Żeromskiego 7, Jasło
Autoryzowany Serwis Toyota Jasło
Produkcyjna 5, Jasło
Produkcyjna 5, Jasło
"Szybka naprawa i niskie koszty",
Jaro
Biecka 102, Gorlice
"wad brak. zaletą jest to, że wsiadam do auta i wiem że po przeglądzie dojadę do domu a nie stanę w Ropie",
Stefan, Vw passat
Jasło ul. Niegłowicka 9, Naftobudowa, Jasło
Trzcinica 619, Przysieki, Trzcinica, Jasło
Jarecki Auto Serwis (wcześniej Blak-Lak) jesteśmy na rynku przeszło 20 lat, nasza renoma potwierdzona tysiącami napraw bez reklamacyjnych napraw oraz zadowolenia naszych klientów. Kompleksowo zajmujemy się naprawami powypadkowymi samochodów jak i...
Service Point Centrum Serwisowe
Floriańska 110,, Jasło
"Szybko sprawnie i nie drogo wymiana zacisku chamulca ręcznego ",
Vovo, Fiat Bravo II 2009 rok 1.2 Benzyna RJSCM49
Żeromskiego 7, Jasło
Autoryzowany Serwis Toyota Jasło
Produkcyjna 5, Jasło
Produkcyjna 5, Jasło
"Szybka naprawa i niskie koszty",
Jaro
Biecka 102, Gorlice
"wad brak. zaletą jest to, że wsiadam do auta i wiem że po przeglądzie dojadę do domu a nie stanę w Ropie",
Stefan, Vw passat
Jasło ul. Niegłowicka 9, Naftobudowa, Jasło
Trzcinica 619, Przysieki, Trzcinica, Jasło
Jarecki Auto Serwis (wcześniej Blak-Lak) jesteśmy na rynku przeszło 20 lat, nasza renoma potwierdzona tysiącami napraw bez reklamacyjnych napraw oraz zadowolenia naszych klientów. Kompleksowo zajmujemy się naprawami powypadkowymi samochodów jak i...
Service Point Centrum Serwisowe
Floriańska 110,, Jasło
"Szybko sprawnie i nie drogo wymiana zacisku chamulca ręcznego ",
Vovo, Fiat Bravo II 2009 rok 1.2 Benzyna RJSCM49
Poduszki powietrzne to jeden z elementów bezpieczeństwa wchodzący w skład układu SRS. Najczęstszą usterką związaną z ich działaniem jest wyświetlenie na tablicy rozdzielczej kontrolki "airbag". Oznacza to wykrycie problemu z funkcjonowaniu układu i nie gwarantuje ich zadziałania w momencie kolizji. Jazda z zapaloną kontrolką "airbag" jest niebezpieczna i powinna zostać jak najszybciej wyeliminowana.
Cena naprawy układu poduszek powietrznych zależy od miejsca wystąpienia awarii. Najszybciej zlokalizować miejsce można za pomocą komputera diagnostycznego. Wizualnie sprawdzić można głównie wtyczki znajdujące się pod fotelami kierowcy i pasażera. Zdarza się, że kierowca nieświadomie rozpina je podczas odkurzania lub energicznego przesuwania fotela. W przypadku konieczności wymiany sensora zderzeniowego czy poduszek powietrznych, koszty przedstawiają się nastepująco:
Po wybuchu poduszek powietrznych konieczna jest wymiana deski rozdzielczej. Pokryte są one z reguły tworzywem lub skórą:
Problem z poduszkami powietrznymi rozwiązać można w większości serwisów wyposażonych w odpowiedni komputer diagnostyczny. Świecąca się stale kontrolka poduszek powietrznych po uruchomieniu silnika jest dość popularnym problemem. Czasami wystarczy sprawdzić wtyczki i skasować błąd. Taki scenariusz jest najtańszy. Nadal chodzi o bezpieczeństwo i ratowanie życia pasażerów w razie kolizji, dlatego tego typu usterki musi usuwać rekomendowany serwis samochodowy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam czy ktoś może podpowiedzieć gdzie w peugeocie 1007 wyłącza się poduszkę powietrzną pasażera?
Witam w astrze j z 2010 roku świeci się kontrolka poduszki powietrznej. Jakie mogą być przyczyny?
Mam problem z poduszkami powietrznymi pali sie kontrolka od poduszek pasazera i kierowcy. Co się mogło stać i jak to usunąć?
Mam problem z clio 2 chodzi o poduszke pasażera na kompie pokazuje bład obwód przerwany poduszki pasażera 1 i 2 stopnia sprawdzałem pod siedzeniami kostek niema ktos już to przerabiał wszyskie kabelki sa ok czysciłem kostke sensora jest ok niewiem co dalej kolega mowi ze to ta na podszybiu a le...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...