Al. Gen. Bora-Komorowskiego 15a, Prądnik Czerwony, Kraków
"Jetta 1.8 T Automat. Problemy mialem z obrotami i nierowna praca silnika. Nie wchodzil w obroty odpowiednio, szarpal na wstecznym.
Parokrotnie bylem w roznych warsztatach , auto bylo podpinane pod komuter (rowniez za granica) i konczylo sie na kasowaniu bledow historycznych. Po wizycie w RGK Team Service usterka w koncu zostala odnaleziona i...",
PiotrVancouver
Gładysek sp. j. (Bosch Service)
al. Bora-Komorowskiego 11, Prądnik Czerwony, Kraków
"zrobiłem przeglond przed zakupem, zastanawiałem sie czy warto, jednak okazało się że warto, bo znaleźli dwie konkretne usterki, przez co kupiłem auto duzo taniej. polecam. nie znalezli przeterminowanej gasnicy, ale chyba tego nie sprawdzali. Ogulnie polecam, miła obsługa.",
Maciek, Audi A4
Jana Brzechwy, 1, Prądnik Czerwony, Kraków
Firma Kercb powstała w 2009 r . Mając pewne doświadczenie w krótkofalarstwie otworzyliśmy sklep z pasją w którym sprzedajemy , doradzamy , serwisujemy i montujemy sprzęt najwyższej jakości . Pełną ofertę produktów można odnaleźć na stronie...
Autoalarm zabezpieczenia elektromechanika
al 29 Listopada 94, Prądnik Czerwony, Kraków
"Jedyny warsztat gdzie pracują ludzie a nie automaty wymieniające",
Konrad, BMW 545
Al. gen. Bora-Komorowskiego 37a, Prądnik Czerwony, Kraków
"Ogólnie wszystko ok. Naprawa szybko i slrawnie, gdy wymagane przy prawnie jest do zrobienia coś nadprogramowo pracownicy dzwonia i pytaja. Czas wykonania usługi też szybki. Tylko czas oczrkiwania na termin mógł by być szybszy. Czekałem dwa dni na wymiane oleju, sam czas wymiany to 30 wiec dość sprawnie. Obsługa też na +.",
edek1906, Ford Mondeo mk3
Al. Gen. Bora-Komorowskiego 15a, Prądnik Czerwony, Kraków
"Jetta 1.8 T Automat. Problemy mialem z obrotami i nierowna praca silnika. Nie wchodzil w obroty odpowiednio, szarpal na wstecznym.
Parokrotnie bylem w roznych warsztatach , auto bylo podpinane pod komuter (rowniez za granica) i konczylo sie na kasowaniu bledow historycznych. Po wizycie w RGK Team Service usterka w koncu zostala odnaleziona i...",
PiotrVancouver
Gładysek sp. j. (Bosch Service)
al. Bora-Komorowskiego 11, Prądnik Czerwony, Kraków
"zrobiłem przeglond przed zakupem, zastanawiałem sie czy warto, jednak okazało się że warto, bo znaleźli dwie konkretne usterki, przez co kupiłem auto duzo taniej. polecam. nie znalezli przeterminowanej gasnicy, ale chyba tego nie sprawdzali. Ogulnie polecam, miła obsługa.",
Maciek, Audi A4
Jana Brzechwy, 1, Prądnik Czerwony, Kraków
Firma Kercb powstała w 2009 r . Mając pewne doświadczenie w krótkofalarstwie otworzyliśmy sklep z pasją w którym sprzedajemy , doradzamy , serwisujemy i montujemy sprzęt najwyższej jakości . Pełną ofertę produktów można odnaleźć na stronie...
Autoalarm zabezpieczenia elektromechanika
al 29 Listopada 94, Prądnik Czerwony, Kraków
"Jedyny warsztat gdzie pracują ludzie a nie automaty wymieniające",
Konrad, BMW 545
Al. gen. Bora-Komorowskiego 37a, Prądnik Czerwony, Kraków
"Ogólnie wszystko ok. Naprawa szybko i slrawnie, gdy wymagane przy prawnie jest do zrobienia coś nadprogramowo pracownicy dzwonia i pytaja. Czas wykonania usługi też szybki. Tylko czas oczrkiwania na termin mógł by być szybszy. Czekałem dwa dni na wymiane oleju, sam czas wymiany to 30 wiec dość sprawnie. Obsługa też na +.",
edek1906, Ford Mondeo mk3
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...
Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...
Citroen C1 to auto klasy najmniejszej segmentu A, które jest produkowane od 2005 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi konkurentami...
Seat Toledo był najpierw zaliczany jako auto kompaktowe segmentu C, a potem jako auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1991 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje...