Zmienne fazy rozrządu Valvetronic, VVT-I, VTEC Dąbrowa Górnicza

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • Centrum Motoryzacyjne SZYMAŃSKI

    Al. Józefa Piłsudskiego 2H,  ,  Dąbrowa Górnicza

     Znajdujesz się właśnie na stronie warsztatu samochodowego CENTRUM MOTORYZACYJNE SZYMAŃSKI mieszczącego się w mieście Dąbrowie Górniczej. Oferujemy Państwu kompleksowe usługi z zakresu: . Każdego zainteresowanego naszą oferta zapraszamy w...

    "Przegląd gwarancyjny wykonany bardzo dobrze, szybko i miło",
    Ela, Seat Ibiza

  • CARDJO CAR'S

    ul. Feliksa Perla 5,  ,  Dąbrowa Górnicza

     W naszym serwisie oferujemy Państwu możliwość kompleksowej naprawy samochodów osobowych i dostawczych. Zapraszamy do zapoznania się z oferowanymi usługami.

    "warsztat ok obsługa ok ogólnie warsztat godny polecenia i nie drogi polecam",
    DARIUSZ, MAZDA 3

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Wprowadzenie do silników spalinowych zmiennych faz rozrządu miało na celu zmniejszenie zużycia paliwa. Polega to na lepszym dopasowaniu czasu otwarcia i zamknięcia zaworów do obciążenia silnika i jego prędkości obrotowej w danej chwili. Zmienne fazy rozrządu pozwalają także uzyskać większą moc z tej samej pojemności skokowej silnika.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Bmw 120i: Auto czasami zadymi

Witam, od dwóch tygodni posiadam bmw 120i (150km), rok pr.2006 Błąd 2a70 Niby wskazuje to na valvetronik ale auto jeździ normalnie, jakie „objawy daje zepsuty valvetronik? Adaptacja wykonana, błąd się traci ale po jakimś czasie znowu jest

Odpowiedzi (0)

Renault Laguna 3 2.0 16V 2008: zbyt duży luz zaworowy czy zużyte koła ZMR?

https://youtu.be/m0vzIjrtCto LAGUNA 3 2.0 16v Czy taki dźwięk przy rozgrzaniu objawy zbyt dużych luzów zaworowych czy zuzytego koła zmiennych faz rozrządu? Przy ruszaniu i przy dodaniu mocniej gazu na luzie prze chwilę jest dźwięk metaliczny trzask.

Odpowiedzi (2)

VW Passat 2.0 fsi silnik bvy: Wariator passat 2.0fsi

Witam problem dotyczy passata 2.0 fsi silnik bvy 2006 rok mam problem z wariatorem zamiennych faz rozrządu gdy silnik się nagrzeje klepie niemiłosiernie dodam że byłem u mechanika który wymienił łańcuch z napinaczem i te trzy oringi przy kółku, jak odbierałem auto nic nie klepało silnik...

Odpowiedzi (1)

Renault Scenic II 1.6 16V 2006 : koło zmiennych faz rozrządu

Witam Niedawno kupilem Renault Scenic II 2006 1.6 16V wszystko niby ok ale wydaje mi sie ze jest do wymiany kolo zmian faz rozrzadu Na zimnym silniku nic nie slychac ale jak jest rozgrzany to slychac stukot jak w dieslu Auto serwisowane w Renaualt Deppisch bylo Wymiana rozrzadu 2016 przy 191 tys...

Odpowiedzi (4)

Nasze porady

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

VANOS w BMW – co to jest i jak działa?

Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...

więcej

Czy warto kupować auto z zawieszeniem pneumatycznym?

Czy warto kupować auto z zawieszeniem pneumatycznym?

Zawieszenie pneumatyczne to rozwiązanie stosowane od lat głównie przez producentów marek premium, ale nie tylko. Jakie korzyści w codziennej eksploatacji daje? Czym różni się pneumatyka od...

więcej

Ile kosztuje naprawa zawieszenia pneumatycznego?

Ile kosztuje naprawa zawieszenia pneumatycznego?

Kluczem do oszacowania kosztów konkretnej naprawy zawieszenia pneumatycznego jest dokładne sprawdzenie całego układu i wyselekcjonowanie części, które nadają się do wymiany. Koszt usługi...

więcej

Audi A6 C6 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Audi A6 C6 - Koszty naprawy zawieszenia pneumatycznego

Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...

więcej