Warsztat polecany przez innych kierowców.

Finco s.c.

Warsztat Godny Zaufania

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609 Wrocław

****** 5.4 (248 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
Finco s.c.

O warsztacie

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609, Wrocław

Poniedziałek od 08:00 do 18:30
Wtorek od 08:00 do 18:30
Środa od 08:00 do 18:30
Czwartek od 08:00 do 18:30
Piątek od 08:00 do 18:30
Sobota od 09:00 do 15:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

W ZWIĄZKU Z NOWYMI RESTRYKCJAMI DOTYCZĄCYMI KORONAWIRUSA, WPROWADZILIŚMY USŁUGĘ DOOR-TO-DOOR. POLEGAJĄCA NA ODEBRANIU OD PAŃSTWA SAMOCHODU W WYZNACZONYM MIEJSCU I CZASIE, DOKONANIA NAPRAWY I ODWIEZIENIA W DANE MIEJSCE.

                                              SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Serwis Finco w profesjonalny sposób zajmie się naprawą i serwisem Twojego auta. Wszystkie nasze działania opieramy na rzetelnej diagnostyce samochodu i ocenie rodzaju usterki. Następnie sporządzamy wycenę prac, którą konsultujemy z klientem. W codziennych kontaktach z klientami stosujemy sprawdzone metody czyli jasne zasady współpracy, zaufanie i dwustronną komunikację.

Nasza oferta jest dostosowana do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i flotowego. Zapraszamy na serwisy bieżące, okresowe oraz naprawy aut osobowych i dostawczych. Oferujemy diagnostykę, mechanikę, elektronikę i elektromechanikę, serwis opon (posezonowe magazynowanie ogumienia klienta), serwis klimatyzacji i naprawy powypadkowe. Naszym klientom dajemy możliwość wypożyczenia auta zastępczego lub skorzystania z poczekalni wyposażonej w dostęp do internetu, ekspres do kawy i toaletę. Wasze auta są u nas bezpieczne dzięki ubezpieczeniu OC na wykonywane naprawy.

 

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

148,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 16-calowych lub mniejszych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

123,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

135,30 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

150,00 PLN
Przełożenie kół - felga stalowa

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

100,00 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z 16-calowymi lub mniejszymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

58,50 PLN
Przełożenie kół - felga aluminiowa 17-18"

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół z przedziału 17-18-calowymi felgami aluminiowymi
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

61,50 PLN
Wymiana opon - run flat do 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

172,00 PLN
Zbieżność kół przedniej osi

Usługa zawiera:
- sprawdzenie ciśnienia w oponach
- kontrola luzów w zawieszeniu
- ustawienie zbieżności przednich kół

150,00 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

177,00 PLN
Polerowanie reflektora

Usługa zawiera:
- spolerowanie klosza reflektora
- zabezpieczenie powierzchni specjalnym lakierem przed działaniem promieni UV

Usługa dotyczy odświeżenia jednego reflektora.

74,00 PLN
Wymiana opon - run flat 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

185,00 PLN
Wymiana płynu chłodniczego

Usługa zawiera:
- zdjęcie dolnej osłony silnika
- spuszczenie zużytego płynu chłodniczego
- zalanie układu nowym płynem (5 litrów w cenie)

W cenę wliczony jest koszt 5 litrów płynu chłodniczego. Jeżeli układ chłodniczy jest większy, cena usługi może ulec zmianie.

178,00 PLN
Przegląd przed zakupem

- sprawdzenie zgodności numeru VIN w dokumentach z tymi na aucie
- badanie powłoki lakierniczej oraz daty produkcji na pasach bezpieczeństwa
- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (oleju, płynu hamulcowego, chłodniczego i od wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie pracy silnika oraz naciągu paska osprzętu
- test uszczelki pod głowicą
- kontrola kondycji ogumienia
- sprawdzenie prawidłowego działania wyposażenia auta, w tym klimatyzacji
- sprawdzenie działania automatycznej skrzyni biegów
- sprawdzenie stanu akumulatora

197,00 PLN
Przegląd przed wyjazdem

- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (płynu hamulcowego, chłodniczego oraz wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie stanu akumulatora
W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99,00 PLN
Serwis klimatyzacji podstawowy R134a

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- sprawdzenie ilości i uzupełnienie oleju oraz czynnika chłodzącego R134a do 40 gramów

W przypadku konieczności zastosowania większej ilości lub innego rodzaju czynnika - cena usługi może ulec zmianie.

123,00 PLN
Serwis klimatyzacji pełny R134a

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a do 40 gramów
- odgrzybianie klimatyzacji
- wymiana filtra kabinowego (za filtr kabinowy należy zapłacić osobno)

W przypadku konieczności zastosowania większej ilości lub innego rodzaju czynnika - cena usługi może ulec zmianie.

203,00 PLN
Sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji

Usługa zawiera:
- napełnienie układu azotem
- szukanie źródła nieszczelności

75,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany
- sprawdzenie ustawienia świateł i ich regulacja

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany
- sprawdzenie ustawienia świateł

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

W cenę wliczony jest koszt nowego akumulatora.

 
Wymiana amortyzatorów przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych przednich amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt przednich amortyzatorów.

 
Wymiana amortyzatorów tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych tylnych amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt tylnych amortyzatorów.

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana chłodnicy silnika

Usługa zawiera:
- spuszczenie płynu chłodniczego z układu
- demontaż uszkodzonej chłodnicy silnika
- zamontowanie nowej, zalanie układu płynem i odpowietrzenie (cena nie zawiera nowego płynu)

 
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytego filtra lub filtrów kabinowych
- montaż nowego filtra lub filtrów

W cenę wliczony jest koszt filtra lub filtrów kabinowych.

 
Wymiana filtra paliwa

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra paliwa
- podłączenie nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra paliwa.

 
Wymiana filtra powietrza

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra powietrza
- montaż nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra powietrza.

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt przednich klocków hamulcowych.

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tylnych klocków hamulcowych.

 
Wymiana końcówki drążka kierowniczego

Usługa zawiera:
- demontaż zużytej końcówki drążka kierowniczego
- założenie nowej końcówki

W cenę wliczony jest koszt końcówki drążka kierowniczego. Cena nie obejmuje ustawienia geometrii/zbieżności po wykonaniu wymiany.

 
Wymiana łącznika stabilizatora przód L/P

Usługa zawiera:
- odkręcenie śrub mocujących zużyty łącznik stabilizatora i jego zdemontowanie
- założenie nowego elementu

 
Wymiana łożyska koła przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska przedniego koła
- założenie nowego łożyska

Cena zawiera koszt jednego łożyska (prawy lub lewe).

 
Wymiana łożyska koła tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska tylnego koła
- założenie nowego łożyska

W cenę wliczone jest łożysko tylnej osi.

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

W cenę wliczony jest koszt filtra oleju, oraz olej.

 
Wymiana paska rozrządu z pompą wody

Usługa zawiera:
- zdjęcie zużytego paska rozrządu z rolkami i napinaczem
- demontaż starej pompy wody
- założenie nowych paska, rolek, napinacza i pompy wody

W cenę wliczony jest pasek rozrządu wraz z pompą wody.

