"Jestem bardzo zadowolony w wykonanych napraw. Bardzo dobry kontakt z warsztatem w kwestii postępu napraw, kosztów i ewentualnych dodatkowych napraw. Linki hamulca ręcznego, szczęki i bębny działają jak należy. Corsa znowu pięknie się kręci nocą po oblodzonych parkingach.",
Arkadiusz, Opel Corsa 1.2 ECOTEC 2003 (po lifcie)
"Kulturalna obsługa, fachowa pomoc i wyjaśnienie przyczyny problemu",
marcin, Toyota Avensis Kombi T25, 2.2, rok produkcji 2008
"szybko, solidnie i dość tanio, w starym i leciwym samochodzie gdzie wszyscy marudzą iniechcą naprawiać tylko wymieniać a części brak",
Max, opel
"Szybka diagnoza i jeszcze szybsza naprawa. Bardzo dobry kontakt z firmą. Fachowo i przede wszystkim uczciwie. Polecam !",
Karol, Opel Insignia
Kolejowa 91, Łomianki
"Witam, i na początek chciałabym pozdrowić sympatycznego właściciela, pana Marcina. Ostatnio miałam sposobność naprawiać , serwisować, auto w Auto Luxie. Czas naprawy , jak też i jakość uważam ,że są na poziomie. I nawet rachunek był dla mnie zaskoczeniem, był niski. Pozdrawiam. Anna z Astry.",
anna z astry, opel astra 2010
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
"Jestem bardzo zadowolony w wykonanych napraw. Bardzo dobry kontakt z warsztatem w kwestii postępu napraw, kosztów i ewentualnych dodatkowych napraw. Linki hamulca ręcznego, szczęki i bębny działają jak należy. Corsa znowu pięknie się kręci nocą po oblodzonych parkingach.",
Arkadiusz, Opel Corsa 1.2 ECOTEC 2003 (po lifcie)
"Kulturalna obsługa, fachowa pomoc i wyjaśnienie przyczyny problemu",
marcin, Toyota Avensis Kombi T25, 2.2, rok produkcji 2008
"szybko, solidnie i dość tanio, w starym i leciwym samochodzie gdzie wszyscy marudzą iniechcą naprawiać tylko wymieniać a części brak",
Max, opel
"Szybka diagnoza i jeszcze szybsza naprawa. Bardzo dobry kontakt z firmą. Fachowo i przede wszystkim uczciwie. Polecam !",
Karol, Opel Insignia
Kolejowa 91, Łomianki
"Witam, i na początek chciałabym pozdrowić sympatycznego właściciela, pana Marcina. Ostatnio miałam sposobność naprawiać , serwisować, auto w Auto Luxie. Czas naprawy , jak też i jakość uważam ,że są na poziomie. I nawet rachunek był dla mnie zaskoczeniem, był niski. Pozdrawiam. Anna z Astry.",
anna z astry, opel astra 2010
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
ul. Modlińska 222, Białołęka, Warszawa
"Czas i koszty oceniam na umiarkowane, bo awaria była poważna, samochód stał w warsztacie ponad miesiąc i konieczna była wymiana pompy wtrysku, a to ciężki cios dla portfela. Natomiast ROTO Service jest zdecydowanie najlepszym serwisem w Warszawie, w jakim byłem, a byłem w niejednym. Przede wszystkim dlatego, że nawet jeśli samochód jest w...",
Kammerer, Opel Zafira A 2.0 DTI
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Volkswagenem Golf IV jest obecnie jednym z najpopularniejszych samochodów poszukiwanych w internecie. Produkowany w latach 1997-2006 w nadwoziach hatchback, kombi i cabrio, oraz sedan. Auto...
Niegdyś do najpopularniejszych samochodów segmentu aut miejskich należał Opel Corsa C. Jego sylwetka jak na ówczesne czasy była nowoczesna, a cena auta przystępna. Produkcja pojazdu...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Produkcję Forda Focusa pierwszej generacji rozpoczęto w 1998 roku. Sylwetka pojazdu zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz była dość futurystyczna. Niesymetryczna deska rozdzielcza nie każdemu...