Warsztat polecany przez innych kierowców.

Finco s.c.

Warsztat Godny Zaufania

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609 Wrocław

****** 5.4 (257 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Finco s.c.

O warsztacie

Fabryczna 10 Hala C9, Fabryczna, 53-609, Wrocław

Poniedziałek od 08:00 do 18:30
Wtorek od 08:00 do 18:30
Środa od 08:00 do 18:30
Czwartek od 08:00 do 18:30
Piątek od 08:00 do 18:30
Sobota od 09:00 do 15:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

W ZWIĄZKU Z NOWYMI RESTRYKCJAMI DOTYCZĄCYMI KORONAWIRUSA, WPROWADZILIŚMY USŁUGĘ DOOR-TO-DOOR. POLEGAJĄCA NA ODEBRANIU OD PAŃSTWA SAMOCHODU W WYZNACZONYM MIEJSCU I CZASIE, DOKONANIA NAPRAWY I ODWIEZIENIA W DANE MIEJSCE.

                                              SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Serwis Finco w profesjonalny sposób zajmie się naprawą i serwisem Twojego auta. Wszystkie nasze działania opieramy na rzetelnej diagnostyce samochodu i ocenie rodzaju usterki. Następnie sporządzamy wycenę prac, którą konsultujemy z klientem. W codziennych kontaktach z klientami stosujemy sprawdzone metody czyli jasne zasady współpracy, zaufanie i dwustronną komunikację.

Nasza oferta jest dostosowana do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i flotowego. Zapraszamy na serwisy bieżące, okresowe oraz naprawy aut osobowych i dostawczych. Oferujemy diagnostykę, mechanikę, elektronikę i elektromechanikę, serwis opon (posezonowe magazynowanie ogumienia klienta), serwis klimatyzacji i naprawy powypadkowe. Naszym klientom dajemy możliwość wypożyczenia auta zastępczego lub skorzystania z poczekalni wyposażonej w dostęp do internetu, ekspres do kawy i toaletę. Wasze auta są u nas bezpieczne dzięki ubezpieczeniu OC na wykonywane naprawy.

 

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

148,00 PLN
Wymiana opon - felga stalowa

Usługa zawiera:
- demontaż opon na stalowych felgach
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

133,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa do 16"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 16-calowych lub mniejszych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

147,60 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

160,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 19"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 19 calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

190,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 18"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 18-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

170,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 20"

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 20-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

200,00 PLN
Wymiana opon - felga aluminiowa 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia na felgi
- wyważanie kół i montaż ich na samochodzie

220,00 PLN
Przełożenie kół - felga stalowa

Usługa zawiera:
- zdjęcie kompletu kół
- wyważenie drugiego kompletu kół i montaż ich na samochodzie

70,00 PLN
Wymiana opon - run flat do 17"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 17-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

200,00 PLN
Zbieżność kół przedniej osi

Usługa zawiera:
- sprawdzenie ciśnienia w oponach
- kontrola luzów w zawieszeniu
- ustawienie zbieżności przednich kół

150,00 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

190,00 PLN
Wymiana opon - run flat 18"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 18 -calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

220,00 PLN
Polerowanie reflektora

Usługa zawiera:
- spolerowanie klosza reflektora
- zabezpieczenie powierzchni specjalnym lakierem przed działaniem promieni UV

Usługa dotyczy odświeżenia jednego reflektora.

100,00 PLN
Wymiana opon - run flat 19"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 19-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

250,00 PLN
Wymiana opon - run flat 20"

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 20-calowych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

280,00 PLN
Wymiana opon - run flat 21" i większe

Usługa zawiera:
- demontaż opon typu run flat na aluminiowych felgach 21-calowych lub większych
- założenie nowego kompletu ogumienia run flat na felgi
- wyważanie kół
- montaż kół na samochodzie

300,00 PLN
Wymiana płynu chłodniczego

Usługa zawiera:
- zdjęcie dolnej osłony silnika
- spuszczenie zużytego płynu chłodniczego
- zalanie układu nowym płynem (5 litrów w cenie)

W cenę wliczony jest koszt 5 litrów płynu chłodniczego. Jeżeli układ chłodniczy jest większy, cena usługi może ulec zmianie.

178,00 PLN
Przegląd przed zakupem

- sprawdzenie zgodności numeru VIN w dokumentach z tymi na aucie
- badanie powłoki lakierniczej oraz daty produkcji na pasach bezpieczeństwa
- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (oleju, płynu hamulcowego, chłodniczego i od wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie pracy silnika oraz naciągu paska osprzętu
- test uszczelki pod głowicą
- kontrola kondycji ogumienia
- sprawdzenie prawidłowego działania wyposażenia auta, w tym klimatyzacji
- sprawdzenie działania automatycznej skrzyni biegów
- sprawdzenie stanu akumulatora

197,00 PLN
Przegląd przed wyjazdem

- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (płynu hamulcowego, chłodniczego oraz wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie stanu akumulatora
W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99,00 PLN
Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

147,60 PLN
Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R1234yf według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

200,00 PLN
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- kontrolę stopnia zużycia filtra kabinowego
- dobór odpowiedniego filtra kabinowego
- oczyszczenie miejsca montażowego filtra kabinowego
- wymianę filtra i ponowny montaż elementów*
- kontrolę poprawności działania nowego filtra kabinowego

* Cena filtra kabinowego nie jest wliczona w usługę i podlega ustaleniu z obsługującym warsztatem.

30,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

W cenę wliczony jest koszt nowego akumulatora.

 
Wymiana amortyzatorów przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych przednich amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt przednich amortyzatorów.

 
Wymiana amortyzatorów tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych tylnych amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt tylnych amortyzatorów.

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana chłodnicy silnika

Usługa zawiera:
- spuszczenie płynu chłodniczego z układu
- demontaż uszkodzonej chłodnicy silnika
- zamontowanie nowej, zalanie układu płynem i odpowietrzenie (cena nie zawiera nowego płynu)

 
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytego filtra lub filtrów kabinowych
- montaż nowego filtra lub filtrów

W cenę wliczony jest koszt filtra lub filtrów kabinowych.

 
Wymiana filtra paliwa

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra paliwa
- podłączenie nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra paliwa.

 
Wymiana filtra powietrza

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra powietrza
- montaż nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra powietrza.

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt przednich klocków hamulcowych.

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tylnych klocków hamulcowych.

 
Wymiana końcówki drążka kierowniczego

Usługa zawiera:
- demontaż zużytej końcówki drążka kierowniczego
- założenie nowej końcówki

W cenę wliczony jest koszt końcówki drążka kierowniczego. Cena nie obejmuje ustawienia geometrii/zbieżności po wykonaniu wymiany.

 
Wymiana łącznika stabilizatora przód L/P

Usługa zawiera:
- odkręcenie śrub mocujących zużyty łącznik stabilizatora i jego zdemontowanie
- założenie nowego elementu

 
Wymiana łożyska koła przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska przedniego koła
- założenie nowego łożyska

Cena zawiera koszt jednego łożyska (prawy lub lewe).

 
Wymiana łożyska koła tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska tylnego koła
- założenie nowego łożyska

W cenę wliczone jest łożysko tylnej osi.

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

W cenę wliczony jest koszt filtra oleju, oraz olej.

 
Wymiana paska rozrządu z pompą wody

Usługa zawiera:
- zdjęcie zużytego paska rozrządu z rolkami i napinaczem
- demontaż starej pompy wody
- założenie nowych paska, rolek, napinacza i pompy wody

W cenę wliczony jest pasek rozrządu wraz z pompą wody.

 
Wymiana sprężyn zawieszenia przód

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn przedniego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprężyn zawieszenia tył

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn tylnego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprzęgła bez koła dwumasowego

Usługa zawiera:
- demontaż skrzyni biegów i wyjęcie starego sprzęgła
- zamontowanie nowego elementu wraz z dociskiem oraz łożyskiem, jeżeli jest ono w zestawie
(usługa nie zawiera montażu nowego dwumasowego koła zamachowego)

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec zapłonowych.

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec żarowych.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na przednią oś.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na tylną oś.

 
Wymiana termostatu

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego termostatu
- zamontowanie nowej części i odpowietrzenie układu chłodniczego

 
Wymiana tłumika końcowego

Usługa zawiera:
- wycięcie wyeksploatowanego elementu układu wydechowego
- wspawanie nowego tłumika końcowego (cena nie zawiera pasty do łączenia rur ani gumowych elementów mocujących)

 
Dezynfekcja klimatyzacji

od 50
Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji

Usługa zawiera: - sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji - napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem - szukanie źródła nieszczelności

od 75
Dynamiczna wymiana oleju skrzynia automatyczna

Cena nie zawiera oleju oraz filtra z wymiana

od 500
Promocyjny przegląd

W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

99 zł
Regeneracja alternatora

od 300
Wymiana opon - felga stalowa do 16''

133 zł
Wymiana opon - felga stalowa do 17''

140 zł
Wymiana opon Run Flat 16″

180 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (257)

Dodaj opinię
5.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 257 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Obsługa bardzo miła, usługa wykonana dokładnie. Jedyny mankament to czas oczekiwania. Czekałem okolo 2h mimo ze umówiony byłem na konkretna godzinę. Zwykle jak umawiam się to trwa to do pół godziny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz i pozytywną ocenę naszej pracy.
    Wyjasnienie wydłużenia czasu wykonania usługi jest prozaiczne.
    Klient przywiózł ze sobą nowe 19 calowe felgi oraz nowe niskoprofilowe sportowe opony. Wszystko solidnie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami transportowymi.

    Czas realizacji oprócz samej wymiany zawierał także:
    -rozpakowanie 8 paczek,
    -ogledziny 8 nowych elementów pod kątem wad fabrycznych,
    -oględziny 8 nowych elementów pod kątem ewentualnych uszkodzeń transportowych.

    Montaż nowych niskoprofilowych opon na nowe felgi musiał być wykonywany z należyta starannoscią i dbałoscią, a więc czas naturalnie się wydłuzył.
    Wymiana tego typu ogumienia w ok. 30 min może powodować uszkodzenia felg, co zresztą widoczne było na „starych” felgach Hondy wymienianych "na czas".

    Chcieliśmy tego uniknąć, i uniknęliśmy.

    Honda Civic

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo wysoko oceniamy usługi warsztatu Finco. Spotkaliśmy się tu nie tylko z trafnymi diagnozami, rzetelną usługą naprawy zepsutych elementów, dobrym i miłym kontaktem, ale także z rzadko spotykanym dziś zaangażowaniem i chęcią pomocy. Do warsztatu trafiliśmy ostatnio po skandalicznych krokach "naprawczych" poczynionych w innym miejscu, dotyczących naprawy klimatyzacji oraz chłodnicy silnika. W Finco bardzo szybko zdiagnozowano prawdziwe problemy i je usunięto. Dziękujemy i pozdrawiamy!


    Nissan Micra

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jak zawsze bardzo profesjonalne i miłe podejście do klienta, dodatkowe rady co do użytkowania pojazdu. Niestety brak informacji o cenach podanych NETTO, a nie brutto, więc delikatne zdziwienie przy płatności za usługę.


    Skoda Rapid 3 generacja [Facelifting] 2017 - 2019

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowosc i swietny kontakt . Sprawna naprawa glowicy . Polecam.


    VW Passat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Cennik nijak ma sie do tego co musialem zaplacic. Tutaj w cenniku jest napisane 75zl za diagnostyke klimatyzacji i nawet nie ma tutaj napisane na tej stronie ze "
    OD 75zl". Policzyli mnie 3 razy drozej. Przed umowieniem sie do warsztatu warto z gory ustalic cene. Niestety nie zrobilem tego moj blad.
    A warsztat prosze o poprawnie ustanowienia cennika tutaj na stronie i dopisac slowo "od"


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii.

    Na portalu DobryMechanik.pl podany jest zespół czynności, który obejmuje wykonanie kazdej usługi. W pozycji „ Diagnostyka ukladu klimatyzacji” DOKŁADNIE wymienione są czynnosci ( zwiazane w tym wypadku z ustaleniem nieszczelności w układzie), które prowadzone bedą przez autoserwis w ramach tej usługi.
    Cyt.: „Usługa zawiera:
    -sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
    -napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
    -szukanie źródła nieszczelności.”
    Awaria układu klimatyzacji w Pana pojeżdzie nie była zwiazana z brakiem czynnika w systemie, o czym wiedział Pan powierzając nam swój samochód. Nie podejmowalismy zatem działań w celu stwierdzenia ubytku czynnika, aby nie narazac Pana na dodatkowe koszty.
    W trakcie realizacji usługi informowano Pana telefonicznie o charakterze usterki i zakresie prac.
    Dokonano uzgodnionych z Panem prac :
    1. Odczytu pamięci sterownika
    2. Analizy parametrów bieżących
    3. Demontażu panelu przedniego kokpitu, tunelu oraz radia.
    4. Pomiaru parametrów sterownika klimatyzacji.
    5. Pomiaru ciąglosci połączeń elektrycznych sterownik-kompresor.
    6. Pomiaru poziomu sygnału na kompresorze klimatyzacji.
    7. Montażu wnętrza pojazdu.
    Za tę usługę zapłacił Pan 150,00 netto.

    Jak rozumiem chciałby Pan zapłacić za badanie szczelności układu mimo, że wykonywaliśmy zupełnie inne czynności informując o nich na bieżąco.
    Niestety nie jest tak, że pozycja DIAGNOSTYKA zawiera wszystkie istniejące warianty wykonywanych czynności - dlatego są one dokładnie w cenniku opisane.

    Naszych Klientów bardzo prosimy o uważną analizę cennika, zawsze służymy informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych prac.

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobry warsztat , w końcu jakiś mechanik też powiedział co i jak trzeba zrobić w sposób wytłumaczalny dla zwykłego zjadacza chleba i nie czarował jak to bywa w różnych warsztatach ,chętnie będę korzystał z usług tego warsztatu


    Mitsubishi Space Star

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W moim samochodzie naprawiono hamulce , układ zaplonowy, wymieniono olej z filtrami i opony. Miła konkretna obsługa , terminowość, super kontakt podczas naprawy .Polecam.