 
Wymiana sprężyn zawieszenia przód

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn przedniego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprężyn zawieszenia tył

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn tylnego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprzęgła bez koła dwumasowego

Usługa zawiera:
- demontaż skrzyni biegów i wyjęcie starego sprzęgła
- zamontowanie nowego elementu wraz z dociskiem oraz łożyskiem, jeżeli jest ono w zestawie
(usługa nie zawiera montażu nowego dwumasowego koła zamachowego)

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec zapłonowych.

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec żarowych.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na przednią oś.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na tylną oś.

 
Wymiana termostatu

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego termostatu
- zamontowanie nowej części i odpowietrzenie układu chłodniczego

 
Wymiana tłumika końcowego

Usługa zawiera:
- wycięcie wyeksploatowanego elementu układu wydechowego
- wspawanie nowego tłumika końcowego (cena nie zawiera pasty do łączenia rur ani gumowych elementów mocujących)

 
Promocyjny przegląd

W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99 zł
Foliowanie szyb

-
Klimatyzacja - odgrzybianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

-
Lakierowanie błotnika

-
Lakierowanie drzwi

-
Lakierowanie klapy bagażnika

-
Lakierowanie maski

-
Regeneracja alternatora

od 300
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

-
Wyciąganie zapieczonych wtryskiwaczy

-
Wymiana bębnów hamulcowych

-
Wymiana oleju skrzynia biegów automatyczna

-
Wymiana oleju skrzynia biegów manualna

-
Wymiana przewodu hamulcowego

-
Wymiana szczęk hamulcowych

-
Wymiana tulei wahacza przód /tył

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik benzynowy

-
Wymiana uszczelki pod głowicą silnik diesel

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (248)

Dodaj opinię
5.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 248 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Warsztatowi na pewno nie można zarzucić braku rzetelności przy wykonywaniu napraw.
    Każdy naprawiany samochód ma swojego opiekuna, który nadzoruje stan naprawy i informuje klienta o aktualnym stanie. Na pochwałę zasługuje faktyczne zainteresowanie opiekuna naprawianym samochodem i dążenie do poznania przyczyny problemu z głośno pracującym nawiewem, mimo, że po rozkręceniu nawiewu problem teoretycznie ustał i w rezultacie namierzenie faktycznej przyczyny i wyeliminowanie problemu.
    Od momentu wizyty u mechanika nie zaobserwowałem żadnych problemów z działaniem samochodu i to zarówno na krótszych odcinkach miejskich jak i na kilkusetkilometrowej autostradowej trasie.
    Z rzeczy, które mogłyby wypaść lepiej to:
    1. Czas naprawy, który dość mocno się wydłużył (pół miesiąca) z powodu przyczyn losowych: urlop i choroba mechanika odpowiedzialnego za samochód - o czym zostałem poinformowany to na plus
    2. Częstotliwość informowania o postępie prac lub ich braku (kilka razy sam dzwoniłem, bo brakowało mi wiedzy o tym czy coś się dzieje z autem czy nie) - informacja o braku postępów jest lepsza niż brak informacji
    3. Małe niedociągnięcia:
    - po skończonej naprawie został liść, który wydawał niepokojące dźwięki - po zgłoszeniu uwagi o niepokojących dźwiękach nawiew został ponownie rozkręcony bez dopłat to na plus
    -pod maską została kanapka lub ciasto mechanika :D - to mnie lekko zaniepokoiło, ale bardziej zaniepokoiło.

    Ceny do najniższych nie należą, ale wszystko zostało dokładnie rozpisane, więc wiedziałem za co i ile płacę, a praca została moim zdaniem wykonana solidnie.
    Zdecydowanie wolę zapłacić nieco więcej i dostać fakturę z wyliczeniami i wpis do karty serwisowej niż wierzyć wyliczeniom mechanika na podstawie żółtych karteczek, że zrobił co miał zrobić i potem jeździć z częściowo sprawnym autem.


    SEAT Ibiza 3 generacja [Facelifting] 2006 - 2008 H

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Jestem zawiedziony. Auto w gazie, poprosiłem o sprawdzenie wiązki kabli bo problem mojego auta diagnozowało już 4 innych mechaników i stanęło na tym że w aucie musi być coś z kablami. Panowie robili po swojemu, wymieniono mi świece i szwankujący czujnik położenia wału. Efekt taki że auto na gazie wogole nie jedzie, a zalecana jazda na samej benzynie nie zachęca do dalszej jazdy, gdyż auto jak było zepsute tak jest dalej, tak więc czeka mnie kolejna wizyta u mechanika. Dodam jeszcze tylko że panowie coś zrobili z wycieraczkami bo wczesniej działały a teraz coś nie bardzo pracują tak jak powinny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz.

    Informacje podane przez Klienta do zlecenia przy przyjęciu pojazdu do serwisu:

    „Auto odpala normalnie, po czym utrzymuje podwyższone obroty ok. 1100 obr / min. Po 30s. do ok 1 min. obroty spadaja do poziomu 750-800. Różne działanie, jednego dnia auto działa normalnie. Innym razem, po uruchomineu silnika i ustabilizowaniu sie obrotów nie mozna normalnie jechać, brak reakcji na wciśnieciu pedału gazu odczuwalne szarpanie auto przyspiesza skokowo. Podczas jazdy auto gasnie na biegiu jałowym.
    Gdy silnika niemozna uruchomić i trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem, natychmiast po odpaleniu zapala się kontrolka check engine.
    Zapala się i samoistnie gaśnie po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu kontrolka chceck engine podczas jazdy.
    Stale powraca w odczytach komputerem "błąd czujnika położenia wałka"

    Po wstępnej diagnostyce informujemy właściciela, że wiązka instalacji gazowej jest w bardzo złym stanie. Ponieważ nie zajmujemy się instalacjami gazowymi uzgadniamy z Klientem , że nasze działania bedą obejmować diagnostyke i naprawę układu benzynowego pojazdu. Po ukończeniu prac i odebraniu pojazdu Vectra pojedzie do serwisu autogazu. W tym celu odlączamy zasilanie instalacji gazowej i zakręcamy zawór przy zbiorniku gazu.
    Po wymianie świec na zalecane przez producenta oraz zastosowanie oryginalnego czujnika połozenia wałka rozrządu błedy wypadania zapłonu oraz CPW znikają. Silnik samochodu zaczyna pracować poprawnie, pojazd „odzyskuje”moc , parametry biezące pracy wracaja do normy.

    W tym momencie Właściciel przerywa naprawę, potrzebuje pojazdu ale po załatwieniu spraw bieżących wróci na dokończenie prac.

