"Jak najbardziej polecam ... Jest to mały warsztat w którym znajduja się ludzie znający się naprawdę na swojej robocie ... mechanicy bez problemu zlokalizowali , oraz doprowadzili do porządku wady po poprzednim warsztacie , oraz usunęli usterkę " bieżąca" ... Usterka generalnie była związana z przekładnia kierowniczą ( wrażenie rozjeżdzajacych...",
Krzysztof, Chrysler 300 m
" Bardzo miła obsługa. Fachowe podejścia do sprawy. Szybki termin realizacji. Usunięte zostały dodatkowe uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji. Warsztat godny polecenie.",
Bogdan, Fiat Doblo
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
Witam. Błąd silnika - Antipollution fault. Na benzynie go "dusi", szczególnie na niskich obrotach (tak jakby zaraz miał zgasnąć). Po przełączeniu się na gaz praca silnika jest znacznie lepsza. Proszę o pomoc.
Objawy: Po nocy akumulator ma 12.2v podczas rozruchu spada do 9.5v ładowanie bez obciazenia 14.0v pod obciazeniem 13.5v Pytanie: Czy wszytko OK? Czy mylę się jeśli napiszę, że nie sprawny troche aku i alternator? Czy jeśli chodzi o alternator to wystarczy mu zmienić tylko regulator napięcia?
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...