    VW Passat 2.0 Tdi

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    usterka nie zostła wyleminowa, ale raczej nie jest to wina serwisu


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii.
    Auto przyjechało w celu wykonania geometrii zawieszenia.
    W zawieszeniu zdiagnozowano luzy, które wykluczały wykonanie usługi.
    Luzy powstały w trakcie eksploatacji pojazdu , nie jest to na pewno wina naszego autoserwisu:))

    Renault Clio 3 1.6 2005r

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Kontrolka SRS została zdiagnozowana. Zdiagnozowany został tez problem z kierunkowskazem lewym na lusterku oraz sterownikiem nawiewu. Taśmy LED wymienione nie zostały, ponieważ wymagały konkretnego sprzętu lutowniczego. Biorąc pod uwagę to, że problemy wciąż istnieją a jednak wiedza została zdobyta można powiedzieć, iż trzeba było to zrobić i zrobione zostało. Dowiedziałem się dokładnie co dlaej muszę zrobić. Zadowolony nie jestem ale też nie smutny. Czułem się dobrze w warsztacie i traktowany miło. Będę musiał jeszcze pogdybać co z tymi problemami zrobić.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziekujemy za ocenę naszej pracy.
    1. Kontrolka SRS - Klient nie zdecydował się na naprawę, postanowił kupić używaną taśmę kierownicy we własnym zakresie (nowa jest za droga).
    2. Kierunkowskaz w lusterku - Klient nie zdecydował się na naprawę, postanowił kupić używane lusterko we własnym zakresie (nowe jest za drogie) .
    3. Nawiew - Klient nie zdecydował się na naprawę, postanowił kupić używany sterownik nawiewu we własnym zakresie (nowy jest za drogi) .
    4. Podświetlenie zagarów taśmami led - nie wykonujemy takich usług.

    Za wszystkie czynnosci diagnostyczne Klient zapłacił 184,5 zł

    Z tresci komentarza wynika, że zrobiliśmy to czego oczekiwał Właściciel pojazdu, w autoserwisie czuł się dobrze.
    Nie rozumiemy zatem skąd negatywna opinia:)

    Mercedes-Benz W210 2.7 CDI 2002

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Warsztatowi na pewno nie można zarzucić braku rzetelności przy wykonywaniu napraw.
    Każdy naprawiany samochód ma swojego opiekuna, który nadzoruje stan naprawy i informuje klienta o aktualnym stanie. Na pochwałę zasługuje faktyczne zainteresowanie opiekuna naprawianym samochodem i dążenie do poznania przyczyny problemu z głośno pracującym nawiewem, mimo, że po rozkręceniu nawiewu problem teoretycznie ustał i w rezultacie namierzenie faktycznej przyczyny i wyeliminowanie problemu.
    Od momentu wizyty u mechanika nie zaobserwowałem żadnych problemów z działaniem samochodu i to zarówno na krótszych odcinkach miejskich jak i na kilkusetkilometrowej autostradowej trasie.
    Z rzeczy, które mogłyby wypaść lepiej to:
    1. Czas naprawy, który dość mocno się wydłużył (pół miesiąca) z powodu przyczyn losowych: urlop i choroba mechanika odpowiedzialnego za samochód - o czym zostałem poinformowany to na plus
    2. Częstotliwość informowania o postępie prac lub ich braku (kilka razy sam dzwoniłem, bo brakowało mi wiedzy o tym czy coś się dzieje z autem czy nie) - informacja o braku postępów jest lepsza niż brak informacji
    3. Małe niedociągnięcia:
    - po skończonej naprawie został liść, który wydawał niepokojące dźwięki - po zgłoszeniu uwagi o niepokojących dźwiękach nawiew został ponownie rozkręcony bez dopłat to na plus
    -pod maską została kanapka lub ciasto mechanika :D - to mnie lekko zaniepokoiło, ale bardziej zaniepokoiło.

    Ceny do najniższych nie należą, ale wszystko zostało dokładnie rozpisane, więc wiedziałem za co i ile płacę, a praca została moim zdaniem wykonana solidnie.
    Zdecydowanie wolę zapłacić nieco więcej i dostać fakturę z wyliczeniami i wpis do karty serwisowej niż wierzyć wyliczeniom mechanika na podstawie żółtych karteczek, że zrobił co miał zrobić i potem jeździć z częściowo sprawnym autem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziekujemy za dodanie opinii i cierpliwość wykazaną w trakcie realizacji naprawy. Niestety czas pandemii nie pozwala na pełną optymalizaję procesu i terminów wykonywanych zleceń.
    Wszystkich Klientów prosimy o wyrozumiałosć, ufamy że niedogodności odeją wraz z końcem zachorowań na COVID19.
    Kanapka lub ciastko pod maską to prawdopodobnie ślady pozostawone przez jakiegoś gryzonia:) .
    W okresie jesienno-zimowym rozgrzane komory silników stanowią idealne schronienie dla zwierząt futerkowych, nierzadko miejsca takie adoptowane są także jako spiżarnie. Prosimy o zwrócenie uwagi na ten aspekt, w przypadkach braku pożywienia gryzonie nie pogardzają izolacjami przewodów instalacji elektrycznej pojazdu.

    SEAT Ibiza 3 generacja [Facelifting] 2006 - 2008 H

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Jestem zawiedziony. Auto w gazie, poprosiłem o sprawdzenie wiązki kabli bo problem mojego auta diagnozowało już 4 innych mechaników i stanęło na tym że w aucie musi być coś z kablami. Panowie robili po swojemu, wymieniono mi świece i szwankujący czujnik położenia wału. Efekt taki że auto na gazie wogole nie jedzie, a zalecana jazda na samej benzynie nie zachęca do dalszej jazdy, gdyż auto jak było zepsute tak jest dalej, tak więc czeka mnie kolejna wizyta u mechanika. Dodam jeszcze tylko że panowie coś zrobili z wycieraczkami bo wczesniej działały a teraz coś nie bardzo pracują tak jak powinny.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz.

    Informacje podane przez Klienta do zlecenia przy przyjęciu pojazdu do serwisu:

    „Auto odpala normalnie, po czym utrzymuje podwyższone obroty ok. 1100 obr / min. Po 30s. do ok 1 min. obroty spadaja do poziomu 750-800. Różne działanie, jednego dnia auto działa normalnie. Innym razem, po uruchomineu silnika i ustabilizowaniu sie obrotów nie mozna normalnie jechać, brak reakcji na wciśnieciu pedału gazu odczuwalne szarpanie auto przyspiesza skokowo. Podczas jazdy auto gasnie na biegiu jałowym.
    Gdy silnika niemozna uruchomić i trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem, natychmiast po odpaleniu zapala się kontrolka check engine.
    Zapala się i samoistnie gaśnie po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu kontrolka chceck engine podczas jazdy.
    Stale powraca w odczytach komputerem "błąd czujnika położenia wałka"

    Po wstępnej diagnostyce informujemy właściciela, że wiązka instalacji gazowej jest w bardzo złym stanie. Ponieważ nie zajmujemy się instalacjami gazowymi uzgadniamy z Klientem , że nasze działania bedą obejmować diagnostyke i naprawę układu benzynowego pojazdu. Po ukończeniu prac i odebraniu pojazdu Vectra pojedzie do serwisu autogazu. W tym celu odlączamy zasilanie instalacji gazowej i zakręcamy zawór przy zbiorniku gazu.
    Po wymianie świec na zalecane przez producenta oraz zastosowanie oryginalnego czujnika połozenia wałka rozrządu błedy wypadania zapłonu oraz CPW znikają. Silnik samochodu zaczyna pracować poprawnie, pojazd „odzyskuje”moc , parametry biezące pracy wracaja do normy.

