"Dardzo szybko i profesjonalne podejście do klienta i oczywiście dobra cena dla wykonanej usługi jestem zadowolony",
Karol
"BARDZO FAJNY WARSZTAT OCZYWISCIE MOŻNA JECHAĆ DO MERCEDESA ZE SMARTEM ALE TAM SIE ZAPŁACI CZAPKĘ PIENIĘDZY ",
ROBEK
"polecam wszystko poszło sprawnie, miła obsługa szybka naprawa, przystępna cena wykonanej usługi , dobrze wykonana naprawa ",
igor, Peugeot
"Fachowa diagnoza, dobra obsługa, w końcu rozwiązano problem z moim autem bez wymieniania innych niepotrzebnych / sprawnych podzespołów. Na dodatek rozsądna cena za robotę i części + miła obsługa. ",
michals_88, Alfa Romeo 156
"Polecam, będą szukać usterki aż znajdą, nie chcą od razu wymieniać połowy auta, solidna jakość w umiarkowanej cenie. Serwisuję tam trzeci samochód i jestem zadowolony.",
Sebastian, Volvo s60
"Od kilku lat naprawiam samochody u Mariusza (obecny i poprzedni) i nigdy nie miałem zastrzeżeń. Wszystko co miało być zrobione działało, a w kiedy brakowało w warsztacie sprzętu (diagnostyka silnika, skomplikowana elektryka) nie zabierali się za to i często polecali kogoś kto może zrobić naprawę. Serwisując tam samochód mam pewność, że nie...",
Vitek, Nissan
Zapraszamy do kontaktu
Zajmujemy się kompleksowo naprawami mechanicznymi i przeglądami samochodów wszystkich marek. Wszelkie naprawy samochodów wykonujemy najnowocześniejszymi metodami przy użyciu nowoczesnego sprzętu.
Kompleksowa mechanika Zapraszamy do skorzystania z naszych usług
Dokonujemy napraw samochodów osobowych i dostawczych. Od kilku lat nieustannie uczestniczymy w szkoleniach prowadzonych, przez czołowych producentów podzespołów motoryzacyjnych. Właściciel Artur Bujalski w tym roku...
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...