"W Oleśnicy moim zdaniem nie ma lepszego fachowca od rozrzadow.
Panowie oby tak dalej",
greg, vw
"Moja przygoda z tym warsztatem zajęła się od blacharki (cifnięty próg i inne skazy). Chłopaki poradzili sobie z uszkodzeniami idealnie. Blacharka została zrobiona „bez śladu”. Później byłem na paru innych naprawach. Z każdym razem zostałem ciepło przyjęty bez żadnych pretensji. Każda naprawa, przyczyna usterki została mi wyjaśniona. Nie...",
Mateusz, Audi A6 C6
"Wraz z Mężem dziękujemy za fachowy serwis naszej Pszczółki ;)",
Basia, Renault Megane
"Świetny warsztat, bez problemu podjęli się naprawy mojego samochodu , gdzie ine warsztaty kręciły nosem że nie mają czasu że nie opłaca się naprawiać ze lepiej sprzedać .
Pan mikołaj natomiast zakasał rękawy i autko naprawił . ",
Ziomek , BMW
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Witam, mam problem z Citroenem C5 1.6 thp 2011 samochód nie ma mocy rozpędza się góra do 90 km wymieniona turbina zawory regulacji ciśnienia doładowania pokrywa zaworów i nic nie pomogło. Pojawia się komunikat niskie ciśnienie doładowania ale nie ma błędów na stałe. Proszę o pomoc. Pozdrawiam...
Witam. ford kuga mk 1 ( 2012r ) disel 2,0, 103 kW w czasie jazdy zapala się kontrolka check engine i jest komunikat default motors i wtedy auto traci moc
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...