    W tym momencie Właściciel przerywa naprawę, potrzebuje pojazdu ale po załatwieniu spraw bieżących wróci na dokończenie prac.

    Przy odbiorze pojazdu informujemy Klienta o nastepujacych faktach:
    -Opel w celu autoadaptacji parametrów musi pojezdzić przez jakiś czas na benzynie,
    -pojazd ma „odłączoną” instalacje gazową,
    -samochód po przejechaniu kilkuset kilometrów „ na benzynie” powinien wrócić do
    serwisu w celu analizy parametrów,
    PO UKOŃCZENIU NAPRAWY BENZYNOWEGO ZASILANIA SILNIKA POJAZDU VECTRA POJEDZIE NA NAPRAWE INSTALACJI GAZOWEJ.
    Własciciel pojazdu akceptuje taki plan działania. Przed wydaniem pojazdu wykonujemy razem z Klientem test drogowy potwierdzajacy radykalna poprawę warunków pracy silnika. Obroty biegu jałowego są ustabilizowane, do sterownika silnika nie zapisuja się błedy, pojazd osiaga nominalna moc podczas jazdy.

    Niedługo po wydaniu pojazdu odbieramy od Właściciela pojazdu telefon z nastepujacą reklamacją:

    „ NA GAZIE auto nie chce jechać i szarpie.”

    Opel Vectra C 1.8 2002r. benzyna + gaz

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Zamiana kompletu kół letnich na komplet kół zimowych z wyważeniem wykonana szybko i solidnie.


    Citroen C8 2,2 2002 r.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo dobry kontakt, profesjonalnie załatwiona naprawa i miła oraz pomocna obsługa.


    Opel Astra H, 1.6, 2009

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Auto wyjątkowo szybko zdiagnozowane i naprawione, praktycznie na następny dzień gotowe do odbioru. Nowy rozrusznik został w ciągu dnia zamówiony i zamontowany. Kontakt na linii klient-mechanik bardzo konkretny, zostałem telefonicznie poinformowany o diagnozie i ewentualnych opcjach naprawy.


    Ford Focus mk2 2005

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pojawiłam się w tym warsztacie pokilkukrotnych wizytach w innych serwisach, które bezskutecznie próbowały naprawić mój samochód . Szczerze mówiąc straciłam już nadzieje na jego naprawę , wymieniano coraz to inne elementy a po jakimś czasie błędy silnika wracały i auto przestawało jechać. Namiar na finco dała mi przyjaciółka z pracy i to był strzał w 10. Naprawa trwała dość długo , pan z biura dzwonił z aktualnymi wiadomościami chyba przez dwa tygodnie . W końcu zdiagnozowano usterkę w komputerze samochodu. Jego wymiana była droga(1900zl), ale nie miałam wyjścia . Jeżdżę samochodem już miesiąc i wszystko ok:))))))). Wcześniej po 2-3 dniach pojawiały się problemy . Serwis Finko polecam za fachowość i doświadczenie , a także za to ze spokojnie tłumaczono mi co się dzieje z moim samochodem i dlaczego podejmowane są kolejne działania . Naprawdę MEGAROZNICA w podejściu do klienta w stosunku do wcześniejszych warsztatów , gdzie traktowano mnie jak blondynkę . Panie Jacku dziękuje za wszystkie telefony, auto śmiga:))))


    Peugeot 208

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Solidni, rzeczowi. Mialem klopoty z elektronika silnika i alternatorem . Celna diagnoza i szybka naprawa . Polecam.


    Skoda fabia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Chyba najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. "Zabezpieczyli" szybę na czas wymiany podnośnika, tak "zabezpieczyli" że szyba opadła po 2 tygodniach.
    Przy próbie reklamowania czy wyjaśnienia nie dość że jesteś ignorowany w biurze i czekasz aż łaskawie pracownik podniesie na Ciebie oczy, to przy jakimkolwiek zwróceniu uwagi usłyszysz: "od wydawania poleceń jest mój szef nie Ty" – szok!
    Jak już Cię szlag trafi to pracownik, który chyba w innej epoce jeszcze żyje, powie do Ciebie "SPADAJ".
    Taka właśnie jest "kultura" w tej firmie. Tu "rzondzi" Mietek z polmozbytu.
    Oczywiście szef ma to gdzieś i nie jest ważne że miałeś z nimi uzgodnione kolejne naprawy.

    Totalny brak kultury i chamstwo. OMIJAĆ.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pod koniec lipca 2021r. odbralismy telefon od właściciela Renault Laguna z prośba o POMOC. W jego samochodzie „opadła” szyba kierowcy co uniemozliwiało jazdę.
    Byliśmy „ostatnia deską ratunku”- wszystkie autoserwisy przezywaly w tamtym okresie szturm klientów, dodatkowo za dwa dni Właściciel pojazdu miał dojechać nim rodzinne wakacje w Chorwacji. Mimo bardzo dużego obłożenia uleglismy prośbom Kierowcy Renault i postanowilismy mu pomóc realizując naprawę „po godzinach”.

    Rozebranie drzwi kierowcy Laguny potwierdzilo naszą diagnozę, uszkodzeniu uległ podnosnik szyby. Zaproponowalismy wymiane na oryginał Renault za 1410 zł, lub dostarczenie przez Własciciela zamiennika ( ceny zaczynaja się od ok 250 zł).
    Ze względu na bardzo slaba jakosc chińskich zamienników i złe doswiaczenia z nimi wykluczyliśmy dostarczenie takiego podnosnika przez nas, aby nie brać na siebie praw gwarancyjnych.

    Własciciel nie zdecydował się na kupno dobrej, oryginalnej części zamiennej naciskając jednoczesnie abyśmy „ coś zrobili”. Wakacyjny wyjazd się zblizał, prace się nie posuwały, Pan Mariusz nie miał zamiaru wydawać pieniędzy na oryginalny podnośnik. Wspolnie z Nim podjelismy nastepujacą decyzję: Zabezpieczamy szybę przed opuszczeniem, składamy drzwi, laguna jedzie do Chorwacji a my w tym czasie szukamy dobrej jakosci zamiennika. Po powrocie z wakacji samochód miał zameldować się u nas na wymianę podnośnika. Takie rozwiązanie wynikało z faktu , że Klient NIE CHCIAŁ ZASTOSOWAĆ ORYGINALNEGO PODNOSNIKA próbując oszczędzić kosztów naprawy.

    Wyjasniliśmy Kierowcy, że zabezpieczenie szyby to rozwiązanie TYMCZASOWE i nie jest rownoznaczne z normalnym uzytkowaniem pojazdu. Takimi drzwiami nie wolno trzaskać, mocno zamykać, ich uzywanie wiaze się z okreslonymi warunkami. Kierowca to zaakceptowal, podziękował za pomoc i pojechał na wakacje. Przez następne 2 tygodnie via sms uzgadnialismy sposób naprawy, szukalismy cześci zamiennej odnosząc w końcu sukces. Zdobylismy podnosnik Magneti Marelli , silnik napędu przełozyliśmy ze „starej części”. Koszt z robocizną ok 600-700 zl satysfakcjonował właściciela samochodu.

    Epilog nastapił ok dwa tygodnie po pierwszej wizycie. Ok godz 8 rano BEZ ZAPOWIEDZI w naszym biurze zjawil się Własciciel pojazdu. W tym czasie znajdował się w nim jeden (1) pracownik autoserwisu, kolejka klientów czekajacych na otwarcie zleceń oraz pojawiajacy się zwykle rano dostawcy cześci.
    Mocno zdenerwowany Kierowca Laguny próbował wymusić na pracowniku odstąpienie od wykonywanych czynnosci ( przerwanie obslugi innych klientów czekajacych w kolejce).

    Nie znając sprawy pracownik biura prosił kilkukrotnie o uszanowanie kolejnosci przyjec klientów, co spotkało się z agresywna postawą Pana Mariusza.
    Pracownik Autoserwisu ze spokojem i cierpiliwoscią zaproponował oczekiwanie ( ok 5 min) na osobę znajacą sprawę przedmitowego zlecenia, a przebywajacą na hali napraw.
    Kierowca Laguny nie zgodził się na to, zdawał się coraz bardziej „nakrecać” sytuacją. Nie reagował na prośby i sugestie wywierał presję na innych klientach znajdujacych się w biurze.
    Sytuacja zakończyła się deklaracją Klienta cyt: „ Będę tu jutro o tej samej godzinie i moj stary podnosnik ma na mnie czekać.”
    Chwilę pozniej właściciel Finco odebrał telefon z reklamacją zabezpieczenia podnosnika i skargą na wyjatkowe chamstwo,brak kultury i arogancję, jaka spotkała Pana Mariusza ze strony pracownika obsługi. Przy okazji nasuwa się pytanie : Dlaczego telefon miał miejsce po wizycie w biurze, a nie w celu umówienia się przed nią?
    Po rozmowie z pozostałymi klientami biura i analizie monitoringu, w celu wyjasnienia sytacji własciciel zaprosił Kierowce Laguny do wspólnego obejrzenia filmu sugerując Jego niewłasciwe zachowanie jako zarzewie problemu.

    Odpowiedzć cyt : „ Nie będę niczego oglądał, nie interesuje mnie MOJE ZACHOWANIE.”
    Trudno to skomentować inaczej niż tytułem pewnego filmu – Czy leci z nami pilot??

    Finalnie oddalismy Klientowi jego stary podnosnik, sami pozostajac z zamówionym przez Niego lsniacym nowoscią Magneti Marelli.
    Konkluzja:
    Za każdy dobry uczynek spotka cię zasłużona kara.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Świetna obsługa, wszystko uzgodnione tel.lub mailowo. Bardzo dobry kontakt i komunikacja. Naprawdę dbają o klienta, nie naciągają na niepotrzebne elementy, przedstawiają możliwe scenariusze napraw wraz z ofertą i klient sam decyduje co i kiedy robić. Elastyczni co do terminów. Czynni także w godzinach późno popołudniowych.
    Potrafią doradzić- nawet bardzo wymagającej klientce :) Polecam!


    Peugeot

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W moim aucie przestała działać klimatyzacja.Po wizytach w kilku warsztatach i dobijaniu czynnika problem powracał.W końcu trafiłam do warsztatu Finco gdzie spotkałam się z fachową i trafną diagnozą problemu z którym wcześniejsze warsztaty nie potrafiły sobie poradzić.Okazało się,że w moim aucie do wymiany była chłodnica klimatyzacji.Usterka została usunięta w szybkim czasie z czego jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat innym.


    seat ibiza

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    całkiem niedawno byłem klientem tego warsztatu, w swoim samochodzie wymieniałem zawieszenie, z usługi jestem zadowolony, profesjonalne podejście do klienta, polecam


    Audi a4

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dobry kontakt z warsztatem, szybka diagnoza i naprawa. Poza tym od razu otrzymałam szczegółową wycenę naprawy. Jestem bardzo zadowolona. Summa summarum, moje auto ma nowe i stałe miejsce napraw.


    VOLKSWAGEN PASSAT

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód zostawiłem w warsztacie 20.05.2021, bo do jednej lampy dostała się woda i przez to światła przestały działać. Po osuszeniu lampy, pracownik zadzwonił do mnie 25.05.2021 i powiedział, że w sumie to nie wie, jaka jest przyczyna i on się takimi rzeczami jak izolacja nie zajmuje. Zlecił więc to innej osobie, która mogła na to spojrzeć dopiero 31.05.2021 i naprawić na 01.06.2021. Zgodziłem się, bo zostawiłem w warsztacie samochód bez uprzedniego umawiania się, była to nagła sytuacja, więc rozumiałem, że ktoś mógł nie być dostępny, aby od razu to naprawić. Do tej pory bez żadnych problemów pracownik informował mnie o sytuacji, ale nadszedł 1.06.2021 i nic. Ponieważ nie otrzymałem żadnego telefonu, zadzwoniłem i zostałem poinformowany, że potrzebują jeszcze dzień lub dwa i że dadzą znać, ok. Czas minął i brak informacji. Zadzwoniłem po 3 dniach i zostałem poinformowany, że samochód jeszcze nie jest gotowy i że może będzie do odbioru w sobotę (05.06.2021). W sobotę znowu brak informacji, zadzwoniłem w godzinach pracy warsztatu, ale nikt nie odebrał. Pojechałem tam o 14:00 i było zamknięte (według Google zamykają o 15:00), a mój samochód był nadal zdemontowany i stał niezabezpieczony na dworze. Czekałem w poniedziałek (07.06.2021) na telefon i nic. Zadzwoniłem we wtorek (08.06.2021) i samochód dalej nie był gotowy, ale powiedziano mi, że będzie gotowy w środę (09.06.2021). Zapytałem, czy tym razem na pewno, a pracownik się pożegnał i odłożył słuchawkę??? W środę zadzwoniłem, czy mogę odebrać samochód i powiedziano mi, że na 90% tak, ale że poinformują mnie jeszcze. Późnym popołudniem zadzwonił pracownik mówiąc, że to niemożliwe, ale że w czwartek (10.06.2021) mój samochód jako pierwszy będzie zrobiony. W końcu odebrałem samochód 10.06.2021, po trzech tygodniach (10 dni spóźnienia). Najgorszą rzeczą dla mnie był nie tylko czas naprawy, ale samo zachowanie pracownika - brak informowania na bieżąco, zwodzenie. Sam musiałem wydzwaniać i wiecznie słyszałem to samo. Brak szacunku dla klienta i jego czasu. W żadnym momencie nie otrzymałem przeprosin za opóźnienie, które spełniałoby minimalne kryteria! To po prostu kolejny zakład, który nie traktuje cię jak klienta. Robią ci wielką łaską, musisz dzwonić po informacje, prosić się, nie dotrzymują terminu i są niewychowani. Nie mówiąc już o drogiej cenie, którą zapłaciłem za tę usługę, która pozostawia wiele do życzenia. Po tej naprawie światła rzeczywiście działały. Jednak PO DWÓCH DNIACH od odbioru auta przy lekkim deszczu zauważyłem, że znowu jest woda w lampie, więc 600zł zostało wyrzucone w błoto, bo NIC nie rozwiązali, a robili to niby 3 tygodnie! Skontaktowałem się z warsztatem przez e-mail 13.06.2021 informując ich o źle wykonanej usłudze, załączając zdjęcie lampy i pytając, czy naprawią to czy zwrócą mi pieniądze. Oczywiście, zostałem całkowicie zignorowany! Dlatego nie widzę innej alternatywy, będę musiał rozwiązać to na drodze prawnej.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dla wytrwałych
    1. Naprawa.
    20 maja br. Klient ( dwie osoby, mężczyzna i kobieta) zjawia się w naszym warsztacie z nagłą usterką;
    Samochód SEAT Ibiza, rok prod. 2014.
    Podczas wizyty w biurze, Klient informuje nas, że przestały działać światła z przodu, a właśnie przyszedł czas na przegląd okresowy roczny w Stacji Kontroli Pojazdów.
    Czy bez działających świateł ma się tam po co udać ... Każdy z czytających odpowie sobie sam.
    W chwili gdy auto do nas trafia, pierwszy wolny termin jaki możemy zaproponować Klientowi to 4 czerwca, Klient podejmuje decyzję o pozostawieniu auta.
    Kontrolujemy stan oświetlenia zew.:
    Nie działają światła pozycyjne przód oraz tył, nie działają światła do jazdy dziennej (LED) włącza się jeden (lewy) reflektor xenon.
    Zapis w karcie zlecenia: "Awaria świateł - do diagnozy / do naprawy."
    Oględziny wstępne: prawy reflektor bardzo zaparowany, co świadczy o tym, że do wnętrza dostaje się lub dostawała się w przeszłości woda.
    Diagnostyka w tym przypadku wymaga między innymi zdemontowania reflektora, aby ocenić jego stan. W tym konkretnym samochodzie jest to czynność
    wymagająca pewnego nakładu pracy - demontaż zderzaka.
    Po zdemontowaniu reflektora, demontażu pokrywy i podzespołów (sterownik lamp wyładowczych, moduł mocy lampy wyładowczej), ze zdemontowanej lampy wylewamy ok 200ml !!! wody.
    Stan połączeń (kostki/złącza) oraz zdemontowanych podzespołów jest optycznie bardzo zły. Z reflektora nie demotujemy silnika regulacji zasięgu świateł pozostawiamy go w obudowie.
    Reflektor kwalifikuje się DO WYMIANY
    Jako, że to jest to pierwsza w naszym serwisie sytuacja by w reflektorze, który "przestał właśnie działać" było tak dużo wody, staramy się dowiedzieć więcej na temat usterki.
    W rozmowie telefonicznej, klient (Pani z którą rozmawiamy) pytamy od jak dawna lampa jest zaparowana, informuje; że trwa to już jakis czas.
    Pytanie kto i kiedy zagladał do lampy i w górnej przedniej cześci na połączeniu klosza z obudową przykleił taśmę i w jakim celu - nie udaje nam się uzyskać odpowiedzi.
    Informujemy klienta telefonicznie o stanie zdemontowanego elementu, oraz o tym, co będziemy robić dalej.
    W czasie gdy wadliwy element (lampa) odłączony jest od instalacji elektrycznej ustalamy przyczynę niedziałajacych pozostałych elementów oświetlenia - spalony bezpiecznik.
    Wymieniamy na sprawny i pozostałe, wcześniej nie działające światła zaczynają pracować normalnie.
    Po osuszeniu lampy i oczyszczeniu styków, dokonujemy próbnego wpięcie reflektora do instalacji pojazdu. Ku naszmu zdziwieniu - działa.
    Kolejna czynność jaką wykonujemy to ocena stany klosza, reflektora obudowy tylnej, stanu dekla. Obudowa oraz dekiel bez widocznych ubytków czy pęknięć.
    Na podstawie doświadczenia oceniamy, że nieszczelność musi znajdować się w obrębie połączenia obudowy przedniej - klosza lampy z obudowa tylną -korpusem.
    Klejenie lamp to usługa zewnętrzna i w zależności od zakresu jest to koszt od 150 do 500 złotych netto, a czas wykonania usługi nie jest możliwy do określenia,
    przed dostarczeniem lampy do współpracującej z nami firmy, która naprawy realizuje zgodnie ze swoim własnym harmonogramem.
    Informujemy klienta o tym, że lampa działa lecz z zastrzeżeniem, że jest to dosyć niespotykana sytuacja, nie wiemy jak długo będą działać poszczególne podzespoły,
    lecz ze względu na to, iż nowy eflektor dostępny w ASO kosztuje ( UWAGA ) 3497.81 złotych MOZEMY podjąć próbę uszczelnienia lampy i zamontowania jej w pojeździe.
    Taka jest WSPÓLNA ( z Kilentem) decyzja.
    Ponadto klient, a dokładnie Pani z którą jako jedyną stale prowadzimy rozmowy jest poinformowana, że ze względu na bardzo zły stan podzespołów elektronicznych i nie dającą się przewidzieć ich żywotność podejmiemy minimalny zakres naprawy w zakresie uszczelnienia lampy. Zostaną uzupełnine ubytki w widocznych szczelinach na połaczeniu klosza reflektora z korpusem.
    Uwaga wszystkie te czynności wykonywane są jako naprawa niskokosztowa, dla przypomnienia:
    Reflektor kwalifikuje się DO WYMIANY.
    Kompleksowa naprawa lampy z wymianą podzespołów, których stan budzi wiele zastrzeżeń, jest w tym konkretnym przypadku ekonomicznie nieuzasadniona:

    Pełne rozebranie i złożenie lampy do 492 do 615,- PLN
    Dekiel tylny lampy - nakładka 118,70 PLN (dostępność w ASO 2 dni) nie można w 100% wykluczyć istnienia mikro nieszczelności obrębie uszczlnienia-połączenie nakładki z obudową, a producent w tym modelu lampy nie przewidział wymiany uszczelki, nie występuje jako część wymienna.
    Moduł - sterownik lamp wyładowczych 1 387,- PLN (dostępność w ASO 2 dni ) nie wiemy jak długo będzie jeszcze "żył" ten stary, który został zalany.
    Moduł mocy lampy wyładowczej 1 716,14 PLN (dostępność w ASO do potwierdzenia 4 dni) j.w. RAZEM 4100,00 zł
    Realizujemy naprawę NISKOKOSZTOWĄ.
    Ostatecznie klient płaci 590 złotych.

    2. Komunikacja:
    Klient przy przyjmowaniu samochodu wielokrotnie był informowany:
    Regularny termin w który bedziemy zajmować się samochodem to od 4 czerwca.
    Zawsze priorytetem są dla nas samochody, które były wcześniej zapisane na ustalony termin i te naprawy realizujemy w pierwszej kolejności, ta informacja w przypadku przyjmowania auta z awarią, w trybie pilnym, bez ustalonego wcześniej terminu powtarzana jest przez nas WIE-LO-KROT-NIE.
    Informujemy także, że "jeżeli będzie w tzw. międzyczasie" wolne stanowisko to podejmiemy czynności wcześniej niż 4 czerwca.
    Tak też się stało i w tym przypadku; auto trafiło na podnośnik 24 maja, czyli tak jak opisał to Klient. Informacje jaką telefonicznie przekazałem Klientowi to:
    w zakładzie, który może podjąć się próby naprawy reflektrora uzyskałem informację, że nawcześniejszy termin w jakim mogę DOSTARCZYĆ lampę do oględzin to wtorek
    1 czerwca. Uwaga, dostarczenie nie równa się koniec naprawy.
    TO NAWET NIE JEST ROZPOCZĘCIE PRAC.
    Jako osoba, która zajmuje się kilunastoma autami w tygodniu, odczuwam pewien dyskomfort w komunikacji i informuję klienta, a dokładnie Panią z którą rozmawiam telefonicznie, że będe się kontaktował gdy będę miał do przekazania konkretne informacje. Nie dzwonimy do naszych klientów z informacją "czekamy na opinię z firmy współpracującej".
    Bez komentarza pozostawię sprawę "pożegniania i rozłączenia się" po którejś rozmowie telefonicznej gdyż zupelnie tej uwagi nie rozumiem, nie znam oczekiwań klienta w tym zakresie oraz czego oprócz przekazywania rzetelnych informacji oczekuje.
    Komentarz na temat "robienia łaski" zasadniczo pozostawiam bez odpowiedzi.
    Dodam tylko, że naprawa pojazdów jest dla nas działalnością podstawową
    i każdą naprawę realizujemy w interesie klienta i naszym własnym.
    W wielu poruszonych wątkach klient, mówiąc najdelikatniej mija się z prawdą, lub mamy nadal problem z komunikacją.
    Gdy klient samodzielnie podejmował próbę kontaktu, a była to wyłacznie Pani, nie Pan. Każdorazowo był informowany o ewentualnym możliwym terminie zakończenia prac.

    3.Problem z komunikacją:
    Gdy klient w swoim komentarzu opisuje sytuację z soboty 05.czerwca br. to coś się zgadza i wiele nie.
    Prawdą jest że klient był, o ile to jego zarejestrowała kamera monitoringu o godzinie 14:40 na parkigu przed biurem serwisu zaparkował srebrny samochód osobowy i wysiadły z niego dwie osoby, po czym obie podeszły do zaparkowanego przed warsztatem białego seata i chwilę się mu przygladały. Jedna z osób podchodzi do drzwi (14:41:20) i łapie za klamkę, po czym wraca w pobliże seata, w tym czasie druga osoba siega po coś do kieszeni, prawdopodobnie jest to smarfon, którym (prawdopodobnie) wykonuje zdjęcia, lub kręci krótki film od przodu auta (Seat).
    Po czym obie osoby (14:42:20) wsiadają do auta osobowego z którego wcześniej wysiadły.
    Następnie (14:42:40) auto rusza z parkingu i znika z zasięgu kamer (14:42:55)
    UWAGA, w tym czasie kolega pełniący w tym dniu dyżur znajduje się wewnatrz budynku (biuro), a jego auto zaparkowane jest bezpośrednio przy wejściu do biura. Zamknięcie firmy 15:07.
    O problemach z komunikajć c.d.
    Klient posiada do nas dwa nr telefonów do biura z których wielokrotnie korzystał, gdy odczuwał potrzebę zasięgnięcia informacji, wpływania na nas, czy wręcz wywierania presji.
    Dodatkowo klient posiada także prywatny nr telefonu do jednego z pracowników, tego który zajmował się jako opiekum jego autem.
    Ten pracownik, który jest "niewychowany" w geście dobrej woli z prywatnego telefonu, na gorąco wysłał zdjęcie gdy udało się uruchomić oświetlenie w aucie, aby klient (Pani, która się z nim kontaktowała), mogła odczuć, że jest traktowana, jak każdy nasz klient, poważnie, a naprawa jest prowadzona w uzgodnionym zakresie i bez zbędnej zwłoki.
    Pytanie dlaczego, po zauważeniu problemu wysłał do nas maila, którego nie mamy, po czym poświęcił czas na napisanie komentarza zamiast zadwonić.
    Każdorazowo zajmujemy się zgłoszonymi reklamacjami i gdy są zasadne, są rozpatrywane na korzyśc klienta.
    10.06 wydajemy auto i wysyłamy mailem informację:

    "Witam,
    Światła nie działały ze względu na znaczne zalanie wodą przedniego reflektora (prawa strona).
    Reflektor zalany wodą (nieszczelność reflektra) UWAGA z lampy po zdemontowaniu przed suszeniem, została wylana woda w ilosci ok 200 ml !!! stan elektroniki opłakany (foto) Po wysuszeniu i oczyszczeniu styków i wymianie spalonego bezpiecznika. Wstępnie zamontowana lampa dała się uruchomić (o dziwo)
    Styki i płytka wyczyszczone chemicznie - preparat czyszczący - osuszone i zamontowane w reflektorze, który uszczelniono przez wypełnienie spoin klosz/korpus.
    Światła działają, ale tej chwili w komputerze pojawia się informacja o niezakodowanej lampie prawej przedniej, kodowanie lampy to dodatkowy koszt 150,- PLN netto czyli 184,50 PLN brutto. W tej chwili nie podejmiemy próby kodowania, ze względu na znany nam, zły stan podzespołów.
    Nie wiemy czy i jak długo reflektor będzie działał.
    Jeżeli światła będą działać mimo takiego stanu podzespołów, można będzie próbować przywrócić pełną funkcjonalność systemu. Warto przetestować minimum 2-3 tygodnie.
    Na teraz, do zapłaty 594,40 złotych
    Płatność gotówką.
    Pozdrawiam
    Zespół FINCO”

    Reasumując.
    Co jeszcze możemy zrobić???????
    Szanowny Kliencie jeżeli chcesz zgłosić reklamację, zapraszamy.

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rewelacja! Panowie dali nowe życie mojemu chevroletowi ;) Przy wymianie filtrów i oleju silnikowego zwrócono mi uwagę na potrzebę kontroli hamulców. Po kilku miesiącach zdecydowałam się na ten krok. Usterkę znaleziono i usunięto, a mój samochód naprawdę prowadzi się znacznie lepiej i bezpieczniej. Czas naprawy zaskoczył mnie bardzo pozytywnie - już tego samego dnia samochód był do odbioru. Ogromnym plusem jest również komunikatywność i jakość rozmów z biurem - Panowie sprawnie, rzetelnie i fachowo odpowiadają na pytania i doradzają, pokazując różne rozwiązania. Serdecznie polecam, nawet jeśli nie jest to najtańsze miejsce we Wrocławiu. Ja nie żałuję swojego wyboru i swoich decyzji, podjętych na podstawie informacji uzyskanych w Finco. Mam prawie nowy samochód ;)


    Chevrolet Spark

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem zadowolona z naprawy .klimatyzacja wkoncu została naprawiona .Polecam usługi warszatu .


    Daewoo Matiz

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Witam, bardzo polecam ten warsztat. Kontak z mechanikiem byl wrecz wzorowy, za kazdym razem jak jak mechanik mial nowe wiesci na temat auta to dzwonil i tlumaczyl co znalezli, co beda wymieniac i jaki mniej wiecej bedzie koszt naprawy. Obsluga fachowa i profesjonalna. Polecam


    Mazda 3 drugiej generacji, 1.6 Diesel 2010

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowość, rzetelnosć i świetny kontakt. Jestem klientem od ok.1,5 roku i mogę polecić z pełną odpowiedzialnością.


    VW Passat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W naszym VW Caddy rdzewiała mocno podłoga - mówiąc dokładniej konstrukcja podjazdu dla wózka inwalidzkiego. Samochód do naprawy bez sprzeciwów przyjęło Finco. Podłoga miała być mechanicznie wyczyszczona z rdzy, resztki rdzy 'zabite' odpowiednim preparatem i na koniec wszystko pokryte odpowiednią powłoką zabezpieczającą.
    Po półtora roku cały obszar podłogi którym 'zajmowało się' Finco jest zardzewiały - miejscami dosłownie odchodzą płaty. (zdjęcie w opinii w google).
    Finco zachowuje się zgodnie z zasadą: 'jak cię złapią za rękę, to mów że to nie twoja ręka...'. Nie chcą słyszeć o jakiejkolwiek odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Nie chcą tego poprawić, nie chcą oddać pieniędzy (kosztowało słono!). Twierdzą, że to było do przewidzenia, bo podłoga była mocno zardzewiała.
    Grzecznie poprosiłem, żeby to jeszcze przemyśleli, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi, dlatego z pełnym przekonaniem odradzam jakiekolwiek naprawy w Finco.
    Byłem przekonany, że rdzę mamy z głowy i wszystko jest dobrze zabezpieczone, tymczasem podłoga w najlepsze rdzewiała przez kolejne 2 zimy. Efekt jest taki, że prawdopodobnie czeka nas bardzo drogi remont całej konstrukcji, w najgorszym wypadku straciliśmy samochód.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za dodanie opinii.

    Nasza praca została poddana ocenie, spóbujemy się do tej oceny odnieść i przekazać swój punkt widzenia.

    VW Caddy został przyjety do serwisu 21.08.2019r celem wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji windy. Po wstępnych oględzinach okazało się, że elementy konstrukcyjne , a także spawy i blacha objętę są procesem zaawansowanej korozji. Całkowite, mechaniczne usunięcie rdzy , które jest pierwszym etapem uslugi nie było mozliwe z uwagi na skorodowanie spawów. Wykonawca projektu nie zadbał o zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji po jej wykonaniu. W wypadku tak poważnych ognisk korozji nie jest możliwe odwrócenie procesu poprzez aplikację środków ochrony. Właścicielowi zaproponowano rozwiązanie kompleksowe polegajace na piaskowaniu konstrukcji, wzmocnieniu spawow i wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego.

    Z uwagi na wysokie koszty takiej operacji właściciel pojazdu zdecydował się na wykonanie czynności opózniajacych proces korozji, które w żadnym wypadku nie są pełnym zabezpieczeniu antykorozyjnym. Właścicielowi Volkswagena zalezało na niskich kosztach usługi, i one były przesłanką determinujacą sposób zabezpieczenia.

    29.04.2021 odebraliśmy maila ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Wyjaśniliśmy swoje stanowisko i przypomnieliśmy Właścicielowi nasze wspólne ustalenia i zakres wykonywanych prac. Przypomnieliśmy także stan konstrukcji windy przed podjęciem przez nas prac, a także fakt wyboru sposobu wykonania usługi przez samego Klienta. Niestety Właściciel pojazdu nie przyjał naszych argumentów zarzucjąc nam błędy w mechanicznym usunieciu rdzy – cyt z maila : „Mechanicznie da się wszystko, aż zostanie GOŁY METAL LUB DZIURA.”

    Niestety nie jesteśmy w stanie dyskutować na tym poziomie. Klient prezentuje dość popularne stanowisko polegające na obarczaniu innych skutkami swoich autonomicznych wyborów.

    Nie jest prawdą, że klient cyt. z maila ”SŁONO ZAPŁACIŁ za zabezpieczenie antykorozyjne”.

    Faktura 692/08/2019 opiewa na 450,00 z.netto, a pozycja na niej to „ Konserwacja konstrukcji windy”.

    Sprytny Własciciel pojazdu ma oczywiście świadomość tego co robiliśmy i za co zapłacił.

    Postępuje według zasady „ Jesli to co mówie jest niezgodne z prawdą to tym gorzej dla prawdy” i próbuje wymóc na nas wzięcie odpowiedzialnosci za skutki swojej własnej decyji.

    Uzywa do tego m.in. szantazu – cyt z maila:” Ja twierdzę, że usługa została wykonana niewłaściwie. Proszę to ewentualnie jeszcze przemyśleć i odezwać się do mnie jutro. Później będę robił co w mojej mocy, żebym nie był na tym stratny”.



    Podstawą naszej działalności jest rzetelna diagnostyka i ocena stanu oraz uzgodnienie zakresu działania z Właścicielem pojazdu.

    Tak było także w tym przypadku.

    VW Caddy 1.9 tdi

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dobry kontakt i omówienie zakresu prac oraz kosztów.


    Volkswagen Transporter T4 1990 - 2003 Minivan 4-dr

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wysoka jakość i świetna komunikacja. Mogę polecić.


    Mercedes CDI

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo dobry kontakt i informowanie na bieżąco o postępach naprawy. Fachowość i dokładność. Niestety trochę drogo. Polecam.


    Mazda 3 BL 88KW 2014

Pokaż więcej

Nasze porady (14)

Opel Astra H (2006) 1.6 Benzyna
Dzień dobry. Czy możliwe jest, że po wymianie rozrządu zostało coś nieprawidłowo złożone? Auto przy przyspieszaniu zaczyna szarpać, przy stałej prędkości nie odczuwam tego. Czy to są objawy czegoś innego i zbiegło się w czasie akurat z rozrządem? Pozdrawiam Grzegorz
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Witam czy muszę gdzieś zgłaszać że sprzedałem pojazd kilka dni po kupnie OC i urząd? Podatki zapłacone. Tylko czy muszę iść zgłosić?
Fiat Panda 2006 1,1
witam.Fiat Panda 2006rok ,62 tys.kilometrów,pracuje bez zarzutu ,czy muszę już wymienić rozrząd ?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat