MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Witam
Oddałem swojego mercedesa do naprawy do chłopaków, polecił znajomy brata i się nie zawiodłem. Po odbiorze autko nie do poznania nawet tak nie jeździło jak je kupiłem. Dodam ze wydałem dużo kasy w poprzednim serwisie i auto nawet w połowie nie było zriobione, po oględzinach w Motoer okazało się że wiele gwintów pozrywanych ukręcone śruby,...",
Tomasz Pakuła, Mercedes W211 E280 CDI 3.0 V6 190 KM
"Polecam! Szybko i sprawnie wykonana usługa. Bardzo miła i konkretna obsługa. Bardzo polecam.",
Basia B, Ford Fiesta benzyna 2007
"Rzetelnie, fachowo i uczciwie. Znają się na temacie, naprawiają a nie wymieniają i nie wymyślają niestworzonych historii. Generalnie czysto, schludnie i co ważne naprawdę uczciwie, najważniejsza jest jakość a nie ilość.",
Rudy, Mercedes
"Wymiana termostatu w moim samochodzie została zrobiona bardzo szybko i sprawnie na poczekaniu Polecam ten warsztat",
irek, mercedes E klasa w210 rok prod.2001 2.1 CDI 105 kw
ul. Pułaskiego 3, Centrum, Zabrze
"Gdzie ASO rozłożyło ręce tam z pomocą Moto-test. Robota na 100%. Najlepszy mechanik w Zabrzu.",
Mike, Mercedes-Benz
U Waldka Mechanika Pojazdowa Pomoc Drogowa Waldemar Lipiński
ul. Nowa 6, Centrum, Zabrze
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Witam
Oddałem swojego mercedesa do naprawy do chłopaków, polecił znajomy brata i się nie zawiodłem. Po odbiorze autko nie do poznania nawet tak nie jeździło jak je kupiłem. Dodam ze wydałem dużo kasy w poprzednim serwisie i auto nawet w połowie nie było zriobione, po oględzinach w Motoer okazało się że wiele gwintów pozrywanych ukręcone śruby,...",
Tomasz Pakuła, Mercedes W211 E280 CDI 3.0 V6 190 KM
"Polecam! Szybko i sprawnie wykonana usługa. Bardzo miła i konkretna obsługa. Bardzo polecam.",
Basia B, Ford Fiesta benzyna 2007
"Rzetelnie, fachowo i uczciwie. Znają się na temacie, naprawiają a nie wymieniają i nie wymyślają niestworzonych historii. Generalnie czysto, schludnie i co ważne naprawdę uczciwie, najważniejsza jest jakość a nie ilość.",
Rudy, Mercedes
"Wymiana termostatu w moim samochodzie została zrobiona bardzo szybko i sprawnie na poczekaniu Polecam ten warsztat",
irek, mercedes E klasa w210 rok prod.2001 2.1 CDI 105 kw
ul. Pułaskiego 3, Centrum, Zabrze
"Gdzie ASO rozłożyło ręce tam z pomocą Moto-test. Robota na 100%. Najlepszy mechanik w Zabrzu.",
Mike, Mercedes-Benz
U Waldka Mechanika Pojazdowa Pomoc Drogowa Waldemar Lipiński
ul. Nowa 6, Centrum, Zabrze
Zakup auta z Wielkiej Brytanii jest kuszącą możliwością użytkowania auta znacznie droższego za niższe pieniądze. W cenie przeciętnego samochodu na rynku europejskim przystosowanego do jazdy po prawej stronie ulicy, można kupić auto o model, a nawet więcej młodszy. Niska cena aut używanych w Wielkiej Brytanii wynika z szybszej utraty wartości i rynku nastawionego na użytkowanie aut nowych. Do niedawna nie było możliwości dłuższego użytkowania samochodu z kierownicą po prawej stronie w Polsce. Teraz jednak można takie auto legalnie zarejestrować. Takie działanie znalazło zastosowanie np. u dostawców pizzy, którzy poruszają się teraz dużo nowszą flotą samochodów. Nierzadko muszą oni jednak nauczyć się do jazdy po drugiej stronie, ponieważ przekładka kierownicy swoje kosztuje i zmniejsza zysk właściciela floty.
Auto z Anglii można przygotować do jazdy w ruchu prawostronnym na dwa sposoby. Pierwszy to pozostawienie kierownicy po prawej stronie i zmiana świateł, lusterek zewnętrznych oraz licznika wskazującego km/h lub km/h i mph. Drugi wariant obejmuje kompletną zmianę auta czyli przełożenie kierownicy na lewo. Poza wspomnianymi wcześniej zmianami należy zmienić deskę rozdzielczą, układ kierowniczy w postaci przekładni i drążków kierowniczych oraz co najtrudniejsze - przegrody czołowej.
Przystosowanie auta według pierwszego wariantu, czyli zmiana lamp, lusterek i licznika to najszybsza i najtańsza metoda na poruszanie się autem z Anglii po Polsce. W zależności od modelu i rocznika samochodu taka zmiana może wynieść ok. 1500-3000 zł. Warinat drugi z przełożeniem kierownicy na lewą stronę to już dużo poważniejsza inwestycja i wynieść może w granicach 3000-7000 zł w zależności od nadwozia auta, dostępu do przegrody i ceny części. Kompletna przekładka kierownicy może bez problemu zająć co najmniej 2 tygodnie.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dzień dobry, czy audi RS4 z Anglii to mądry zakup? i ile by kosztowała przekładka +/- ?
Chciałam sprowadzić sobie z Anglii jaguara xf,2.2diesel,rok prod.2013,czy będę musiała wymieniać światła czy ustawia się elektronicznie? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Gosia
chciałbym przełożyć kierownicę z prwej na lewą w renault kangoo 2006 czy to skomplikowana operacja wiem ze musze mieć deskę rozdzielczą itp. ale chyba ściany grodziowej nie muszę ciąć. a drążki te same czy inne Proszę o jakieś wskazówki.
Witam, Potrzebuje przełożyć kierownice w Angliku, Model Audi A4 2013 rok produkcji, Diesel możecie kogoś polecieć w Warszawie lub okolicach, Z ciekawości jestem ciekawy jaki jest przedział cenowy takiej operacji góry dziękuje za odpowiedz.
BMW X6 to auto klasy wyżdxrj, który produkowany jest od 2007 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu SUV Coupe. Głównymi konkurentami modelu jest...
Citroen Berlingo I produkowany od 2008 do 2018r. Jest to kolejna generacja małego pojazdu dostawczego koncernu PSA. W 2012r. przeprowadzono pierwszy face lifitng, a 3 lata później kolejną...
Siódma generacji modelu Civic zadebiutowała na rynku w 2000r. Okres produkcji trwał 6 lat, a pojazd był oferowany w dwóch wersjach stylistycznych: sedan oraz hatchback. Facelifting modelu...
Zbudowany na platformie podłogowej PSA PF3. Produkcja tego modelu opiewała na lata 2007-2017. W 2011r. przeprowadzono pierwszy face lifting, a rok później kolejny. W ofercie modelu znalazły...