"Polecam wszystkim! Szybkie podejście do sprawy, znalezienie problemu i szybka dobra nie droga naprawa!! (Dwóch innych mechanikow poległo na starcie) ",
Srebrne Audi , Audi A4
"Pomimo że warsztat nie robi wrażenia gabarytami to zdecydowanie polecam naprawę u pana Pawła ze względu na solidnośc, wysoką jakośc usług i przede wszystkim uczciwe podejscie do klienta. ",
Tomek, VW Passat
"Zastanawiają mnie te negatywne opinie,jakoś jak tam zajadę to zawsze maja dużo aut,no cóż można być złośliwym na rożne sposoby,ale pomijam to.Ja akurat jestem zadowolony ,cena mi odpowiada,nigdy mnie nie naciągano na dodatkowe koszty ,a chciał bym nadmienić ze przed każdą gruba robota jadę zweryfikować usterkę do większości panów mechaników w...",
Ted, Skoda Octavia
"Ten warsztat polecił mi znajomy. Problem z nierówną pracą silnika spadek mocy Seat Altea Wielu się z tym borykało bez powodzenia Gdy odebrałem autko działa jak za dobrych lat bez wymiany połowy samochodu Polecam",
Krzysztof, Seat
"Warsztat ten polecił mi znajomy. Był to już trzeci mechanik u którego byłem z moim autem. Poprzednicy nie poradzili sobie z problemem (nie równa praca, utrata mocy), pojawiły się sugestie wymiany silnika. Traciłem nadzieję. Po rozmowie z Panem Pawłem i jego wstępnej diagnozie nabrałem optymizmu. "Poważna awaria" jak to nazwali poprzedni...",
Jacek, BMW e46 325i
"Jak najbardziej pozytywny",
Albertus
"Polecam, Naprawiałem u Pana Andrzeja mojego Focusa a obecnie Mondeo.
O tych samochodach ten Pan wie wszystko, ma odpowiednie narzędzia(specjalistyczne dla danej marki) i przede wszystkim nie naciąga na niepotrzebne koszty.
Jedyny minus jaki znalazłem to terminy jakie są żeby się umówić na naprawę, ale to świadczy o popularności tego zakładu....",
Tomek, Ford Focus/Mondeo
"Od kilku lat niezmiennie serwisuje swój samochód oraz inne pojazdy członków rodziny w GT Service. Czuję, że w rękach Pana Jacka i jego ekipy wszystko przebiega w sposób uczciwy i profesjonalny. Proste i należące do "zużywających" się elementy codziennej jazdy są robione w ciągu kilku godzin, zaś te bardziej skomplikowane wymagają czasu i uwagi...",
Filip, Skoda Octavia
"Uszkodzenia karoserii są naprawiane punktualnie i bardzo solidnie. Nawet wprawne oko ma trudności dostrzec, że samochód podlegał naprawie.",
S. Dzida, Mercedes
"Serwisowałem tu moją Astrę niepierwszej młodości. Można się bardzo dużo dowiedzieć o swoim aucie. Otrzymałem rzetelną odpowiedź na to, co trzeba wymienić, z czym można poczekać i jakie są konsekwencje napraw lub ich zaniechanie. Naprawdę byłem pod bardzo dużym wrażeniem. Można zostawić samochód bez obaw!",
Marek K., Ople Astra
Specjalizacja w naprawie samochodów marki Saab. Warsztat : Libertów, ul. Jana Pawła II 124
"Polecam Pana Jóźwiaka
Cena za usługę super zadowalająca
Miła przyjemna atmosfera i podejście do klienta.
Wszędzie czysto wszystko na miejscu widać zamiłowanie do pracy . Aż miło jak auto trafia do takiego warsztatu",
Pawel, Ford Focus
"Samochód naprawdę solidnie przeglądnięty szybko i solidnie usunięte usterki.
Gorąco polecam Panów.",
AUDI
Tuleje wahaczy to gumowo-metalowe z reguły wymienne elementy zawieszenia, których trwałość określona jest na 10-15 tys. km. Jednak faktyczny przebieg zależy od środowiska w jakim używany jest pojazd. Podczas jazdy po dobrej jakości drogach, tuleje mogą wytrzymać nawet 30 tys. km. Na szczęście wymiana nie jest droga, nie licząc przypadków gdzie konieczna jest wymiana całego wahacza. Podręcznikowe objawy zużytych tulei wahaczy to stuki na nierównościach, utrudnione prowadzenie samochodu oraz wyczuwalne drgania.
Wymiana tulei wahacza to dla doświadczonego mechanika chleb powszedni. Cena może zależeć od typu zawieszenia w konkretnym pojeździe i ilości pracy jaka jest potrzeba w celu demontażu wahacza. Z reguły koszt samej usługi zawiera się w przedziale 50 - 150 zł. za stronę. Tuleje warto wymieniać parami z racji ich stosunkowo niskiej trwałości.
Wymiana tulei wahacza to jedna z podstawowych usług realizowanych w warsztacie, dlatego każdy polecany serwis samochodowy w Twojej okolicy powinien poradzić sobie z tym bez problemów. Przestrzegamy przed samodzielną wymianą tulei, ponieważ potrzebna jest do tego prasa hydrauliczna. Nowa tuleja musi zostać wprasowana w stary wahacz dokładnie i prawidłowo, a o obsunięcie na prasie nie trudno. Usługa nie jest droga, dlatego nie warto ryzykować.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Skrzypi przednie zawieszenie zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających. Co może być powodem?
Po skręcie w czasie jazdy zabuja klika razy całą karoserią i słychac jakby stuki delikatne .Po wyjściu na prosta dalej idzie autko bez kolebania i bez stukania. Wrażenie jakby tył tak sie zachowywał. Czy tak powinien zachowywać sie pojazd?
Tylne koła od pewnego czasu pochylały się dołem na zewnątrz -kupiłem wszystkie simendbloki wymieniłem ale nic się nie poprawiło,nie bardzo da się jechać-co zrobić można by problem zlikwidować?
Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...
Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...
Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...