"Wręcz idealny warsztat,bardzo miła i fachowa obsługa.Naprawy wykonywane w terminie ustalonym.O wszystkich kosztach zostałam na bieżąco poinformowana.Warsztat polecam w 100 %",
Monika, mercedes w202
"Mechanik dojechał do mnie uruchomił samochód żeby dojechać do siebie naprawa trwała parę godzin jestem bardzo zadowolony z naprawy",
strosmajer
"usługa wymiany uszczelki pod głowicą oraz naprawa układy hamulcowego w Peugeocie 106 wykonana solidnie i fachowo pomimo ,,wieku,, auta i stanu używalności wyeksploatowanych już części . Polecam za profesjonalizm i solidność !",
M.Cz.- Skawina, Peugeot 106
"Super...gorąco polecam...szybko i bez naciągania ..realne ceny i czas usługi ",
Julian, Renault Megane
"Warsztat ten polecił mi znajomy. Był to już trzeci mechanik u którego byłem z moim autem. Poprzednicy nie poradzili sobie z problemem (nie równa praca, utrata mocy), pojawiły się sugestie wymiany silnika. Traciłem nadzieję. Po rozmowie z Panem Pawłem i jego wstępnej diagnozie nabrałem optymizmu. "Poważna awaria" jak to nazwali poprzedni...",
Jacek, BMW e46 325i
"Wszelkie naprawy czy to z powodu zużycia materiału czy eksploatacyjne wykonuję tylko u Pana Tadeusza.",
asiek, Renault Clio
"Polecam, Naprawiałem u Pana Andrzeja mojego Focusa a obecnie Mondeo.
O tych samochodach ten Pan wie wszystko, ma odpowiednie narzędzia(specjalistyczne dla danej marki) i przede wszystkim nie naciąga na niepotrzebne koszty.
Jedyny minus jaki znalazłem to terminy jakie są żeby się umówić na naprawę, ale to świadczy o popularności tego zakładu....",
Tomek, Ford Focus/Mondeo
"Odniosłem wrażenie, że wreszcie trafiłem na ludzi, którzy znają się na tym, co robią, uczciwie bez koloryzowania potrafią określić sposób i koszty naprawy, potem z tego się wywiązują. Jeśli koszty i zakres roboty są pod znakiem zapytania, też to jasno powiedzą. Serwis jest trochę na zadupiu, ale szefu mnie zawiózł do rynku i to bez kwękania....",
realista, A6 quattro
"Uszkodzenia karoserii są naprawiane punktualnie i bardzo solidnie. Nawet wprawne oko ma trudności dostrzec, że samochód podlegał naprawie.",
S. Dzida, Mercedes
"Polecam serdecznie!!!
Fachowa obsługa szybko sprawnie na czas ",
Przemek, Mercedes
Specjalizacja w naprawie samochodów marki Saab. Warsztat : Libertów, ul. Jana Pawła II 124
"Pełen profesjonalizm, po wizycie w takim warsztacie od razu wraca wiara w ludzi, że gdzieś jeszcze istnieją uczciwi ludzie, którzy wykonują swoją pracę rzetelnie, dokładnie i nie patrzą na to żeby kogoś „opitolić” z kasy. Rozsądna cena, szybka naprawa, fachowa pomoc w najdrobniejszych usterkach. Oddajesz samochód w dobre ręce. Polecam w 100%.",
Fiacik
"Samochód naprawdę solidnie przeglądnięty szybko i solidnie usunięte usterki.
Gorąco polecam Panów.",
AUDI
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...