POWRÓT

Problem z pękającym paskiem wielorowkowym

Pęka pasek wielorowkowy napędu alternatora w moim peugeot 3008 hybryda4 rocznik 2014 na początku co 3 miesice a teraz po następnej wymianie pękł po 3 dniach po wymianie ale po tej ostatniej wymianie zaczeło co piszczec jakby pasek się ślizgał i wytrzymał 3 dni mechanik przy trzeciej wymianie powiedział ze teraz trzeba wymienic cały alternator na nowy a to koszt około 9000 tys zł czy ktoś moze mi doradzic co robic pomocy proszę o porady pozdrawiam Zbyszek

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Któreś koło nie jest w osi lub któryś z odbiorników ma zbyt duże opory


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat