"Wprawdzie jeszcze nie serwisowałem u was samochodu ale po bardzo uprzejmej ,szybkiej i szczegółowej wycenie kosztów naprawy i części w moim samochodzie przez pana z działu części ( 19.03 w sobotę) zdecydowałem się na wykonanie serwisu w waszej firmie.",
Bogdan, ASTRA II
"Wymiana klocków hamulcowych i tarcz - jestem zadowolony :)",
AOL, Renault Latitude, 1995 cm3/127 kW, 2011
"Profesjonalne i szczere podejście, szybka obsługa, super kontakt. Podczas naprawy jesteśmy na bieżąco informowani o kosztach. Byłam dwa razy i jestem bardzo zadowolona! Zdecydowanie polecam :)",
Magda, Renault Megane
Ozimska 3a, Lędziny
"warsztat 1 sza klasa,znaja sie na bmw,zbychu jak pospawa to niema bata na to,szpeku zrobi kapitalke z lejsem to silnik chula lepiej niz fabryka",
beemka, bmw e30
Wschodnia 71, Tychy
"Pierwszy warsztat, w którym klienta nie traktują jak idioty, samochodu nie traktują jak szrotu, a za usługę nie kasują jak za wymianę reaktora plazmy w NCC-1701",
klient, Renault Clio, Fiat Croma
Serdeczna 6, Tereny przemysłowe, Tychy
"Serdecznie polecam usługi w tym warsztacie. Warsztat znalazłam przez przypadek, kierując się niewielką odległością od miejsca pracy. Pan Damian nie miał łatwego zadania- problem wypadającego zapłonu na niskich obrotach. Pan Damian służy radą, na bieżąco informuje o efektach pracy i o ewentualnie znalezionych ''po drodze'' usterkach. Dodatkowo...",
ONA, SUZUKI SWIFT SPORT
Górnośląska 51, Chełm Śląski, Oświęcim
"W moim przypadku dużą zaletą jest kompleksowa naprawa. Wymiana opon,świec,oleju oraz diagnostyka komputerowa i rzetelna informacja co należałoby zrobić.",
Jadzia, Skoda Fabia
"Super obsługa i fachowe podejście do naprawy. Polecam wszystkim, którzy szanują swój czas i należyte wykonanie naprawy.
Warsztat na wysokim poziomie technicznym. Nie wymienia się tam po kolei wszystkich części tylko diagnozuje usterkę i wymienia tę właściwą część. ",
Beata, Audi A6
"Wprawdzie jeszcze nie serwisowałem u was samochodu ale po bardzo uprzejmej ,szybkiej i szczegółowej wycenie kosztów naprawy i części w moim samochodzie przez pana z działu części ( 19.03 w sobotę) zdecydowałem się na wykonanie serwisu w waszej firmie.",
Bogdan, ASTRA II
"Wymiana klocków hamulcowych i tarcz - jestem zadowolony :)",
AOL, Renault Latitude, 1995 cm3/127 kW, 2011
"Profesjonalne i szczere podejście, szybka obsługa, super kontakt. Podczas naprawy jesteśmy na bieżąco informowani o kosztach. Byłam dwa razy i jestem bardzo zadowolona! Zdecydowanie polecam :)",
Magda, Renault Megane
Ozimska 3a, Lędziny
"warsztat 1 sza klasa,znaja sie na bmw,zbychu jak pospawa to niema bata na to,szpeku zrobi kapitalke z lejsem to silnik chula lepiej niz fabryka",
beemka, bmw e30
Wschodnia 71, Tychy
"Pierwszy warsztat, w którym klienta nie traktują jak idioty, samochodu nie traktują jak szrotu, a za usługę nie kasują jak za wymianę reaktora plazmy w NCC-1701",
klient, Renault Clio, Fiat Croma
Serdeczna 6, Tereny przemysłowe, Tychy
"Serdecznie polecam usługi w tym warsztacie. Warsztat znalazłam przez przypadek, kierując się niewielką odległością od miejsca pracy. Pan Damian nie miał łatwego zadania- problem wypadającego zapłonu na niskich obrotach. Pan Damian służy radą, na bieżąco informuje o efektach pracy i o ewentualnie znalezionych ''po drodze'' usterkach. Dodatkowo...",
ONA, SUZUKI SWIFT SPORT
Górnośląska 51, Chełm Śląski, Oświęcim
"W moim przypadku dużą zaletą jest kompleksowa naprawa. Wymiana opon,świec,oleju oraz diagnostyka komputerowa i rzetelna informacja co należałoby zrobić.",
Jadzia, Skoda Fabia
"Super obsługa i fachowe podejście do naprawy. Polecam wszystkim, którzy szanują swój czas i należyte wykonanie naprawy.
Warsztat na wysokim poziomie technicznym. Nie wymienia się tam po kolei wszystkich części tylko diagnozuje usterkę i wymienia tę właściwą część. ",
Beata, Audi A6
Czujnik kąta skrętu. Niewielki element, schowany w przełączniku zespolonym pod kołem kierownicy. Działa w oparciu o taśmę, która podczas kręcenia kierownicą zwyczajnie się wyciera, kończąc żywot czujnika. Jakie są podstawowe objawy uszkodzonego czujnika kąta skrętu? Przestają działać skrętne soczewki świateł przednich, czy też awarii ulega system kontroli trakcji i inne systemy bezpieczeństwa czynnego. Niestety kupno nowego czujnika często wiąże się z wysokim kosztem.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dzień dobry W Skodzie Fabii 1,4 MPI z 2000 roku występuje zjawisko przy ruszaniu kierownicą mrugania świateł. Prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik skrętu. Prosiłbym o potwierdzenie lub zaprzeczenie tej diagnozy. Pozdrawiam
Biały dym z pod maski opluty silnik prawdopodobnie to płyn chłodniczy mam zdjęcie wężyka który jest urwany
Co oznacza komunikat konieczna praca silnika skoda Octavia 3 16tdicr
Hyundai Getz - gniazdo zapalniczki nie działa - co można zrobić?
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...