"Serwisuje u chłopaków z Highway wszystkie swoje samochody i zawsze są gotowe na czas, zawsze wiem co jest nie tak i co trzeba zrobić i prawie zawsze wyjeżdżam z dlugoleki z tak samo grubym portfelem ",
Daniel, Skoda Superb, Octavia, Rapid
Cezar Mechanika Pojazdowa Dariusz Gołębiowski
Zakładowa 2, Oleśnica
Terminy aktualizowane automatycznie
"Jestem nie tutejszy, auto z trasy (Iveco bus) padło sprzęgło naprawione w tym samym dniu pracownicy zostali po godzinach aby mi pomóc ",
Serafin, Iveco
Kopernika 14B teren dawnego POM'u, Oleśnica
"Świetny warsztat. Polecam wszystkim. Od czterech lat serwisuję u Nich swojego Fiata Stilo i jestem bardzo zadowolony z jakości wykonanych usług.",
Dariusz, Fiat Stilo 1.2
"Serwisuje u chłopaków z Highway wszystkie swoje samochody i zawsze są gotowe na czas, zawsze wiem co jest nie tak i co trzeba zrobić i prawie zawsze wyjeżdżam z dlugoleki z tak samo grubym portfelem ",
Daniel, Skoda Superb, Octavia, Rapid
Cezar Mechanika Pojazdowa Dariusz Gołębiowski
Zakładowa 2, Oleśnica
Terminy aktualizowane automatycznie
"Jestem nie tutejszy, auto z trasy (Iveco bus) padło sprzęgło naprawione w tym samym dniu pracownicy zostali po godzinach aby mi pomóc ",
Serafin, Iveco
Kopernika 14B teren dawnego POM'u, Oleśnica
"Świetny warsztat. Polecam wszystkim. Od czterech lat serwisuję u Nich swojego Fiata Stilo i jestem bardzo zadowolony z jakości wykonanych usług.",
Dariusz, Fiat Stilo 1.2
Nie wiesz, jak wyjąć zapieczony wtryskiwacz z silnika Twojego auta? Próbowałeś już wszystkiego, on nadal ani drgnął? Nie ma w tym nic dziwnego! Wtrysk trzyma się końcówką, zapieczoną w głowicy. Nie puści więc przy pomocy żadnych „domowych” metod. Szkoda twojego czasu i wysiłku – lepiej zleć to zadanie specjaliście. Wybierz polecany warsztat z Twojej okolicy i wyciągnij zapieczony wtryskiwacz już dziś. Bądź pewny fachowej obsługi.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Jak długo może potrwać wyciąganie trzech zapieczonych wtryskiwaczy?
Mam problem z uruchomieniem samochodu przy temperaturze ok 15 stopni i niżej. Jeżeli chodzi o kwestie zapłonowe to wszystko jest sprawne, ale kręcić trzeba kilka sekund żeby załapało. Po odpaleniu nie dymi nic i silnik pracuje prawidłowo. Z plaka odpala od razu.
Podczas jazdy, czasami ale zawsze na zakrętach wyświetla się komunikat LOW OIL PRESSURE. Poziom oleju jest na MAX, więc to nie to. Co może być przyczyną? Komputer nie pokazuje błędów
Witam, powyżej 4 tyś obr uruchamia się tryb awaryjny. Dzieje się to na biegach powyżej 4 i włącznie z 4. Komputer pokazał błąd ciśnienia doładowania, ale po wymianie czujnika ciśnienia nic się nie zmieniło. Proszę o poradę
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...