"Super Obsługa profesjonalny warsztat. Czas naprawy bkyskawiczny.
",
Artur , Toyta Avensis
ul. Panewnicka 144, Ligota-Panewniki, Katowice
Biezące i powypadkowe naprawy blacharsko lakiernicze samochodów osobowych wszystkich marek. Usługi dla firm i osób prywatnych. Niskie ceny i wysoka jakość. Zapraszam od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 w soboty od 9:00 do 13:00 .
Konduktorska 24, Wełnowiec, Katowice
"Jedyny kompetentny mechanik w Katowicach. Zdecydowanie polecam ten warsztat dla osób posiadających nowsze limuzyny i suvy, mechanicy nie boja się duży i nowoczesnych silników. Rozległe kontakty właścicieli warsztatu w branży motoryzacyjnej powodują że żadna awaria im nie straszna. ",
Michal
Morawa 47, Dąbrówka Mała, Katowice
"Od 8 lat jestem stałym klientem zakładu. Dzisiaj już cała rodzina naprawia samochody u Pana Herberta. Poziom usług jest naprawdę wysoki dlatego polecam każdemu ten warsztat. ",
Dariusz
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
Niedawno kupiłem golfika i chyba nie działa w nim wspomaganie. Bardzo ciężko się kręci. Czy jest duża szansa że to wina pompy? Czy może jakieś bardziej błache rzeczy i nie ma co się stresować? Co najlepiej sprawdzić zanim zdecyduję się na wymianę pompy? Pozdrawiam
Witam, ostatnio spotkała mnie niebezpieczna sytuacja. Podczas spokojnego wciskania pedału hamulca, mogę go wcisnąć prawie do końca, ale nie dotyka on podłogi. Czuć jak pedał mięknie pod nogą, oraz siła hamowania jest fatalna. Dodatkowo przy niskiej prędkości załącza się ABS mimo suchej...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Choroba lokomocyjna powoduje, że podróż samochodem zamienia się w koszmar i znacznie się wydłuża. Na czym polega? Co wywołuje jej objawy, a co im zapobiega? Podpowiadamy jak jej skutecznie...
Wielokrotnie zakup samochodu na rynku wtórnym to dobra okazja do tego, aby w atrakcyjne cenie nabyć egzemplarz ekonomiczny, dynamiczny i komfortowy. Niezależnie od tego, jakiego samochodu szukamy,...
Przy coraz większych upałach klimatyzacji w samochodach to absolutna konieczność. Ta przydaje się również w trakcie zimy czy jesienią, aby skutecznie pozbyć się zaparowanych szyb. Jak serwisować...