"Co tu duzo pisac szukasz prawdziwego mechanika a nie [wymoderowano] odwiedz Auto komplex
Szybko
Tanio
Solidnie
Na pewno juz tylko tu bede serwisowal kazdy swoj samochod.
100% zadowolenia",
147 bi turbo, Alfa romeo 147
"Uprzejmy ,kompetentny , solidne podejście do klienta, szybka naprawa ,
koszty o.k. , zdecydowanie polecam",
Fabian, BMW 330d
"usługa wymiany uszczelki pod głowicą oraz naprawa układy hamulcowego w Peugeocie 106 wykonana solidnie i fachowo pomimo ,,wieku,, auta i stanu używalności wyeksploatowanych już części . Polecam za profesjonalizm i solidność !",
M.Cz.- Skawina, Peugeot 106
"Bardzo miła obsługa i co najważniejsze, naprawiają auta bardzo skutecznie. Ratowali mi bmw po takim dość niegroźnym wypadku i działa po ich ingerencji bez zarzutów.",
Lucas, Bmw
"Warsztat ten polecił mi znajomy. Był to już trzeci mechanik u którego byłem z moim autem. Poprzednicy nie poradzili sobie z problemem (nie równa praca, utrata mocy), pojawiły się sugestie wymiany silnika. Traciłem nadzieję. Po rozmowie z Panem Pawłem i jego wstępnej diagnozie nabrałem optymizmu. "Poważna awaria" jak to nazwali poprzedni...",
Jacek, BMW e46 325i
"Jak najbardziej pozytywny",
Albertus
"Polecam, Naprawiałem u Pana Andrzeja mojego Focusa a obecnie Mondeo.
O tych samochodach ten Pan wie wszystko, ma odpowiednie narzędzia(specjalistyczne dla danej marki) i przede wszystkim nie naciąga na niepotrzebne koszty.
Jedyny minus jaki znalazłem to terminy jakie są żeby się umówić na naprawę, ale to świadczy o popularności tego zakładu....",
Tomek, Ford Focus/Mondeo
"Od kilku lat niezmiennie serwisuje swój samochód oraz inne pojazdy członków rodziny w GT Service. Czuję, że w rękach Pana Jacka i jego ekipy wszystko przebiega w sposób uczciwy i profesjonalny. Proste i należące do "zużywających" się elementy codziennej jazdy są robione w ciągu kilku godzin, zaś te bardziej skomplikowane wymagają czasu i uwagi...",
Filip, Skoda Octavia
"Uszkodzenia karoserii są naprawiane punktualnie i bardzo solidnie. Nawet wprawne oko ma trudności dostrzec, że samochód podlegał naprawie.",
S. Dzida, Mercedes
"Serwisowałem tu moją Astrę niepierwszej młodości. Można się bardzo dużo dowiedzieć o swoim aucie. Otrzymałem rzetelną odpowiedź na to, co trzeba wymienić, z czym można poczekać i jakie są konsekwencje napraw lub ich zaniechanie. Naprawdę byłem pod bardzo dużym wrażeniem. Można zostawić samochód bez obaw!",
Marek K., Ople Astra
Specjalizacja w naprawie samochodów marki Saab. Warsztat : Libertów, ul. Jana Pawła II 124
"Fachowa obsługa, widać że mechanicy wiedzą co robią. Nie ma zgadywania jest sensowna rozmowa i diagnoza. Wszystkim serdecznie polecam.",
Dewu, Ford/Focus
"Samochód naprawdę solidnie przeglądnięty szybko i solidnie usunięte usterki.
Gorąco polecam Panów.",
AUDI
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...