    Przy odbiorze pojazdu informujemy Klienta o nastepujacych faktach:
    -Opel w celu autoadaptacji parametrów musi pojezdzić przez jakiś czas na benzynie,
    -pojazd ma „odłączoną” instalacje gazową,
    -samochód po przejechaniu kilkuset kilometrów „ na benzynie” powinien wrócić do
    serwisu w celu analizy parametrów,
    PO UKOŃCZENIU NAPRAWY BENZYNOWEGO ZASILANIA SILNIKA POJAZDU VECTRA POJEDZIE NA NAPRAWE INSTALACJI GAZOWEJ.
    Własciciel pojazdu akceptuje taki plan działania. Przed wydaniem pojazdu wykonujemy razem z Klientem test drogowy potwierdzajacy radykalna poprawę warunków pracy silnika. Obroty biegu jałowego są ustabilizowane, do sterownika silnika nie zapisuja się błedy, pojazd osiaga nominalna moc podczas jazdy.

    Niedługo po wydaniu pojazdu odbieramy od Właściciela pojazdu telefon z nastepujacą reklamacją:

    „ NA GAZIE auto nie chce jechać i szarpie.”

    Opel Vectra C 1.8 2002r. benzyna + gaz

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Zamiana kompletu kół letnich na komplet kół zimowych z wyważeniem wykonana szybko i solidnie.


    Citroen C8 2,2 2002 r.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo dobry kontakt, profesjonalnie załatwiona naprawa i miła oraz pomocna obsługa.


    Opel Astra H, 1.6, 2009

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto wyjątkowo szybko zdiagnozowane i naprawione, praktycznie na następny dzień gotowe do odbioru. Nowy rozrusznik został w ciągu dnia zamówiony i zamontowany. Kontakt na linii klient-mechanik bardzo konkretny, zostałem telefonicznie poinformowany o diagnozie i ewentualnych opcjach naprawy.


    Ford Focus mk2 2005

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pojawiłam się w tym warsztacie pokilkukrotnych wizytach w innych serwisach, które bezskutecznie próbowały naprawić mój samochód . Szczerze mówiąc straciłam już nadzieje na jego naprawę , wymieniano coraz to inne elementy a po jakimś czasie błędy silnika wracały i auto przestawało jechać. Namiar na finco dała mi przyjaciółka z pracy i to był strzał w 10. Naprawa trwała dość długo , pan z biura dzwonił z aktualnymi wiadomościami chyba przez dwa tygodnie . W końcu zdiagnozowano usterkę w komputerze samochodu. Jego wymiana była droga(1900zl), ale nie miałam wyjścia . Jeżdżę samochodem już miesiąc i wszystko ok:))))))). Wcześniej po 2-3 dniach pojawiały się problemy . Serwis Finko polecam za fachowość i doświadczenie , a także za to ze spokojnie tłumaczono mi co się dzieje z moim samochodem i dlaczego podejmowane są kolejne działania . Naprawdę MEGAROZNICA w podejściu do klienta w stosunku do wcześniejszych warsztatów , gdzie traktowano mnie jak blondynkę . Panie Jacku dziękuje za wszystkie telefony, auto śmiga:))))


    Peugeot 208

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Solidni, rzeczowi. Mialem klopoty z elektronika silnika i alternatorem . Celna diagnoza i szybka naprawa . Polecam.


    Skoda fabia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Chyba najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. "Zabezpieczyli" szybę na czas wymiany podnośnika, tak "zabezpieczyli" że szyba opadła po 2 tygodniach.
    Przy próbie reklamowania czy wyjaśnienia nie dość że jesteś ignorowany w biurze i czekasz aż łaskawie pracownik podniesie na Ciebie oczy, to przy jakimkolwiek zwróceniu uwagi usłyszysz: "od wydawania poleceń jest mój szef nie Ty" – szok!
    Jak już Cię szlag trafi to pracownik, który chyba w innej epoce jeszcze żyje, powie do Ciebie "SPADAJ".
    Taka właśnie jest "kultura" w tej firmie. Tu "rzondzi" Mietek z polmozbytu.
    Oczywiście szef ma to gdzieś i nie jest ważne że miałeś z nimi uzgodnione kolejne naprawy.

    Totalny brak kultury i chamstwo. OMIJAĆ.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pod koniec lipca 2021r. odbralismy telefon od właściciela Renault Laguna z prośba o POMOC. W jego samochodzie „opadła” szyba kierowcy co uniemozliwiało jazdę.
    Byliśmy „ostatnia deską ratunku”- wszystkie autoserwisy przezywaly w tamtym okresie szturm klientów, dodatkowo za dwa dni Właściciel pojazdu miał dojechać nim rodzinne wakacje w Chorwacji. Mimo bardzo dużego obłożenia uleglismy prośbom Kierowcy Renault i postanowilismy mu pomóc realizując naprawę „po godzinach”.

    Rozebranie drzwi kierowcy Laguny potwierdzilo naszą diagnozę, uszkodzeniu uległ podnosnik szyby. Zaproponowalismy wymiane na oryginał Renault za 1410 zł, lub dostarczenie przez Własciciela zamiennika ( ceny zaczynaja się od ok 250 zł).
    Ze względu na bardzo slaba jakosc chińskich zamienników i złe doswiaczenia z nimi wykluczyliśmy dostarczenie takiego podnosnika przez nas, aby nie brać na siebie praw gwarancyjnych.

    Własciciel nie zdecydował się na kupno dobrej, oryginalnej części zamiennej naciskając jednoczesnie abyśmy „ coś zrobili”. Wakacyjny wyjazd się zblizał, prace się nie posuwały, Pan Mariusz nie miał zamiaru wydawać pieniędzy na oryginalny podnośnik. Wspolnie z Nim podjelismy nastepujacą decyzję: Zabezpieczamy szybę przed opuszczeniem, składamy drzwi, laguna jedzie do Chorwacji a my w tym czasie szukamy dobrej jakosci zamiennika. Po powrocie z wakacji samochód miał zameldować się u nas na wymianę podnośnika. Takie rozwiązanie wynikało z faktu , że Klient NIE CHCIAŁ ZASTOSOWAĆ ORYGINALNEGO PODNOSNIKA próbując oszczędzić kosztów naprawy.

    Wyjasniliśmy Kierowcy, że zabezpieczenie szyby to rozwiązanie TYMCZASOWE i nie jest rownoznaczne z normalnym uzytkowaniem pojazdu. Takimi drzwiami nie wolno trzaskać, mocno zamykać, ich uzywanie wiaze się z okreslonymi warunkami. Kierowca to zaakceptowal, podziękował za pomoc i pojechał na wakacje. Przez następne 2 tygodnie via sms uzgadnialismy sposób naprawy, szukalismy cześci zamiennej odnosząc w końcu sukces. Zdobylismy podnosnik Magneti Marelli , silnik napędu przełozyliśmy ze „starej części”. Koszt z robocizną ok 600-700 zl satysfakcjonował właściciela samochodu.

    Epilog nastapił ok dwa tygodnie po pierwszej wizycie. Ok godz 8 rano BEZ ZAPOWIEDZI w naszym biurze zjawil się Własciciel pojazdu. W tym czasie znajdował się w nim jeden (1) pracownik autoserwisu, kolejka klientów czekajacych na otwarcie zleceń oraz pojawiajacy się zwykle rano dostawcy cześci.
    Mocno zdenerwowany Kierowca Laguny próbował wymusić na pracowniku odstąpienie od wykonywanych czynnosci ( przerwanie obslugi innych klientów czekajacych w kolejce).

    Nie znając sprawy pracownik biura prosił kilkukrotnie o uszanowanie kolejnosci przyjec klientów, co spotkało się z agresywna postawą Pana Mariusza.
    Pracownik Autoserwisu ze spokojem i cierpiliwoscią zaproponował oczekiwanie ( ok 5 min) na osobę znajacą sprawę przedmitowego zlecenia, a przebywajacą na hali napraw.
    Kierowca Laguny nie zgodził się na to, zdawał się coraz bardziej „nakrecać” sytuacją. Nie reagował na prośby i sugestie wywierał presję na innych klientach znajdujacych się w biurze.
    Sytuacja zakończyła się deklaracją Klienta cyt: „ Będę tu jutro o tej samej godzinie i moj stary podnosnik ma na mnie czekać.”
    Chwilę pozniej właściciel Finco odebrał telefon z reklamacją zabezpieczenia podnosnika i skargą na wyjatkowe chamstwo,brak kultury i arogancję, jaka spotkała Pana Mariusza ze strony pracownika obsługi. Przy okazji nasuwa się pytanie : Dlaczego telefon miał miejsce po wizycie w biurze, a nie w celu umówienia się przed nią?
    Po rozmowie z pozostałymi klientami biura i analizie monitoringu, w celu wyjasnienia sytacji własciciel zaprosił Kierowce Laguny do wspólnego obejrzenia filmu sugerując Jego niewłasciwe zachowanie jako zarzewie problemu.

    Odpowiedzć cyt : „ Nie będę niczego oglądał, nie interesuje mnie MOJE ZACHOWANIE.”
    Trudno to skomentować inaczej niż tytułem pewnego filmu – Czy leci z nami pilot??

    Finalnie oddalismy Klientowi jego stary podnosnik, sami pozostajac z zamówionym przez Niego lsniacym nowoscią Magneti Marelli.
    Konkluzja:
    Za każdy dobry uczynek spotka cię zasłużona kara.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Świetna obsługa, wszystko uzgodnione tel.lub mailowo. Bardzo dobry kontakt i komunikacja. Naprawdę dbają o klienta, nie naciągają na niepotrzebne elementy, przedstawiają możliwe scenariusze napraw wraz z ofertą i klient sam decyduje co i kiedy robić. Elastyczni co do terminów. Czynni także w godzinach późno popołudniowych.
    Potrafią doradzić- nawet bardzo wymagającej klientce :) Polecam!


    Peugeot

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W moim aucie przestała działać klimatyzacja.Po wizytach w kilku warsztatach i dobijaniu czynnika problem powracał.W końcu trafiłam do warsztatu Finco gdzie spotkałam się z fachową i trafną diagnozą problemu z którym wcześniejsze warsztaty nie potrafiły sobie poradzić.Okazało się,że w moim aucie do wymiany była chłodnica klimatyzacji.Usterka została usunięta w szybkim czasie z czego jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat innym.


    seat ibiza

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    całkiem niedawno byłem klientem tego warsztatu, w swoim samochodzie wymieniałem zawieszenie, z usługi jestem zadowolony, profesjonalne podejście do klienta, polecam


    Audi a4

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry kontakt z warsztatem, szybka diagnoza i naprawa. Poza tym od razu otrzymałam szczegółową wycenę naprawy. Jestem bardzo zadowolona. Summa summarum, moje auto ma nowe i stałe miejsce napraw.


    VOLKSWAGEN PASSAT

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód zostawiłem w warsztacie 20.05.2021, bo do jednej lampy dostała się woda i przez to światła przestały działać. Po osuszeniu lampy, pracownik zadzwonił do mnie 25.05.2021 i powiedział, że w sumie to nie wie, jaka jest przyczyna i on się takimi rzeczami jak izolacja nie zajmuje. Zlecił więc to innej osobie, która mogła na to spojrzeć dopiero 31.05.2021 i naprawić na 01.06.2021. Zgodziłem się, bo zostawiłem w warsztacie samochód bez uprzedniego umawiania się, była to nagła sytuacja, więc rozumiałem, że ktoś mógł nie być dostępny, aby od razu to naprawić. Do tej pory bez żadnych problemów pracownik informował mnie o sytuacji, ale nadszedł 1.06.2021 i nic. Ponieważ nie otrzymałem żadnego telefonu, zadzwoniłem i zostałem poinformowany, że potrzebują jeszcze dzień lub dwa i że dadzą znać, ok. Czas minął i brak informacji. Zadzwoniłem po 3 dniach i zostałem poinformowany, że samochód jeszcze nie jest gotowy i że może będzie do odbioru w sobotę (05.06.2021). W sobotę znowu brak informacji, zadzwoniłem w godzinach pracy warsztatu, ale nikt nie odebrał. Pojechałem tam o 14:00 i było zamknięte (według Google zamykają o 15:00), a mój samochód był nadal zdemontowany i stał niezabezpieczony na dworze. Czekałem w poniedziałek (07.06.2021) na telefon i nic. Zadzwoniłem we wtorek (08.06.2021) i samochód dalej nie był gotowy, ale powiedziano mi, że będzie gotowy w środę (09.06.2021). Zapytałem, czy tym razem na pewno, a pracownik się pożegnał i odłożył słuchawkę??? W środę zadzwoniłem, czy mogę odebrać samochód i powiedziano mi, że na 90% tak, ale że poinformują mnie jeszcze. Późnym popołudniem zadzwonił pracownik mówiąc, że to niemożliwe, ale że w czwartek (10.06.2021) mój samochód jako pierwszy będzie zrobiony. W końcu odebrałem samochód 10.06.2021, po trzech tygodniach (10 dni spóźnienia). Najgorszą rzeczą dla mnie był nie tylko czas naprawy, ale samo zachowanie pracownika - brak informowania na bieżąco, zwodzenie. Sam musiałem wydzwaniać i wiecznie słyszałem to samo. Brak szacunku dla klienta i jego czasu. W żadnym momencie nie otrzymałem przeprosin za opóźnienie, które spełniałoby minimalne kryteria! To po prostu kolejny zakład, który nie traktuje cię jak klienta. Robią ci wielką łaską, musisz dzwonić po informacje, prosić się, nie dotrzymują terminu i są niewychowani. Nie mówiąc już o drogiej cenie, którą zapłaciłem za tę usługę, która pozostawia wiele do życzenia. Po tej naprawie światła rzeczywiście działały. Jednak PO DWÓCH DNIACH od odbioru auta przy lekkim deszczu zauważyłem, że znowu jest woda w lampie, więc 600zł zostało wyrzucone w błoto, bo NIC nie rozwiązali, a robili to niby 3 tygodnie! Skontaktowałem się z warsztatem przez e-mail 13.06.2021 informując ich o źle wykonanej usłudze, załączając zdjęcie lampy i pytając, czy naprawią to czy zwrócą mi pieniądze. Oczywiście, zostałem całkowicie zignorowany! Dlatego nie widzę innej alternatywy, będę musiał rozwiązać to na drodze prawnej.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dla wytrwałych
    1. Naprawa.
    20 maja br. Klient ( dwie osoby, mężczyzna i kobieta) zjawia się w naszym warsztacie z nagłą usterką;
    Samochód SEAT Ibiza, rok prod. 2014.
    Podczas wizyty w biurze, Klient informuje nas, że przestały działać światła z przodu, a właśnie przyszedł czas na przegląd okresowy roczny w Stacji Kontroli Pojazdów.
    Czy bez działających świateł ma się tam po co udać ... Każdy z czytających odpowie sobie sam.
    W chwili gdy auto do nas trafia, pierwszy wolny termin jaki możemy zaproponować Klientowi to 4 czerwca, Klient podejmuje decyzję o pozostawieniu auta.
    Kontrolujemy stan oświetlenia zew.:
    Nie działają światła pozycyjne przód oraz tył, nie działają światła do jazdy dziennej (LED) włącza się jeden (lewy) reflektor xenon.
    Zapis w karcie zlecenia: "Awaria świateł - do diagnozy / do naprawy."
    Oględziny wstępne: prawy reflektor bardzo zaparowany, co świadczy o tym, że do wnętrza dostaje się lub dostawała się w przeszłości woda.
    Diagnostyka w tym przypadku wymaga między innymi zdemontowania reflektora, aby ocenić jego stan. W tym konkretnym samochodzie jest to czynność
    wymagająca pewnego nakładu pracy - demontaż zderzaka.
    Po zdemontowaniu reflektora, demontażu pokrywy i podzespołów (sterownik lamp wyładowczych, moduł mocy lampy wyładowczej), ze zdemontowanej lampy wylewamy ok 200ml !!! wody.
    Stan połączeń (kostki/złącza) oraz zdemontowanych podzespołów jest optycznie bardzo zły. Z reflektora nie demotujemy silnika regulacji zasięgu świateł pozostawiamy go w obudowie.
    Reflektor kwalifikuje się DO WYMIANY
    Jako, że to jest to pierwsza w naszym serwisie sytuacja by w reflektorze, który "przestał właśnie działać" było tak dużo wody, staramy się dowiedzieć więcej na temat usterki.
    W rozmowie telefonicznej, klient (Pani z którą rozmawiamy) pytamy od jak dawna lampa jest zaparowana, informuje; że trwa to już jakis czas.
    Pytanie kto i kiedy zagladał do lampy i w górnej przedniej cześci na połączeniu klosza z obudową przykleił taśmę i w jakim celu - nie udaje nam się uzyskać odpowiedzi.
    Informujemy klienta telefonicznie o stanie zdemontowanego elementu, oraz o tym, co będziemy robić dalej.
    W czasie gdy wadliwy element (lampa) odłączony jest od instalacji elektrycznej ustalamy przyczynę niedziałajacych pozostałych elementów oświetlenia - spalony bezpiecznik.
    Wymieniamy na sprawny i pozostałe, wcześniej nie działające światła zaczynają pracować normalnie.
    Po osuszeniu lampy i oczyszczeniu styków, dokonujemy próbnego wpięcie reflektora do instalacji pojazdu. Ku naszmu zdziwieniu - działa.
    Kolejna czynność jaką wykonujemy to ocena stany klosza, reflektora obudowy tylnej, stanu dekla. Obudowa oraz dekiel bez widocznych ubytków czy pęknięć.
    Na podstawie doświadczenia oceniamy, że nieszczelność musi znajdować się w obrębie połączenia obudowy przedniej - klosza lampy z obudowa tylną -korpusem.
    Klejenie lamp to usługa zewnętrzna i w zależności od zakresu jest to koszt od 150 do 500 złotych netto, a czas wykonania usługi nie jest możliwy do określenia,
    przed dostarczeniem lampy do współpracującej z nami firmy, która naprawy realizuje zgodnie ze swoim własnym harmonogramem.
    Informujemy klienta o tym, że lampa działa lecz z zastrzeżeniem, że jest to dosyć niespotykana sytuacja, nie wiemy jak długo będą działać poszczególne podzespoły,
    lecz ze względu na to, iż nowy eflektor dostępny w ASO kosztuje ( UWAGA ) 3497.81 złotych MOZEMY podjąć próbę uszczelnienia lampy i zamontowania jej w pojeździe.
    Taka jest WSPÓLNA ( z Kilentem) decyzja.
    Ponadto klient, a dokładnie Pani z którą jako jedyną stale prowadzimy rozmowy jest poinformowana, że ze względu na bardzo zły stan podzespołów elektronicznych i nie dającą się przewidzieć ich żywotność podejmiemy minimalny zakres naprawy w zakresie uszczelnienia lampy. Zostaną uzupełnine ubytki w widocznych szczelinach na połaczeniu klosza reflektora z korpusem.
    Uwaga wszystkie te czynności wykonywane są jako naprawa niskokosztowa, dla przypomnienia:
    Reflektor kwalifikuje się DO WYMIANY.
    Kompleksowa naprawa lampy z wymianą podzespołów, których stan budzi wiele zastrzeżeń, jest w tym konkretnym przypadku ekonomicznie nieuzasadniona:

    Pełne rozebranie i złożenie lampy do 492 do 615,- PLN
    Dekiel tylny lampy - nakładka 118,70 PLN (dostępność w ASO 2 dni) nie można w 100% wykluczyć istnienia mikro nieszczelności obrębie uszczlnienia-połączenie nakładki z obudową, a producent w tym modelu lampy nie przewidział wymiany uszczelki, nie występuje jako część wymienna.
    Moduł - sterownik lamp wyładowczych 1 387,- PLN (dostępność w ASO 2 dni ) nie wiemy jak długo będzie jeszcze "żył" ten stary, który został zalany.
    Moduł mocy lampy wyładowczej 1 716,14 PLN (dostępność w ASO do potwierdzenia 4 dni) j.w. RAZEM 4100,00 zł
    Realizujemy naprawę NISKOKOSZTOWĄ.
    Ostatecznie klient płaci 590 złotych.

    2. Komunikacja:
    Klient przy przyjmowaniu samochodu wielokrotnie był informowany:
    Regularny termin w który bedziemy zajmować się samochodem to od 4 czerwca.
    Zawsze priorytetem są dla nas samochody, które były wcześniej zapisane na ustalony termin i te naprawy realizujemy w pierwszej kolejności, ta informacja w przypadku przyjmowania auta z awarią, w trybie pilnym, bez ustalonego wcześniej terminu powtarzana jest przez nas WIE-LO-KROT-NIE.
    Informujemy także, że "jeżeli będzie w tzw. międzyczasie" wolne stanowisko to podejmiemy czynności wcześniej niż 4 czerwca.
    Tak też się stało i w tym przypadku; auto trafiło na podnośnik 24 maja, czyli tak jak opisał to Klient. Informacje jaką telefonicznie przekazałem Klientowi to:
    w zakładzie, który może podjąć się próby naprawy reflektrora uzyskałem informację, że nawcześniejszy termin w jakim mogę DOSTARCZYĆ lampę do oględzin to wtorek
    1 czerwca. Uwaga, dostarczenie nie równa się koniec naprawy.
    TO NAWET NIE JEST ROZPOCZĘCIE PRAC.
    Jako osoba, która zajmuje się kilunastoma autami w tygodniu, odczuwam pewien dyskomfort w komunikacji i informuję klienta, a dokładnie Panią z którą rozmawiam telefonicznie, że będe się kontaktował gdy będę miał do przekazania konkretne informacje. Nie dzwonimy do naszych klientów z informacją "czekamy na opinię z firmy współpracującej".
    Bez komentarza pozostawię sprawę "pożegniania i rozłączenia się" po którejś rozmowie telefonicznej gdyż zupelnie tej uwagi nie rozumiem, nie znam oczekiwań klienta w tym zakresie oraz czego oprócz przekazywania rzetelnych informacji oczekuje.
    Komentarz na temat "robienia łaski" zasadniczo pozostawiam bez odpowiedzi.
    Dodam tylko, że naprawa pojazdów jest dla nas działalnością podstawową
    i każdą naprawę realizujemy w interesie klienta i naszym własnym.
    W wielu poruszonych wątkach klient, mówiąc najdelikatniej mija się z prawdą, lub mamy nadal problem z komunikacją.
    Gdy klient samodzielnie podejmował próbę kontaktu, a była to wyłacznie Pani, nie Pan. Każdorazowo był informowany o ewentualnym możliwym terminie zakończenia prac.

    3.Problem z komunikacją:
    Gdy klient w swoim komentarzu opisuje sytuację z soboty 05.czerwca br. to coś się zgadza i wiele nie.
    Prawdą jest że klient był, o ile to jego zarejestrowała kamera monitoringu o godzinie 14:40 na parkigu przed biurem serwisu zaparkował srebrny samochód osobowy i wysiadły z niego dwie osoby, po czym obie podeszły do zaparkowanego przed warsztatem białego seata i chwilę się mu przygladały. Jedna z osób podchodzi do drzwi (14:41:20) i łapie za klamkę, po czym wraca w pobliże seata, w tym czasie druga osoba siega po coś do kieszeni, prawdopodobnie jest to smarfon, którym (prawdopodobnie) wykonuje zdjęcia, lub kręci krótki film od przodu auta (Seat).
    Po czym obie osoby (14:42:20) wsiadają do auta osobowego z którego wcześniej wysiadły.
    Następnie (14:42:40) auto rusza z parkingu i znika z zasięgu kamer (14:42:55)
    UWAGA, w tym czasie kolega pełniący w tym dniu dyżur znajduje się wewnatrz budynku (biuro), a jego auto zaparkowane jest bezpośrednio przy wejściu do biura. Zamknięcie firmy 15:07.
    O problemach z komunikajć c.d.
    Klient posiada do nas dwa nr telefonów do biura z których wielokrotnie korzystał, gdy odczuwał potrzebę zasięgnięcia informacji, wpływania na nas, czy wręcz wywierania presji.
    Dodatkowo klient posiada także prywatny nr telefonu do jednego z pracowników, tego który zajmował się jako opiekum jego autem.
    Ten pracownik, który jest "niewychowany" w geście dobrej woli z prywatnego telefonu, na gorąco wysłał zdjęcie gdy udało się uruchomić oświetlenie w aucie, aby klient (Pani, która się z nim kontaktowała), mogła odczuć, że jest traktowana, jak każdy nasz klient, poważnie, a naprawa jest prowadzona w uzgodnionym zakresie i bez zbędnej zwłoki.
    Pytanie dlaczego, po zauważeniu problemu wysłał do nas maila, którego nie mamy, po czym poświęcił czas na napisanie komentarza zamiast zadwonić.
    Każdorazowo zajmujemy się zgłoszonymi reklamacjami i gdy są zasadne, są rozpatrywane na korzyśc klienta.
    10.06 wydajemy auto i wysyłamy mailem informację:

    "Witam,
    Światła nie działały ze względu na znaczne zalanie wodą przedniego reflektora (prawa strona).
    Reflektor zalany wodą (nieszczelność reflektra) UWAGA z lampy po zdemontowaniu przed suszeniem, została wylana woda w ilosci ok 200 ml !!! stan elektroniki opłakany (foto) Po wysuszeniu i oczyszczeniu styków i wymianie spalonego bezpiecznika. Wstępnie zamontowana lampa dała się uruchomić (o dziwo)
    Styki i płytka wyczyszczone chemicznie - preparat czyszczący - osuszone i zamontowane w reflektorze, który uszczelniono przez wypełnienie spoin klosz/korpus.
    Światła działają, ale tej chwili w komputerze pojawia się informacja o niezakodowanej lampie prawej przedniej, kodowanie lampy to dodatkowy koszt 150,- PLN netto czyli 184,50 PLN brutto. W tej chwili nie podejmiemy próby kodowania, ze względu na znany nam, zły stan podzespołów.
    Nie wiemy czy i jak długo reflektor będzie działał.
    Jeżeli światła będą działać mimo takiego stanu podzespołów, można będzie próbować przywrócić pełną funkcjonalność systemu. Warto przetestować minimum 2-3 tygodnie.
    Na teraz, do zapłaty 594,40 złotych
    Płatność gotówką.
    Pozdrawiam
    Zespół FINCO”

    Reasumując.
    Co jeszcze możemy zrobić???????
    Szanowny Kliencie jeżeli chcesz zgłosić reklamację, zapraszamy.

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rewelacja! Panowie dali nowe życie mojemu chevroletowi ;) Przy wymianie filtrów i oleju silnikowego zwrócono mi uwagę na potrzebę kontroli hamulców. Po kilku miesiącach zdecydowałam się na ten krok. Usterkę znaleziono i usunięto, a mój samochód naprawdę prowadzi się znacznie lepiej i bezpieczniej. Czas naprawy zaskoczył mnie bardzo pozytywnie - już tego samego dnia samochód był do odbioru. Ogromnym plusem jest również komunikatywność i jakość rozmów z biurem - Panowie sprawnie, rzetelnie i fachowo odpowiadają na pytania i doradzają, pokazując różne rozwiązania. Serdecznie polecam, nawet jeśli nie jest to najtańsze miejsce we Wrocławiu. Ja nie żałuję swojego wyboru i swoich decyzji, podjętych na podstawie informacji uzyskanych w Finco. Mam prawie nowy samochód ;)


    Chevrolet Spark

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem zadowolona z naprawy .klimatyzacja wkoncu została naprawiona .Polecam usługi warszatu .


    Daewoo Matiz

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Witam, bardzo polecam ten warsztat. Kontak z mechanikiem byl wrecz wzorowy, za kazdym razem jak jak mechanik mial nowe wiesci na temat auta to dzwonil i tlumaczyl co znalezli, co beda wymieniac i jaki mniej wiecej bedzie koszt naprawy. Obsluga fachowa i profesjonalna. Polecam


    Mazda 3 drugiej generacji, 1.6 Diesel 2010

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowość, rzetelnosć i świetny kontakt. Jestem klientem od ok.1,5 roku i mogę polecić z pełną odpowiedzialnością.


    VW Passat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W naszym VW Caddy rdzewiała mocno podłoga - mówiąc dokładniej konstrukcja podjazdu dla wózka inwalidzkiego. Samochód do naprawy bez sprzeciwów przyjęło Finco. Podłoga miała być mechanicznie wyczyszczona z rdzy, resztki rdzy 'zabite' odpowiednim preparatem i na koniec wszystko pokryte odpowiednią powłoką zabezpieczającą.
    Po półtora roku cały obszar podłogi którym 'zajmowało się' Finco jest zardzewiały - miejscami dosłownie odchodzą płaty. (zdjęcie w opinii w google).
    Finco zachowuje się zgodnie z zasadą: 'jak cię złapią za rękę, to mów że to nie twoja ręka...'. Nie chcą słyszeć o jakiejkolwiek odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Nie chcą tego poprawić, nie chcą oddać pieniędzy (kosztowało słono!). Twierdzą, że to było do przewidzenia, bo podłoga była mocno zardzewiała.
    Grzecznie poprosiłem, żeby to jeszcze przemyśleli, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, dlatego z pełnym przekonaniem odradzam jakiekolwiek naprawy w Finco.
    Byłem przekonany, że rdzę mamy z głowy i wszystko jest dobrze zabezpieczone, tymczasem podłoga w najlepsze rdzewiała przez kolejne 2 zimy. Efekt jest taki, że prawdopodobnie czeka nas bardzo drogi remont całej konstrukcji, w najgorszym wypadku straciliśmy samochód.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii.

    Nasza praca została poddana ocenie, spóbujemy się do tej oceny odnieść i przekazać swój punkt widzenia.

    VW Caddy został przyjety do serwisu 21.08.2019r celem wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji windy. Po wstępnych oględzinach okazało się, że elementy konstrukcyjne , a także spawy i blacha objętę są procesem zaawansowanej korozji. Całkowite, mechaniczne usunięcie rdzy , które jest pierwszym etapem uslugi nie było mozliwe z uwagi na skorodowanie spawów. Wykonawca projektu nie zadbał o zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji po jej wykonaniu. W wypadku tak poważnych ognisk korozji nie jest możliwe odwrócenie procesu poprzez aplikację środków ochrony. Właścicielowi zaproponowano rozwiązanie kompleksowe polegajace na piaskowaniu konstrukcji, wzmocnieniu spawow i wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego.

    Z uwagi na wysokie koszty takiej operacji właściciel pojazdu zdecydował się na wykonanie czynności opózniajacych proces korozji, które w żadnym wypadku nie są pełnym zabezpieczeniu antykorozyjnym. Właścicielowi Volkswagena zalezało na niskich kosztach usługi, i one były przesłanką determinujacą sposób zabezpieczenia.

    29.04.2021 odebraliśmy maila ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Wyjaśniliśmy swoje stanowisko i przypomnieliśmy Właścicielowi nasze wspólne ustalenia i zakres wykonywanych prac. Przypomnieliśmy także stan konstrukcji windy przed podjęciem przez nas prac, a także fakt wyboru sposobu wykonania usługi przez samego Klienta. Niestety Właściciel pojazdu nie przyjał naszych argumentów zarzucjąc nam błędy w mechanicznym usunieciu rdzy – cyt z maila : „Mechanicznie da się wszystko, aż zostanie GOŁY METAL LUB DZIURA.”

    Niestety nie jesteśmy w stanie dyskutować na tym poziomie. Klient prezentuje dość popularne stanowisko polegające na obarczaniu innych skutkami swoich autonomicznych wyborów.

    Nie jest prawdą, że klient cyt. z maila ”SŁONO ZAPŁACIŁ za zabezpieczenie antykorozyjne”.

    Faktura 692/08/2019 opiewa na 450,00 z.netto, a pozycja na niej to „ Konserwacja konstrukcji windy”.

    Sprytny Własciciel pojazdu ma oczywiście świadomość tego co robiliśmy i za co zapłacił.

    Postępuje według zasady „ Jesli to co mówie jest niezgodne z prawdą to tym gorzej dla prawdy” i próbuje wymóc na nas wzięcie odpowiedzialnosci za skutki swojej własnej decyji.

    Uzywa do tego m.in. szantazu – cyt z maila:” Ja twierdzę, że usługa została wykonana niewłaściwie. Proszę to ewentualnie jeszcze przemyśleć i odezwać się do mnie jutro. Później będę robił co w mojej mocy, żebym nie był na tym stratny”.



    Podstawą naszej działalności jest rzetelna diagnostyka i ocena stanu oraz uzgodnienie zakresu działania z Właścicielem pojazdu.

    Tak było także w tym przypadku.

    VW Caddy 1.9 tdi

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobry kontakt i omówienie zakresu prac oraz kosztów.


    Volkswagen Transporter T4 1990 - 2003 Minivan 4-dr

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wysoka jakość i świetna komunikacja. Mogę polecić.


    Mercedes CDI

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo dobry kontakt i informowanie na bieżąco o postępach naprawy. Fachowość i dokładność. Niestety trochę drogo. Polecam.


    Mazda 3 BL 88KW 2014

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Z Ekipą z Finco jesteśmy już kilka lat. Zawsze fachowo, profesjonalnie i z dbałością o jakość. Ostatnia sytuacja z wczoraj - awaryjna - urwany tłumik w najmniej spodziewanym momencie. Panowie załatwili temat szybko i sprawnie, Co ważne zawsze starają się podpowiedzieć i znaleźć najlepsze rozwiązania. Polecam.


    Citroen

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Polecam, wymiana przebiegła sprawnie. Miła obsługa i dobra atmosfera.


    Ford Focus, 2012,hatchback mk3, 1.0 ecoboost 92 kW

  • u
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybka diagnostyka i odbiór pojazdu następnego dnia.


    Renault Scenic 2 generacja 2003 - 2006 Grand miniv

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Konsultują zasadność dodatkowych czynności - nie ma dzięki temu później rozczarowań :)


    Ford Fiesta 6 generacja [Facelifting] 2013 - 2019

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wizyta w umówionym terminie nie doszła do skutku. Musiałem odmówić w warsztacie bo na stronie "dobry mechanik" nie dało rady, dlaczego.


    Fiat Punto - 1,4 - 2016

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Oddałem samochód w grudniu na wymianę klocków i tarcz hamulcowych. Przy okazji stwierdzono, że należy wymienić: łącznik stabilizatora, 4 świece zapłonowe i poduszkę dolną silnika. Wszystkie części były zamawiane przez warsztat. Ostateczna kwota wyszła dość duża, ale raczej standard jak się chce mieć wszystko na gwarancji i udokumentowane. W lipcu poduszka silnika się rozwulkanizowała, umówiłem się do warsztatu, podjechałem i po godzinie miałem samochód z powrotem, bez dodatkowych opłat. Wszystko na papierze, wiadomo za co ile się płaci. Polecam.


    Ford Focus MK2 1.8 125KM r.2008 Benzyna

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana zestawu rozrządu Contitech oraz zestawu paska wielokolorowego również Contitech. Usługa wykonana fachowo - autem od wymiany przejechane już ponad 1500 km i wszystko gra.
    Dlaczego 4 gwiazdki dla kosztów naprawy: koszt wymiany rozrządu to 615zł brutto.


    Seat Leon 5F 1.4 TSI (2014r.)

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód będzie wracał na reklamację już drugi raz z tego samego powodu. Łączny czas wizyty samochodu w warsztacie przekracza półtora tygodnia. Wymiana klocków hamulcowych przerasta fachowców. Cena duża, ciekawe czy koszta lawety zostaną pokryte, dlatego że auto nie jest w stanie się ruszyć.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W komentarzu prawdziwa jest jedna rzecz, samochód wrócił na naprawę reklamacyjną drugi raz z tego samego powodu. Powodem jest Właściciel pojazdu.....


    Peugeot 206CC przyjety do serwisu 02.07.2020r. , opis w zleceniu - „Pisk z okolic układu Pk - słychać cały czas - do sprawdzenia. Przegląd hamulców - ocena tarcz , klocków , ocenić stan płynu hamulcowego. Tarcie podczas jazdy - do sprawdzenia .”
    Po diagnostyce układu hamulcowego , Właściciel pojazdu dostaje informację o konieczności wymiany tylnych tarcz i klocków hamulcowych, oraz prawego tylnego zacisku hamulcowego.
    Z uwagi na wiek pojazdu ( pierwsza rejestracja 2002r) dostępność części jest ograniczona. Właścicielowi zostaje przestawiona oferta zacisków hamulcowych – oryginał Peugeot 1640.00 zł., zamiennik ABE 356.00 zł., zamiennik Maxgear 287,00. Rekomendujemy oczywiście oryginał tłumacząc Właścicielowi pojazdu, że pozostałe opcje to chinskie zamienniki, a ich jakość jest odwrotnie proporcjonalna do różnicy w cenie zamiennik-oryginał. Zanim prowadzący zlecenie zdążył skończyc wyjaśnianie różnicy zamiennika w stosunku do oryginału słyszy w słuchawce - WYBIERAM NAJTAŃSZY. Pan Piotr zdaje się rozumie, ze zamiennik to nie oryginał ale nie zamierza inwestować w auto, mało jeżdzi itd. Klient nasz Pan - peugeot odjeżdża z lśniącym nowością zaciskiem Maxgear i szeroko uśmiechniętym Panem „Wybieram najtańszy” za kierownicą. Pojazd pojawia się w naszym serwisie 15.07.2020r, Właściciel reklamuje problemy z hamulcem ręcznym z prawej strony, czyli tam gdzie wymieniany był zacisk. Pan Piotr formułuję pod naszym adresem roszczenia gwarancyjne ( i słusznie), zapominając o naszych przestrogach i swoich wcześnieszych deklaracjach ( mało jeżdzę, nie chce inwestować w samochód). Stwierdzamy , że powodem awarii jest oczywiście tani chiński zamiennik. Proponujemy bezkosztową wymianę reklamacyjną sugerując dopłatę do solidniejszego zacisku. W odpowiedzi słyszymy znany nam refren - WYBIERAM NAJTAŃSZY. Zgodnie z wolą Właściciela wymieniamy gwarancyjnie zacisk na najtańszy, żegnamy się z kabrioletem, mając jednak wrażenie że to nie jest ostatni akcent w tej sprawie.
    Nie jesteśmy zdziwieni, gdy 10.08.2020r. odbieramy tel. o kolejnej awarii układu hamulcowego. Pan „Wybieram najtańszy” żąda wysłania lawety tłumacząc, że „przecież zepsuło się to samo” (sic!). Uprzejmie informujemy , że zgodnie z obowiązującymi przepisami oczekujemy na pojazd w naszej siedzibie. Po naszej deklaracji Pan Piotr ocenia naszą pracę w formie widocznego wyżej komentarza. Oględziny samochodu w obecności kierowcy potwierdzają nasze obawy - stwierdzamy, że znów zawiódł chiński zamiennik zacisku wybrany przez Właściciela pojazdu. Powtarzamy schemat – bezkosztowa naprawa gwarancyjna, przekonywanie Pana „wybieram najtańszy” do oryginału zacisku. Niestety, Właściciel peugeota PO RAZ TRZECI nie decyduje się na solidna cześć zamienną , wybierając innych chiński zamiennik. Żegnamy się, ale mamy wrażenie że Pan Piotr nie zrozumiał nic z lekcji życia czego dowodem są kolejne obrażliwe komentarze zamieszczane przez Niego, tym razem anonimowo.
    W całej sprawie zaskakuje odporność Pana "wybieram najtańszy” na wiedzę, którą niesie doświadczenie bo przecież nie chodzi o to aby nie korzystać z tanich części zamiennych. Decydując się na ich stosowanie należy zawsze pamiętać o ich jakości, a ewentualną odpowiedzialność z tego tytułu brać na siebie.
    Rozumiemy , że Właściciel Peugeota 206 CC chce czuć wiatr we włosach „po kosztach”, ale stosuje często spotykany mechanizm obarczania innych konsekwencjami swoich autonomicznych wyborów.
    Nasi Klienci zawsze maja możliwość wyboru producentów części używanych do naprawy swoich pojazdów, my wybory te respektujemy ale nie bierzemy za nie odpowiedzialności.
    Naprawy z tytułu gwarancji czy rękojmi realizujemy dużo szybciej niż nakazują obowiązujące przepisy, zawsze staramy się działać w dobrze pojętym interesie Klientów.

    Peugeot

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat godny polecenia. Szybko, dobrze i za rozsądne pieniądze. Mój Ford Focus nie dawał się uruchomić (nie odpalał). W Internecie znalazłem Serwis Finco, oferujący usługę DOOR-TO-DOOR. Po rozmowie telefonicznej wysłano do mnie lawetę, która zabrała auto do naprawy. Diagnostykę wykonano rzetelnie, szybko i fachowo. Koszt naprawy oraz termin dostawy samochodu ustaliliśmy telefonicznie. Samochód został zabrany spod domu i po naprawie dostarczony pod dom. Wystarczyło tylko wyjść na parking i zapłacić. Moim zdaniem jeden z najlepszych warsztatów we Wrocławiu. W razie konieczności na pewno tu wrócę. Świetna obsługa, szybko dokonana naprawa. Dziękuję.


    Ford Focus

Pokaż więcej

Nasze porady (14)

Opel Astra H (2006) 1.6 Benzyna
Dzień dobry. Czy możliwe jest, że po wymianie rozrządu zostało coś nieprawidłowo złożone? Auto przy przyspieszaniu zaczyna szarpać, przy stałej prędkości nie odczuwam tego. Czy to są objawy czegoś innego i zbiegło się w czasie akurat z rozrządem? Pozdrawiam Grzegorz
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Witam czy muszę gdzieś zgłaszać że sprzedałem pojazd kilka dni po kupnie OC i urząd? Podatki zapłacone. Tylko czy muszę iść zgłosić?
Fiat Panda 2006 1,1
witam.Fiat Panda 2006rok ,62 tys.kilometrów,pracuje bez zarzutu ,czy muszę już wymienić rozrząd ?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat