni po kupnie OC i urząd? Podatki zapłacone. Tylko czy muszę iść zgłosić?
Fiat Panda 2006 1,1
witam.Fiat Panda 2006rok ,62 tys.kilometrów,pracuje bez zarzutu ,czy muszę już wymienić rozrząd ?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat