"Wszystko w porządku, cena rozsądna. Jedyny minus, że trochę się naczekałem, ale nie wiem czy to wina warsztatu, czy portalu, który pozwolił mi umówić wizytę na godzinę, w której warsztat dopiero się otwierał.",
Jkkia, Kia Sportage 1.6 2011
"Diagnoza i naprawa wykonana bardzo szybko i na najwyższym poziomie. Radzą sobie z rzeczami, które innym serwisom sprawiały nierozwiązywalny problem. Zdecydowanie polecam!",
Paweł, Land Rover Discovery 4
"Naprawdę dobry warsztat bardzo dobrze wyposażony ,po naprawie u chłopaków moje Iveco śmiga jak nigdy dotąd na pewno do nich wrócę ",
Pawel G, Iveco
"Profesjonalna i szybka usługa. Usterka została zdiagnozowana i usunięta.",
Monika, Corsa E, 2015, 1,4, 55kW
"Przez przypadek wpadłem na nich po tym jak przejęli warsztat po poprzednim właścicielu i serwisuje u nich auta do dziś. Profesjonaliści znają się na tym co robią, robią to dobrze i za rozsądne pieniądze nie znam lepszego serwisu BMW a szukałem już w różnych miejscach",
Piotrek, BMW
"Do warsztatu oddaję swoje auta od co najmniej 5 lat. Admar to solidna firma, auta są dopieszczone, koszty rozsądne, a komunikacja z p. Olkiem i ekipą - szybka i bez owijania w bawełnę.",
szczeepan, Opel Astra, Skoda Octavia, Fiat Panda (gaz), Suzuk
"Najlepszy serwis samochodowy z jakim miałem do czynienia. Problem z mocą samochodu. Jedyny serwis w okolicy, który przyjął nas w sobotę z marszu pomimo braku wolnego terminu(byliśmy w trasie). Mechanik godny zaufania, niepróbujący naciągać na niepotrzebne koszty. Gorąco polecam!",
Rafał, BMW 318i
Warsztat czynny jest od pn-pt w godzinach od 8.00-17.00 w sb od 8.00-13.00. Mieści się w Mysłowicach przy ul. Wiśniowej 2A (Mysłowice Brzeczkowiece).
Kompleksowe naprawy mechaniczne, elektryczne, remonty silników beznyznowych oraz diesla. Serwis klimatyzacji, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja, sezonowe przechowanie opon, ustawianie geometrii. Konkurencyjne ceny, bardzo dobra obsługa i...
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...