Konserwacja podwozia Siemianowice Ślaskie

Filtry

  • T&M SERWIS PROFI AUTO

    Maciejkowicka 26 ,  Chorzów Stary,  Chorzów

    ******   5.6  (153 opinie)

    "Wszystko wykonane zgodnie z umową, w cenie początkowo ustalonej. Wspaniała obsługa samochodu i klienta. Polecam jak najbardziej tych mechaników.",
    Jack, Audi A3 8p

    Warsztat nie udostępnia kalendarza online.
    Warsztat nie udostępnia kalendarza online.
  • "Z miłą chęcią mogę polecić warsztat u Pana Mariusza, trafiłam tam z polecenia znajomego i opini na forach. Jestem zadowolona z naprawy :) Na naprawę nie czekałam długo, fachowa obsługa, wszystko fajnie wyjaśnione mimo iż jestem kobietą:) Polecam z czystym sumieniem:)",
    Modzia

    Warsztat nie udostępnia kalendarza online.
    Warsztat nie udostępnia kalendarza online.
  •  Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Oferujemy pełną mechanikę pojazdową (mamy duże doświadczenie w remontach kapitalnych silników), elektrykę, elektronikę, serwis klimatyzacji oraz pomoc...

    Warsztat nie udostępnia kalendarza online.
    Warsztat nie udostępnia kalendarza online.
Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.

Ile kosztuje konserwacja podwozia?

Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic. 

Gdzie pojechać na konserwację podwozia?

Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz.  Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Honda Civic 2009: Korozja podwozia

Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.

Odpowiedzi (1)

SUBARU LEGACY KOMBI BH5 1999 r: Korozja i zabezpieczenie podwozia samochodu

SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...

Odpowiedzi (1)

Fiat Uno: konserwacja podwozia baranek czy blachogum bitex?

Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.

Odpowiedzi (3)

Mercedes gl450 2008: Problem z elektryka

Cześć wam Wiec mam samochód rocznik 2008 marki Mrecedes gl 450 Wczoraj gdy wsiadłem i odpaliłem samochód śniły my światła mijania,światła stopu,tylnia kamera cofania oraz brak jakiej kolwiek reakcji żebym mógł otworzyć klapę bagażnika Czy ktoś wie co to może być ??? Dzięki z góry z odp jak...

Odpowiedzi (1)

Nasze porady

Skoda Superb I - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb I - Cena wymiany rozrządu

 Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...

więcej

Skoda Octavia I - Cena wymiany rozrządu

Skoda Octavia I - Cena wymiany rozrządu

 Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....

więcej

Skoda Fabia (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Fabia (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....

więcej

Skoda Fabia I - Cena wymiany rozrządu

  Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...

więcej