Warsztat polecany przez innych kierowców.

Finco s.c.

Warsztat Godny Zaufania

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609 Wrocław

****** 5.4 (270 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Finco s.c.

O warsztacie

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609, Wrocław

Poniedziałek od 08:00 do 18:30
Wtorek od 08:00 do 18:30
Środa od 08:00 do 18:30
Czwartek od 08:00 do 18:30
Piątek od 08:00 do 18:30
Sobota od 09:00 do 15:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 

                                              SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Serwis Finco w profesjonalny sposób zajmie się naprawą i serwisem Twojego auta. Wszystkie nasze działania opieramy na rzetelnej diagnostyce samochodu i ocenie rodzaju usterki. Następnie sporządzamy wycenę prac, którą konsultujemy z klientem. W codziennych kontaktach z klientami stosujemy sprawdzone metody czyli jasne zasady współpracy, zaufanie i dwustronną komunikację.

Nasza oferta jest dostosowana do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i flotowego. Zapraszamy na serwisy bieżące, okresowe oraz naprawy aut osobowych i dostawczych. Oferujemy diagnostykę, mechanikę, elektronikę i elektromechanikę, serwis opon (posezonowe magazynowanie ogumienia klienta), serwis klimatyzacji i naprawy powypadkowe. Naszym klientom dajemy możliwość wypożyczenia auta zastępczego lub skorzystania z poczekalni wyposażonej w dostęp do internetu, ekspres do kawy i toaletę. Wasze auta są u nas bezpieczne dzięki ubezpieczeniu OC na wykonywane naprawy.

 

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

123,00 PLN
Wymiana opon - felga stalowa

Usługa zawiera:
- demontaż opon na stalowych felgach
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

140,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 16-calowych lub mniejszych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

160,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

170,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 19"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 19 calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

200,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 18"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 18-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

180,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 20"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 20-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

220,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

250,00 PLN
Przełożenie kół - felga stalowa

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

80,00 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z 16-calowymi lub mniejszymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

100,00 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa 17-18"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z przedziału 17-18-calowymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

100,00 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa 19-20"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z przedziału 19-20-calowymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

120,00 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa 21" i większe

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z 21-calowymi lub większymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

120,00 PLN
Wymiana opon - run flat do 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

220,00 PLN
Zbieżność kół przedniej osi

Usługa zawiera:
- sprawdzenie ciśnienia w oponach
- kontrola luzów w zawieszeniu
- ustawienie zbieżności przednich kół

170,00 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

195,00 PLN
Wymiana opon - run flat 18"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 18 -calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

240,00 PLN
Polerowanie reflektora

Usługa zawiera:
- spolerowanie klosza reflektora
- zabezpieczenie powierzchni specjalnym lakierem przed działaniem promieni UV

Usługa dotyczy odświeżenia jednego reflektora.

150,00 PLN
Wymiana opon - run flat 19"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 19-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

280,00 PLN
Wymiana opon - run flat 20"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 20-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

300,00 PLN
Wymiana opon - run flat 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

320,00 PLN
Wymiana płynu chłodniczego

Usługa zawiera:
- zdjęcie dolnej osłony silnika
- spuszczenie zużytego płynu chłodniczego
- zalanie układu nowym płynem (5 litrów w cenie)

W cenę wliczony jest koszt 5 litrów płynu chłodniczego. Jeżeli układ chłodniczy jest większy, cena usługi może ulec zmianie.

190,00 PLN
Przegląd przed zakupem

- sprawdzenie zgodności numeru VIN w dokumentach z tymi na aucie
- badanie powłoki lakierniczej oraz daty produkcji na pasach bezpieczeństwa
- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (oleju, płynu hamulcowego, chłodniczego i od wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie pracy silnika oraz naciągu paska osprzętu
- test uszczelki pod głowicą
- kontrola kondycji ogumienia
- sprawdzenie prawidłowego działania wyposażenia auta, w tym klimatyzacji
- sprawdzenie działania automatycznej skrzyni biegów
- sprawdzenie stanu akumulatora

197,00 PLN
Przegląd przed wyjazdem

- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (płynu hamulcowego, chłodniczego oraz wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie stanu akumulatora
W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99,00 PLN
Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

147,60 PLN
Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R1234yf według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

220,00 PLN
Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
- napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
- szukanie źródła nieszczelności

180,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

W cenę wliczony jest koszt nowego akumulatora.

 
Wymiana amortyzatorów przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych przednich amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt przednich amortyzatorów.

 
Wymiana amortyzatorów tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych tylnych amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt tylnych amortyzatorów.

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana chłodnicy silnika

Usługa zawiera:
- spuszczenie płynu chłodniczego z układu
- demontaż uszkodzonej chłodnicy silnika
- zamontowanie nowej, zalanie układu płynem i odpowietrzenie (cena nie zawiera nowego płynu)

 
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytego filtra lub filtrów kabinowych
- montaż nowego filtra lub filtrów

W cenę wliczony jest koszt filtra lub filtrów kabinowych.

 
Wymiana filtra paliwa

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra paliwa
- podłączenie nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra paliwa.

 
Wymiana filtra powietrza

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra powietrza
- montaż nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra powietrza.

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt przednich klocków hamulcowych.

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tylnych klocków hamulcowych.

 
Wymiana końcówki drążka kierowniczego

Usługa zawiera:
- demontaż zużytej końcówki drążka kierowniczego
- założenie nowej końcówki

W cenę wliczony jest koszt końcówki drążka kierowniczego. Cena nie obejmuje ustawienia geometrii/zbieżności po wykonaniu wymiany.

 
Wymiana łącznika stabilizatora przód L/P

Usługa zawiera:
- odkręcenie śrub mocujących zużyty łącznik stabilizatora i jego zdemontowanie
- założenie nowego elementu

 
Wymiana łożyska koła przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska przedniego koła
- założenie nowego łożyska

Cena zawiera koszt jednego łożyska (prawy lub lewe).

 
Wymiana łożyska koła tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska tylnego koła
- założenie nowego łożyska

W cenę wliczone jest łożysko tylnej osi.

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

W cenę wliczony jest koszt filtra oleju, oraz olej.

 
Wymiana paska rozrządu z pompą wody

Usługa zawiera:
- zdjęcie zużytego paska rozrządu z rolkami i napinaczem
- demontaż starej pompy wody
- założenie nowych paska, rolek, napinacza i pompy wody

W cenę wliczony jest pasek rozrządu wraz z pompą wody.

 
Wymiana sprężyn zawieszenia przód

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn przedniego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprężyn zawieszenia tył

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn tylnego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprzęgła bez koła dwumasowego

Usługa zawiera:
- demontaż skrzyni biegów i wyjęcie starego sprzęgła
- zamontowanie nowego elementu wraz z dociskiem oraz łożyskiem, jeżeli jest ono w zestawie
(usługa nie zawiera montażu nowego dwumasowego koła zamachowego)

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec zapłonowych.

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec żarowych.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na przednią oś.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na tylną oś.

 
Wymiana termostatu

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego termostatu
- zamontowanie nowej części i odpowietrzenie układu chłodniczego

 
Wymiana tłumika końcowego

Usługa zawiera:
- wycięcie wyeksploatowanego elementu układu wydechowego
- wspawanie nowego tłumika końcowego (cena nie zawiera pasty do łączenia rur ani gumowych elementów mocujących)

 
Diagnoza i wycena naprawy

Usługa zawiera diagnozę zgłoszonej usterki oraz wycenę naprawy

-
Geometria i zbieżność (ustawienie kół)

Usługa zawiera ustawienie kół

-
Dezynfekcja klimatyzacji

od 50
Dynamiczna wymiana oleju skrzynia automatyczna

Cena nie zawiera oleju oraz filtra z wymiana

od 500
Programowanie radarów oraz kamer

Grupa VW

od 500
Promocyjny przegląd

W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99 zł
Regeneracja alternatora

od 300
Wymiana filtra kabinowego

od 30
Wymiana opon Run Flat 16″

190 zł
Wymiana opon z czujnikami cisnenia

Dodatek do ceny usługi

30 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (270)

Dodaj opinię
5.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 270 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szkoda że nie zapytano z jakiej półki części kupić. Należało by zapytać czy poprostu mnie stać na droższe elementy.
    Na szczęście udźwignąłem koszty.
    Po za tym wszystko doskonale


    Mitsubishi Lancer 1.8 2011r

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko zdiagnozowane problemy, naprawione w kolejnych paru godzinach co spowodowało bardzo szybki czas całkowity usunięcia usterek.
    Dodatkowo kontakt jest bardzo dobry, podczas oddawania auta mały rekonesans na co zwracać uwagę. W trakcie dnia telefon kontrolny z znalezionymi problemami / naprawionymi już. Na koniec podczas odbioru dodatkowe informacje na przyszłość na co zwrócić uwagę.
    Profesjonalizm, uczciwość, zaufanie i trzymanie się ustaleń.


    Opel Astra H GTC 1.6 Ecotec 2009

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana opon na zimówki
    Usługa bez zarzutu szybkie termin


    Volkswagen T-Roc

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    W Finco umówiłem się na wymianę opon. Felgi stalowe, R16. Na ich stronie internetowej jest informacja, że na stalowych wymiana od 100zł. Ta informacja mi wystarczyła i na miejscu, przed wymianą nie pytałem ile to będzie kosztowało.
    I teraz po kolei:
    1. Samochód wzięli do środka odrazu po spisaniu zlecenia w biurze.
    2. Brama warsztatu się zamknęła a ja czekałem na zewnątrz (było jakieś 2 stopnie na plusie) i zmarzłem.
    3. Nikt nawet nie zaproponował jakiegoś miejsca w środku żeby poczekać.
    4. Kiedy minęła godzina, trochę zirytowany wszedłem do środka. Okazało się, że opony dawno wymienione! Nikt nawet nie raczył mnie o tym fakcie poinformować, pomimo że inni pracownicy wychodzili kilka razy na fajeczkę.
    5. Poszedłem więc do biura zapłacić.
    6. Teraz najlepsze: padła cena 160zł! (Ile? Myślę sobie)
    7. Pytam czemu tak drogo, co dodatkowo było robione, że taka cena? Skoro na ich stronie jest info, że od 100zł
    8. Oni na to, że nie, absolutnie niemożliwe, na stronie jest 160zł.
    9. Za stalowe R16? -Pytam.
    10. Ten Pan co przyjmował zlecenie idzie do komputera sprawdzić.
    11. - A nie! Przepraszam, źle popatrzyłem. 140zł
    12. Mówię, że to nadal dużo więcej niż na ich stronie. Sięgam telefon, znajduję i pokazuję, żeby nie było, że zmyślam.
    13. Szef się trochę zmieszał. Poczerwieniał na twarzy. Po czym mnie przeprosił i stwierdził, iż taka różnica w cenie jest z faktu, że "dobrymechanik" ma z tego prowizję.
    14. Pomyślałem sobie tylko, że 40% to strasznie duża prowizja! Chyba nie do końca był ze mną szczery.
    15. Koniec końców jeszcze raz mnie przeprosił i powiedział, że płacę 100zł.
    16. Na tym się skończyło, stówa za wymianę opon na stalowej feldze, to wg mnie rozsądna cena.
    17. Osobiście nie zamierzam więcej korzystać z usług tego warsztatu, ponieważ czuję, że chciano ze mną postąpić nie do końca uczciwie.
    18. Na plus dla nich jest fakt, że mimo mojego spóźnienia od umówionej godziny o jakieś 25 minut, nie robili problemu z realizacją usługi.
    19. Faktem jest też, że po mnie nikogo w kolejce na wymianę nie widziałem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii, zwyczajowo odniesiemy się do uwag w niej zawartych.
    1. Klient umówił się na wymianę opon przez portal DobryMechanik, przed wizytą w naszej siedzibie nie kontaktował się z nami.
    2. Właściciel pojazdu spóżnił się ok 30 min, co spowodowało konieczność ” przesuwania” kolejnych usług umawianych na konkretne godziny. To był z naszej strony gest dobrej woli, za który nie usłyszeliśmy słowa dziękuję.
    3. Zgodnie z naszymi procedurami przyjęliśmy pojazd do serwisu.
    ZAPROPONOWALIŚMY WŁAŚCICIELOWI MIEJSCE W POCZEKALNI, a pracownik serwisu wprowadził pojazd do hali warsztatowej. Bramę hali warsztatowej zamknięto z uwagi na niską temperaturę panującą na zewnątrz.
    W tym czasie Właściciel pojazdu zniknął z biura, nie mamy w zwyczaju analizować działań klientów, większość z nich oczekuje w poczekalni biura serwisu, ale niektórzy zostawiają pojazdy i wracają po realizacji usługi.
    Uwagi klienta na temat braku miejsca do oczekiwania, czy braku informacji o takim miejscu są zaskakujące.
    Na drzwiach hali warsztatowej , przed która rzekomo Klient oczekiwał widnieją następujace napisy : „ HALA WARSZTATOWA. WSTĘP WZBRONIONY. ZAPRASZAMY DO BIURA”.
    Po co klient czekał i marzł w tym miejscu jeśli odbioru pojazdu i zapłaty za usługę należy dokonać w miejscu, w którym następuje jego przekazanie do serwisu????
    Trudno pojać czego nie zrozumiał właścicel pojazdu ???
    4. Zgodnie z naszymi procedurami po wykonaniu usługi pracownik za nią odpowiedzialny poinformował o tym fakcie doradcę serwisu. Ponieważ Właściciela pojazdu nie było w poczekalni nie było możliwości przekazania tej informacji. W takiej sytuacji zawsze czekamy na Klientów, nie podejmujemy prób ich poszukiwania.
    5. Po pojawieniu się Klienta w biurze przystąpiliśmy do zakończenia realizacji usługi i przyjęcia zapłaty.
    Zgodnie z cennikiem umieszczonym w portalu DobryMechanik ( klient umawiał się w ten sposób i MUSIAŁ się z nim zapoznać) wymiana opon na felgach stalowych to 140,00 lub 160,00 jeśli koła Forda wyposażone są w czujniki ciśnienia.
    Właściciel pojazdu z wyrażnie udawanym zaskoczeniem zaczął tłumaczyć, że co prawda umawiał się przez portal DobryMechanik, ale cenę usługi ustalił w oparciu o cennik na naszej stronie gdzie wymiana opon na felgach stalowych to 100,00 zł :))).
    Po „komisyjnym” sprawdzeniu tego faktu w obecności Klienta okazało się on NIEPRAWDĄ.
    Zapis z cennika na stronie fincowroclaw.pl cyt :
    „Wymiana opon felgi stalowe od 100 zł za komplet . "
    Po tej jednoznacznej weryfikacji i wyjaśnieniu, że stwierdzenie „od 100zł” to nie „100 zł” właściciel wyrażnie się zmieszał, ale w dalszym ciągu próbował „negocjować” cenę usługi. Uznaliśmy, że nie ma sensu sprawy przedłużać i „kopać się z koniem” mimo oczywistych faktów potwierdzających naszą wersję wyceny usługi.
    Za wymianę opon przyjęliśmy 100,00 licząc, że to nasze pierwsze i ostatnie spotkanie z właścicielem pojazdu.

    PODSUMOWANIE
    Żyjemy w bardzo złożonym i skomplikowanym świecie. Mimo opracowania najbardziej zrozumiałych i oczywistych schematów, procedur czy cenników co jakiś czas jesteśmy zaskakiwani zdolnościami do ich indywidualnej interpretacji ( co jasne-zawsze na korzyść interpretującego).
    Sprowadzając sytuację do absurdu, nawet przy najszerzej otwartych drzwiach do naszego biura znajdzie się osoba, która będzie próbowała wejść oknem, a dodatkowo będzie miała pretensje że musiała robić to po rynnie.
    Autor komentarza kwestionuje naszą uczciwość. Rozumiemy, że przypisuje nam swoje intencje.
    Jak to w życiu.

    Ford C-Max

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wszystko ok, szybko i sprawnie. Auto odstawione rano a koło południa już było gotowe do odbioru


    Toyota Yaris XP130 [Facelifting] 2014 - 2017 Hatch

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Usługa wykonana prawidłowo, cena na miejscu zgadza się z ceną podaną przez portal. Polecam


    Audi Q2 1 generacja 2016 - 2019 Crossover 1.4 TFSI

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Polecam ten zakład


    Ford Focus

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Miła i profesjonalna obsługa. Usługa wymiany Kol wykonana zgodnie z umówionym terminem, chociaż spodziewałbym się szybszej realizacji (całość zajęła godzinę).
    Ogólnie polecam.


    Renault Megane

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mogę polecić ten autoserwis, szczególnie po przygodach z innymi wrocławskimi mechanikami. Bardzo duży profesjonalizm i fachowość . Po zdiagnozowaniu problemu wiedziałem ile będzie mnie kosztować cała naprawa - i tyle kosztowała ( szok). W trakcie naprawy dostawałem informacje i zdjęcia ( niedowierzanie). Naprawdę byłem zaskoczony jakością obsługi . Doświadczenia z innymi warsztatami to wieczne oczekiwanie na kontakt i traktowanie jak intruza. Brawo Panowie , dziękuje i do zobaczenia ( mam nadzieje , że nie rychłego :))).


    Vw Passat

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wszystko ok, mogłoby być ciut szybciej jak na wymianę opon ;)


    Kia Sportage

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Oprócz zleconych napraw potrafią zauważyć inne defekty i dać ofertę naprawy.


    Citroen c5 , 1,6 THP , 2012

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Super

    Czas,cena,zrozumienie.
    Polecam serdecznie.


    Audi A4 B6 2000 - 2005 Sedan 2.0 skrzynia manualna

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Robiliśmy geometrię kół. Wszystko było bardzo dobrze.


    Mini Clubman, silnik 1,6; 2008.

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Obsługa bardzo miła, usługa wykonana dokładnie. Jedyny mankament to czas oczekiwania. Czekałem okolo 2h mimo ze umówiony byłem na konkretna godzinę. Zwykle jak umawiam się to trwa to do pół godziny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz i pozytywną ocenę naszej pracy.
    Wyjasnienie wydłużenia czasu wykonania usługi jest prozaiczne.
    Klient przywiózł ze sobą nowe 19 calowe felgi oraz nowe niskoprofilowe sportowe opony. Wszystko solidnie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami transportowymi.

    Czas realizacji oprócz samej wymiany zawierał także:
    -rozpakowanie 8 paczek,
    -ogledziny 8 nowych elementów pod kątem wad fabrycznych,
    -oględziny 8 nowych elementów pod kątem ewentualnych uszkodzeń transportowych.

    Montaż nowych niskoprofilowych opon na nowe felgi musiał być wykonywany z należyta starannoscią i dbałoscią, a więc czas naturalnie się wydłuzył.
    Wymiana tego typu ogumienia w ok. 30 min może powodować uszkodzenia felg, co zresztą widoczne było na „starych” felgach Hondy wymienianych "na czas".

    Chcieliśmy tego uniknąć, i uniknęliśmy.

    Honda Civic

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo wysoko oceniamy usługi warsztatu Finco. Spotkaliśmy się tu nie tylko z trafnymi diagnozami, rzetelną usługą naprawy zepsutych elementów, dobrym i miłym kontaktem, ale także z rzadko spotykanym dziś zaangażowaniem i chęcią pomocy. Do warsztatu trafiliśmy ostatnio po skandalicznych krokach "naprawczych" poczynionych w innym miejscu, dotyczących naprawy klimatyzacji oraz chłodnicy silnika. W Finco bardzo szybko zdiagnozowano prawdziwe problemy i je usunięto. Dziękujemy i pozdrawiamy!


    Nissan Micra

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jak zawsze bardzo profesjonalne i miłe podejście do klienta, dodatkowe rady co do użytkowania pojazdu. Niestety brak informacji o cenach podanych NETTO, a nie brutto, więc delikatne zdziwienie przy płatności za usługę.


    Skoda Rapid 3 generacja [Facelifting] 2017 - 2019

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowosc i swietny kontakt . Sprawna naprawa glowicy . Polecam.


    VW Passat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Cennik nijak ma sie do tego co musialem zaplacic. Tutaj w cenniku jest napisane 75zl za diagnostyke klimatyzacji i nawet nie ma tutaj napisane na tej stronie ze "
    OD 75zl". Policzyli mnie 3 razy drozej. Przed umowieniem sie do warsztatu warto z gory ustalic cene. Niestety nie zrobilem tego moj blad.
    A warsztat prosze o poprawnie ustanowienia cennika tutaj na stronie i dopisac slowo "od"


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii.

    Na portalu DobryMechanik.pl podany jest zespół czynności, który obejmuje wykonanie kazdej usługi. W pozycji „ Diagnostyka ukladu klimatyzacji” DOKŁADNIE wymienione są czynnosci ( zwiazane w tym wypadku z ustaleniem nieszczelności w układzie), które prowadzone bedą przez autoserwis w ramach tej usługi.
    Cyt.: „Usługa zawiera:
    -sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
    -napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
    -szukanie źródła nieszczelności.”
    Awaria układu klimatyzacji w Pana pojeżdzie nie była zwiazana z brakiem czynnika w systemie, o czym wiedział Pan powierzając nam swój samochód. Nie podejmowalismy zatem działań w celu stwierdzenia ubytku czynnika, aby nie narazac Pana na dodatkowe koszty.
    W trakcie realizacji usługi informowano Pana telefonicznie o charakterze usterki i zakresie prac.
    Dokonano uzgodnionych z Panem prac :
    1. Odczytu pamięci sterownika
    2. Analizy parametrów bieżących
    3. Demontażu panelu przedniego kokpitu, tunelu oraz radia.
    4. Pomiaru parametrów sterownika klimatyzacji.
    5. Pomiaru ciąglosci połączeń elektrycznych sterownik-kompresor.
    6. Pomiaru poziomu sygnału na kompresorze klimatyzacji.
    7. Montażu wnętrza pojazdu.
    Za tę usługę zapłacił Pan 150,00 netto.

    Jak rozumiem chciałby Pan zapłacić za badanie szczelności układu mimo, że wykonywaliśmy zupełnie inne czynności informując o nich na bieżąco.
    Niestety nie jest tak, że pozycja DIAGNOSTYKA zawiera wszystkie istniejące warianty wykonywanych czynności - dlatego są one dokładnie w cenniku opisane.

    Naszych Klientów bardzo prosimy o uważną analizę cennika, zawsze służymy informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych prac.

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobry warsztat , w końcu jakiś mechanik też powiedział co i jak trzeba zrobić w sposób wytłumaczalny dla zwykłego zjadacza chleba i nie czarował jak to bywa w różnych warsztatach ,chętnie będę korzystał z usług tego warsztatu


    Mitsubishi Space Star

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W moim samochodzie naprawiono hamulce , układ zaplonowy, wymieniono olej z filtrami i opony. Miła konkretna obsługa , terminowość, super kontakt podczas naprawy .Polecam.


    VW Passat 2.0 Tdi

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    usterka nie zostła wyleminowa, ale raczej nie jest to wina serwisu


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii.
    Auto przyjechało w celu wykonania geometrii zawieszenia.
    W zawieszeniu zdiagnozowano luzy, które wykluczały wykonanie usługi.
    Luzy powstały w trakcie eksploatacji pojazdu , nie jest to na pewno wina naszego autoserwisu:))

    Renault Clio 3 1.6 2005r

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Kontrolka SRS została zdiagnozowana. Zdiagnozowany został tez problem z kierunkowskazem lewym na lusterku oraz sterownikiem nawiewu. Taśmy LED wymienione nie zostały, ponieważ wymagały konkretnego sprzętu lutowniczego. Biorąc pod uwagę to, że problemy wciąż istnieją a jednak wiedza została zdobyta można powiedzieć, iż trzeba było to zrobić i zrobione zostało. Dowiedziałem się dokładnie co dlaej muszę zrobić. Zadowolony nie jestem ale też nie smutny. Czułem się dobrze w warsztacie i traktowany miło. Będę musiał jeszcze pogdybać co z tymi problemami zrobić.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziekujemy za ocenę naszej pracy.
    1. Kontrolka SRS - Klient nie zdecydował się na naprawę, postanowił kupić używaną taśmę kierownicy we własnym zakresie (nowa jest za droga).
    2. Kierunkowskaz w lusterku - Klient nie zdecydował się na naprawę, postanowił kupić używane lusterko we własnym zakresie (nowe jest za drogie) .
    3. Nawiew - Klient nie zdecydował się na naprawę, postanowił kupić używany sterownik nawiewu we własnym zakresie (nowy jest za drogi) .
    4. Podświetlenie zagarów taśmami led - nie wykonujemy takich usług.

    Za wszystkie czynnosci diagnostyczne Klient zapłacił 184,5 zł

    Z tresci komentarza wynika, że zrobiliśmy to czego oczekiwał Właściciel pojazdu, w autoserwisie czuł się dobrze.
    Nie rozumiemy zatem skąd negatywna opinia:)

    Mercedes-Benz W210 2.7 CDI 2002

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Warsztatowi na pewno nie można zarzucić braku rzetelności przy wykonywaniu napraw.
    Każdy naprawiany samochód ma swojego opiekuna, który nadzoruje stan naprawy i informuje klienta o aktualnym stanie. Na pochwałę zasługuje faktyczne zainteresowanie opiekuna naprawianym samochodem i dążenie do poznania przyczyny problemu z głośno pracującym nawiewem, mimo, że po rozkręceniu nawiewu problem teoretycznie ustał i w rezultacie namierzenie faktycznej przyczyny i wyeliminowanie problemu.
    Od momentu wizyty u mechanika nie zaobserwowałem żadnych problemów z działaniem samochodu i to zarówno na krótszych odcinkach miejskich jak i na kilkusetkilometrowej autostradowej trasie.
    Z rzeczy, które mogłyby wypaść lepiej to:
    1. Czas naprawy, który dość mocno się wydłużył (pół miesiąca) z powodu przyczyn losowych: urlop i choroba mechanika odpowiedzialnego za samochód - o czym zostałem poinformowany to na plus
    2. Częstotliwość informowania o postępie prac lub ich braku (kilka razy sam dzwoniłem, bo brakowało mi wiedzy o tym czy coś się dzieje z autem czy nie) - informacja o braku postępów jest lepsza niż brak informacji
    3. Małe niedociągnięcia:
    - po skończonej naprawie został liść, który wydawał niepokojące dźwięki - po zgłoszeniu uwagi o niepokojących dźwiękach nawiew został ponownie rozkręcony bez dopłat to na plus
    -pod maską została kanapka lub ciasto mechanika :D - to mnie lekko zaniepokoiło, ale bardziej zaniepokoiło.

    Ceny do najniższych nie należą, ale wszystko zostało dokładnie rozpisane, więc wiedziałem za co i ile płacę, a praca została moim zdaniem wykonana solidnie.
    Zdecydowanie wolę zapłacić nieco więcej i dostać fakturę z wyliczeniami i wpis do karty serwisowej niż wierzyć wyliczeniom mechanika na podstawie żółtych karteczek, że zrobił co miał zrobić i potem jeździć z częściowo sprawnym autem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziekujemy za dodanie opinii i cierpliwość wykazaną w trakcie realizacji naprawy. Niestety czas pandemii nie pozwala na pełną optymalizaję procesu i terminów wykonywanych zleceń.
    Wszystkich Klientów prosimy o wyrozumiałosć, ufamy że niedogodności odeją wraz z końcem zachorowań na COVID19.
    Kanapka lub ciastko pod maską to prawdopodobnie ślady pozostawone przez jakiegoś gryzonia:) .
    W okresie jesienno-zimowym rozgrzane komory silników stanowią idealne schronienie dla zwierząt futerkowych, nierzadko miejsca takie adoptowane są także jako spiżarnie. Prosimy o zwrócenie uwagi na ten aspekt, w przypadkach braku pożywienia gryzonie nie pogardzają izolacjami przewodów instalacji elektrycznej pojazdu.

    SEAT Ibiza 3 generacja [Facelifting] 2006 - 2008 H

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Jestem zawiedziony. Auto w gazie, poprosiłem o sprawdzenie wiązki kabli bo problem mojego auta diagnozowało już 4 innych mechaników i stanęło na tym że w aucie musi być coś z kablami. Panowie robili po swojemu, wymieniono mi świece i szwankujący czujnik położenia wału. Efekt taki że auto na gazie wogole nie jedzie, a zalecana jazda na samej benzynie nie zachęca do dalszej jazdy, gdyż auto jak było zepsute tak jest dalej, tak więc czeka mnie kolejna wizyta u mechanika. Dodam jeszcze tylko że panowie coś zrobili z wycieraczkami bo wczesniej działały a teraz coś nie bardzo pracują tak jak powinny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz.

    Informacje podane przez Klienta do zlecenia przy przyjęciu pojazdu do serwisu:

    „Auto odpala normalnie, po czym utrzymuje podwyższone obroty ok. 1100 obr / min. Po 30s. do ok 1 min. obroty spadaja do poziomu 750-800. Różne działanie, jednego dnia auto działa normalnie. Innym razem, po uruchomineu silnika i ustabilizowaniu sie obrotów nie mozna normalnie jechać, brak reakcji na wciśnieciu pedału gazu odczuwalne szarpanie auto przyspiesza skokowo. Podczas jazdy auto gasnie na biegiu jałowym.
    Gdy silnika niemozna uruchomić i trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem, natychmiast po odpaleniu zapala się kontrolka check engine.
    Zapala się i samoistnie gaśnie po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu kontrolka chceck engine podczas jazdy.
    Stale powraca w odczytach komputerem "błąd czujnika położenia wałka"

    Po wstępnej diagnostyce informujemy właściciela, że wiązka instalacji gazowej jest w bardzo złym stanie. Ponieważ nie zajmujemy się instalacjami gazowymi uzgadniamy z Klientem , że nasze działania bedą obejmować diagnostyke i naprawę układu benzynowego pojazdu. Po ukończeniu prac i odebraniu pojazdu Vectra pojedzie do serwisu autogazu. W tym celu odlączamy zasilanie instalacji gazowej i zakręcamy zawór przy zbiorniku gazu.
    Po wymianie świec na zalecane przez producenta oraz zastosowanie oryginalnego czujnika połozenia wałka rozrządu błedy wypadania zapłonu oraz CPW znikają. Silnik samochodu zaczyna pracować poprawnie, pojazd „odzyskuje”moc , parametry biezące pracy wracaja do normy.

    W tym momencie Właściciel przerywa naprawę, potrzebuje pojazdu ale po załatwieniu spraw bieżących wróci na dokończenie prac.

    Przy odbiorze pojazdu informujemy Klienta o nastepujacych faktach:
    -Opel w celu autoadaptacji parametrów musi pojezdzić przez jakiś czas na benzynie,
    -pojazd ma „odłączoną” instalacje gazową,
    -samochód po przejechaniu kilkuset kilometrów „ na benzynie” powinien wrócić do
    serwisu w celu analizy parametrów,
    PO UKOŃCZENIU NAPRAWY BENZYNOWEGO ZASILANIA SILNIKA POJAZDU VECTRA POJEDZIE NA NAPRAWE INSTALACJI GAZOWEJ.
    Własciciel pojazdu akceptuje taki plan działania. Przed wydaniem pojazdu wykonujemy razem z Klientem test drogowy potwierdzajacy radykalna poprawę warunków pracy silnika. Obroty biegu jałowego są ustabilizowane, do sterownika silnika nie zapisuja się błedy, pojazd osiaga nominalna moc podczas jazdy.

    Niedługo po wydaniu pojazdu odbieramy od Właściciela pojazdu telefon z nastepujacą reklamacją:

    „ NA GAZIE auto nie chce jechać i szarpie.”

    Opel Vectra C 1.8 2002r. benzyna + gaz

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Zamiana kompletu kół letnich na komplet kół zimowych z wyważeniem wykonana szybko i solidnie.


    Citroen C8 2,2 2002 r.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo dobry kontakt, profesjonalnie załatwiona naprawa i miła oraz pomocna obsługa.


    Opel Astra H, 1.6, 2009

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto wyjątkowo szybko zdiagnozowane i naprawione, praktycznie na następny dzień gotowe do odbioru. Nowy rozrusznik został w ciągu dnia zamówiony i zamontowany. Kontakt na linii klient-mechanik bardzo konkretny, zostałem telefonicznie poinformowany o diagnozie i ewentualnych opcjach naprawy.


    Ford Focus mk2 2005

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pojawiłam się w tym warsztacie pokilkukrotnych wizytach w innych serwisach, które bezskutecznie próbowały naprawić mój samochód . Szczerze mówiąc straciłam już nadzieje na jego naprawę , wymieniano coraz to inne elementy a po jakimś czasie błędy silnika wracały i auto przestawało jechać. Namiar na finco dała mi przyjaciółka z pracy i to był strzał w 10. Naprawa trwała dość długo , pan z biura dzwonił z aktualnymi wiadomościami chyba przez dwa tygodnie . W końcu zdiagnozowano usterkę w komputerze samochodu. Jego wymiana była droga(1900zl), ale nie miałam wyjścia . Jeżdżę samochodem już miesiąc i wszystko ok:))))))). Wcześniej po 2-3 dniach pojawiały się problemy . Serwis Finko polecam za fachowość i doświadczenie , a także za to ze spokojnie tłumaczono mi co się dzieje z moim samochodem i dlaczego podejmowane są kolejne działania . Naprawdę MEGAROZNICA w podejściu do klienta w stosunku do wcześniejszych warsztatów , gdzie traktowano mnie jak blondynkę . Panie Jacku dziękuje za wszystkie telefony, auto śmiga:))))


    Peugeot 208

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Solidni, rzeczowi. Mialem klopoty z elektronika silnika i alternatorem . Celna diagnoza i szybka naprawa . Polecam.


    Skoda fabia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Chyba najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. "Zabezpieczyli" szybę na czas wymiany podnośnika, tak "zabezpieczyli" że szyba opadła po 2 tygodniach.
    Przy próbie reklamowania czy wyjaśnienia nie dość że jesteś ignorowany w biurze i czekasz aż łaskawie pracownik podniesie na Ciebie oczy, to przy jakimkolwiek zwróceniu uwagi usłyszysz: "od wydawania poleceń jest mój szef nie Ty" – szok!
    Jak już Cię szlag trafi to pracownik, który chyba w innej epoce jeszcze żyje, powie do Ciebie "SPADAJ".
    Taka właśnie jest "kultura" w tej firmie. Tu "rzondzi" Mietek z polmozbytu.
    Oczywiście szef ma to gdzieś i nie jest ważne że miałeś z nimi uzgodnione kolejne naprawy.

    Totalny brak kultury i chamstwo. OMIJAĆ.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pod koniec lipca 2021r. odbralismy telefon od właściciela Renault Laguna z prośba o POMOC. W jego samochodzie „opadła” szyba kierowcy co uniemozliwiało jazdę.
    Byliśmy „ostatnia deską ratunku”- wszystkie autoserwisy przezywaly w tamtym okresie szturm klientów, dodatkowo za dwa dni Właściciel pojazdu miał dojechać nim rodzinne wakacje w Chorwacji. Mimo bardzo dużego obłożenia uleglismy prośbom Kierowcy Renault i postanowilismy mu pomóc realizując naprawę „po godzinach”.

    Rozebranie drzwi kierowcy Laguny potwierdzilo naszą diagnozę, uszkodzeniu uległ podnosnik szyby. Zaproponowalismy wymiane na oryginał Renault za 1410 zł, lub dostarczenie przez Własciciela zamiennika ( ceny zaczynaja się od ok 250 zł).
    Ze względu na bardzo slaba jakosc chińskich zamienników i złe doswiaczenia z nimi wykluczyliśmy dostarczenie takiego podnosnika przez nas, aby nie brać na siebie praw gwarancyjnych.

    Własciciel nie zdecydował się na kupno dobrej, oryginalnej części zamiennej naciskając jednoczesnie abyśmy „ coś zrobili”. Wakacyjny wyjazd się zblizał, prace się nie posuwały, Pan Mariusz nie miał zamiaru wydawać pieniędzy na oryginalny podnośnik. Wspolnie z Nim podjelismy nastepujacą decyzję: Zabezpieczamy szybę przed opuszczeniem, składamy drzwi, laguna jedzie do Chorwacji a my w tym czasie szukamy dobrej jakosci zamiennika. Po powrocie z wakacji samochód miał zameldować się u nas na wymianę podnośnika. Takie rozwiązanie wynikało z faktu , że Klient NIE CHCIAŁ ZASTOSOWAĆ ORYGINALNEGO PODNOSNIKA próbując oszczędzić kosztów naprawy.

    Wyjasniliśmy Kierowcy, że zabezpieczenie szyby to rozwiązanie TYMCZASOWE i nie jest rownoznaczne z normalnym uzytkowaniem pojazdu. Takimi drzwiami nie wolno trzaskać, mocno zamykać, ich uzywanie wiaze się z okreslonymi warunkami. Kierowca to zaakceptowal, podziękował za pomoc i pojechał na wakacje. Przez następne 2 tygodnie via sms uzgadnialismy sposób naprawy, szukalismy cześci zamiennej odnosząc w końcu sukces. Zdobylismy podnosnik Magneti Marelli , silnik napędu przełozyliśmy ze „starej części”. Koszt z robocizną ok 600-700 zl satysfakcjonował właściciela samochodu.

    Epilog nastapił ok dwa tygodnie po pierwszej wizycie. Ok godz 8 rano BEZ ZAPOWIEDZI w naszym biurze zjawil się Własciciel pojazdu. W tym czasie znajdował się w nim jeden (1) pracownik autoserwisu, kolejka klientów czekajacych na otwarcie zleceń oraz pojawiajacy się zwykle rano dostawcy cześci.
    Mocno zdenerwowany Kierowca Laguny próbował wymusić na pracowniku odstąpienie od wykonywanych czynnosci ( przerwanie obslugi innych klientów czekajacych w kolejce).

    Nie znając sprawy pracownik biura prosił kilkukrotnie o uszanowanie kolejnosci przyjec klientów, co spotkało się z agresywna postawą Pana Mariusza.
    Pracownik Autoserwisu ze spokojem i cierpiliwoscią zaproponował oczekiwanie ( ok 5 min) na osobę znajacą sprawę przedmitowego zlecenia, a przebywajacą na hali napraw.
    Kierowca Laguny nie zgodził się na to, zdawał się coraz bardziej „nakrecać” sytuacją. Nie reagował na prośby i sugestie wywierał presję na innych klientach znajdujacych się w biurze.
    Sytuacja zakończyła się deklaracją Klienta cyt: „ Będę tu jutro o tej samej godzinie i moj stary podnosnik ma na mnie czekać.”
    Chwilę pozniej właściciel Finco odebrał telefon z reklamacją zabezpieczenia podnosnika i skargą na wyjatkowe chamstwo,brak kultury i arogancję, jaka spotkała Pana Mariusza ze strony pracownika obsługi. Przy okazji nasuwa się pytanie : Dlaczego telefon miał miejsce po wizycie w biurze, a nie w celu umówienia się przed nią?
    Po rozmowie z pozostałymi klientami biura i analizie monitoringu, w celu wyjasnienia sytacji własciciel zaprosił Kierowce Laguny do wspólnego obejrzenia filmu sugerując Jego niewłasciwe zachowanie jako zarzewie problemu.

    Odpowiedzć cyt : „ Nie będę niczego oglądał, nie interesuje mnie MOJE ZACHOWANIE.”
    Trudno to skomentować inaczej niż tytułem pewnego filmu – Czy leci z nami pilot??

    Finalnie oddalismy Klientowi jego stary podnosnik, sami pozostajac z zamówionym przez Niego lsniacym nowoscią Magneti Marelli.
    Konkluzja:
    Za każdy dobry uczynek spotka cię zasłużona kara.

Pokaż więcej

Nasze porady (14)

Opel Astra H (2006) 1.6 Benzyna
Dzień dobry. Czy możliwe jest, że po wymianie rozrządu zostało coś nieprawidłowo złożone? Auto przy przyspieszaniu zaczyna szarpać, przy stałej prędkości nie odczuwam tego. Czy to są objawy czegoś innego i zbiegło się w czasie akurat z rozrządem? Pozdrawiam Grzegorz
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Witam czy muszę gdzieś zgłaszać że sprzedałem pojazd kilka dni po kupnie OC i urząd? Podatki zapłacone. Tylko czy muszę iść zgłosić?
Fiat Panda 2006 1,1
witam.Fiat Panda 2006rok ,62 tys.kilometrów,pracuje bez zarzutu ,czy muszę już wymienić rozrząd ?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat