"bardzo dobry serwis Pajero ,choć miałem 300 kilometrów nie żałuje ,ludzie znają się na Mitsubishi -auto śmiga jak powinno - pełen ",
KRAKUS, MITSUBISHI PAJERO 3,2 DID 2003 ROK LONG
"Czekam z nie cierpliwością na otwarcie warsztatu bo po rozmowie z właścicielem to szczerze podchodzi do klienta.",
Pan Janek, Vw polo
"Szybka i konkretna diagnoza, miedzy innymi naprawami i prosto z ulicy, odnosnie usterki zauwazonej w trasie na wakacje. Sympatyczna obsluga.",
Malwina, Renault megane
"Bardzo dobry mechanik, rzetelny i pomysłowy. Nie naciąga niepotrzebnie na koszty. Polecam z pełną odpowiedzialnością!",
Pawel, Renault
"Miły kontakt i rzetelna obsługa. Polecam. Pełen kontakt pod czas naprawy tak aby wyeliminować nieporozumienia kiedy trzeba coś dodatkowo wymienić lub naprawić. Tak samo z umówieniem się na usługę wraz z wyceną. Wycena bardzo konkurencyjna do jakości: Usługa wymiana uszczelki pod głowicą. Wycena była ceną ostateczną przy rozliczeniu oraz...",
daw, Volvo v50
"Bardzo profesjonalne podejście , nie ma ściemniania że trzeba zrobić to i to i to jest naprawiane to co potrzeba bez próby wyciągnięcia pieniędzy.Polecam mechanika i jego warsztat.",
Andrzej, Audi a2
"Jestem kobietą i nie znam się na samochodach ale do tego warsztatu naprawdę mam zaufanie że nie wstawią mi jakiś trefnych części. I mają bardzo przyjazne ceny :)",
Anita, Citroen C3
"Panowie szybko (z dojazdem) i profesjonalnie uruchomili moją skodę. Odradzili tankowanie na pewnej stacji w Grodzisku (większość unieruchomionych diesli z którymi mieli do czynienia w styczniu 2014 też tam była tankowana). Polecam ",
Michał, Skoda Octavia 1.9 TDI
"Polecam serwis wszystko ok szybka diagnostyka szybka naprawa nie trzeba długo czekać polecam.",
eltomas102, Renault Master
"Wymiana poduszek z pod silnika VW Polo (6N2)
Szybko a przedewszystkim dobrze i nie drogo ,mogę gorąco polecić mogę się pokusić nawet że to chyba najlepszy warsztat w okolicy,pozatym bardzo miła obsługa
diagnoza była szybka i celna a powodem był duży hałas w szoferce szczególnie podczas dodawania gazu ",
Tomek G., VW Polo
"Bardzo dobre podejście do klienta . Szybka diagnoza i naprawa. Polecam",
Beata
"Warsztat prowadzą młodzi, entuzjastyczni chłopacy, którym się chce. Podoba mi się ich stosunek do klienta - z szacunkiem i wyrozumiałością dla braku głębszej wiedzy nt samochodów, jak u mnie ;) Robiłam kilka drobnych napraw, zawsze ok. Ostatnio poprawili mi biegi w gratisie, choć przyjechałam z inną sprawą :) Cenowo sensownie, nie mam poczucia...",
Iwona Zielińska, Volkswagen Golf III
* mechanika samochodowa - diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, hamulce, wydechy, zawieszenia, sprzęgła, rozrządy, silniki, układy paliwowe benzynowe, układy paliwowe diesla (common rail), drobne naprawy powypadkowe, regeneracja/naprawa:...
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...