Autoserwis Carspeed to profesjonalny mechanik samochodowy ze Świdnicy z wieloletnim doświadczeniem w branży. Specjalizujemy się w kompleksowej naprawie i serwisie pojazdów wszystkich marek, zapewniając naszym klientom szybkie i rzetelne usługi.
"Polecam ten warsztat naprawa silnika 100% prawidłowo po trafnej diagnozie. Kompleksowo udzielone informacje m.in kosztach przed podjęciem się naprawy. Obsługa klineta na extra poziomie.",
Janusz, Ford
"Polecam wszystkim z całego serca ! Wykonywałam przegląd mojego rocznego auta i później też wymianę opon. Wszystko w najlepszym porządku, szef i personel bardzo pomocny.Bardzo uczciwe podejście do klienta. Na pewno wrócę.
",
Donata
Jako firma z 20-sto letnim stażem mamy ogromne doświadczenie w obsłudze serwisowej zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych. Nasz warsztat jest wyposażony w nowoczesny sprzęt i urządzenia umożliwiające obsługę samochodów większości...
"fajny warsztat ,mili ludzie ,bardzo szybko naprawili moje autko , na razie wszystko hula bez zarzutu",
bodzio, Citroen Berlingo
"Z warsztatu ,, Florian ,, jestem bardzo zadowolona. Moje auto było bardzo porysowane, teraz wygląda jak nowe . Polecam wszystkim.",
Jola., seat ibiza 2004
"Super warsztat zaraz po telefonie kazali przyjechać",
Badi, Skoda fabia
"Bardzo dobra i szybka obsługa. Diagnoza i naprawa przeprowadzona w miłych warunkach.",
Marcin, VW
"Samochód naprawili mi bardzo szybko i wcale nie tak drogo, aż byłem zaskoczony. Naprawa oczywiście wykonana bezbłędnie. Gorąco polecam i dzięki, Panowie!!! ",
Dominik Sadko
"Mały "rodzinny" warsztat, ale znają się na robocie. Nie zdzierają, nie wymyślają usterek. Korzystałem z ich usług wielokrotnie i nigdy nie byłem zawiedziony. Jedyny minus to brak komputera do diagnostyki.",
zeebi, Opel Vectra B / Opel Corsa B
"Samochód zawiódł mnie w podróży z rodziną w góry, całe szczęście w okolicach warsztatu Pana Macieja. Auto nagle zgasło i już nie zapaliło. Przyczyna została błyskawicznie zdiagnozowana, części natychmiast dostarczone, auto uruchomione. Cała operacja trwała góra 3 godziny i auto do dziś jeździ jak nowe a już myślałem że będzie po...",
Rafał z Olsztyna, Renault Espace
Nasza firma istnieje na rynku od ponad 30 lat. Mamy bardzo szeroką wiedzę oraz doświadczenie w dziedzinie diagnostyki i naprawy silników wysokoprężnych pojazdów osobowych, dostawczych, maszyn budowlanych i rolniczych. Posiadamy...
Jesteśmy autoryzowaną stacją obsługi pojazdów marki Renault, Kia, Dacia
SV AUTO LT to serwis, który oferuje ekspresowe usługi motoryzacyjne, wykonując je w ciągu zaledwie 2 godzin. Specjalizujemy się w szybkich i skutecznych naprawach, dbając o sprawność i bezpieczeństwo Waszego pojazdu. Nasza oferta obejmuje...
Pasek klinowy jest niezwykle ważnym elementem samochodu, ponieważ napędza pompę wodną i alternator. Jego zerwanie uniemożliwia dalszą jazdę, wymiana jest więc koniecznością. Warto również okresowo sprawdzać stan paska klinowego i jego naciąg. Nie brudź sobie rąk i zleć to zadanie specjaliście, który szybko rozprawi się z problemem. Wybierz z listy polecany warsztat i umów się na wizytę. Ciesz się sprawnym autem już dziś!
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Pęka pasek wielorowkowy napędu alternatora w moim peugeot 3008 hybryda4 rocznik 2014 na początku co 3 miesice a teraz po następnej wymianie pękł po 3 dniach po wymianie ale po tej ostatniej wymianie zaczeło co piszczec jakby pasek się ślizgał i wytrzymał 3 dni mechanik przy trzeciej wymianie...
Mam renault laguna 1.8 16 v z 2002r. Spadło koło pasowe wraz z paskiem klinowym. Po ponownym założeniu auto nie odpala. Co może być przyczyną
Opel corsa b 1.0 98r na zimnym silniku piszczy swiergoli jak ptaki a gdy sie rozgrzeje to ustaje co to moze byc ?
Witam auto zrywa pasek alternatora do zerwania dochodzi na zimnym silniku, pasek wyglada jakby go coś ucięło w jednym miejscu takie ciecie nożem , nie ma innych śladów. Co może być przyczyną? Prosze o odpowiedz, dziękuje, pozdrawiam
Falowanie obrotów po włączeniu klimatyzacji może być związane zarówno z samym silnikiem jak i z układem klimatyzacji. Odpowiadać za to może zanieczyszczenie takich elementów jak silniczek krokowy,...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Aby silnik w pojeździe mógł działać, musi posiadać kilka pasów. Najważniejszym z nich jest pasek rozrządu – jest on odpowiedzialny za synchronizację obrotów korby i wałka rozrządu w celu...