"Pod koniec sierpnia oddaliśmy do naprawy stare auto zgrzytające przy skręcaniu. Okazało się, że prócz elementów układu kierowniczego i zawieszenia (sworznie, wahacze, przeguby i końcówki drążka) trzeba też wymienić hamulce (tarcze i klocki), bo tarcze były prawie całkowicie zużyte. Koszt naprawy w stosunku do ceny auta był dość wysoki, ale...",
Marek, Honda Civic 1.4
"Szybko, fachowo, niedrogo :)
Korzystam z usług już kilka lat i nigdy się nie zawiodłem. Polecam",
Blaha, Fiat punto/ fiat stilo
"Najlepszy warsztat na świecie :) Naprawiam tam i serwisuję samochody :) i starego lanosa i Fabię i Leona. Podpisuje się obiema rękami pod opinia poprzednika.",
sss, Lanos, Skoda Fabia, Seat Leon
WARSZTAT SAMOCHODOWY NEGRO ŚLĄSK MARIUSZ WIECZOREK
Fabryczna 15, Hugo, Siemianowice Ślaskie
"Z miłą chęcią mogę polecić warsztat u Pana Mariusza, trafiłam tam z polecenia znajomego i opini na forach. Jestem zadowolona z naprawy :)
Na naprawę nie czekałam długo, fachowa obsługa, wszystko fajnie wyjaśnione mimo iż jestem kobietą:)
Polecam z czystym sumieniem:)",
Modzia
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Pod koniec sierpnia oddaliśmy do naprawy stare auto zgrzytające przy skręcaniu. Okazało się, że prócz elementów układu kierowniczego i zawieszenia (sworznie, wahacze, przeguby i końcówki drążka) trzeba też wymienić hamulce (tarcze i klocki), bo tarcze były prawie całkowicie zużyte. Koszt naprawy w stosunku do ceny auta był dość wysoki, ale...",
Marek, Honda Civic 1.4
"Szybko, fachowo, niedrogo :)
Korzystam z usług już kilka lat i nigdy się nie zawiodłem. Polecam",
Blaha, Fiat punto/ fiat stilo
"Najlepszy warsztat na świecie :) Naprawiam tam i serwisuję samochody :) i starego lanosa i Fabię i Leona. Podpisuje się obiema rękami pod opinia poprzednika.",
sss, Lanos, Skoda Fabia, Seat Leon
WARSZTAT SAMOCHODOWY NEGRO ŚLĄSK MARIUSZ WIECZOREK
Fabryczna 15, Hugo, Siemianowice Ślaskie
"Z miłą chęcią mogę polecić warsztat u Pana Mariusza, trafiłam tam z polecenia znajomego i opini na forach. Jestem zadowolona z naprawy :)
Na naprawę nie czekałam długo, fachowa obsługa, wszystko fajnie wyjaśnione mimo iż jestem kobietą:)
Polecam z czystym sumieniem:)",
Modzia
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
"Z pozoru warsztat jak warsztat... Bramy, stanowiska, podnośniki, mechanicy... Ma jednak coś, czego nie ma większość- "dział obsługi klienta"
Nie chodzi o piękną blondynkę w recepcji (może kiedyś).
Obsługa polega na rzeczowej i pełnej informacji, jaką Panowie przekazują klientom warsztatu.
Szczegółowy opis usterki, możliwości naprawy, koszty...",
bacardi, Honda cr-v
Wyskakują Ci biegi podczas jazdy? A może słyszysz zgrzyty przy ich zmienianiu? Niewątpliwie Twoja manualna skrzynia biegów uległa awarii. Konieczne będzie jej wymontowanie z samochodu, wymiana łożysk, uszczelniaczy, uszkodzonych kół zębatych, a także zapinek i sprężynek. Są to czynności, których powinien dokonać doświadczony fachowiec. Wybierz z listy polecany warsztat samochodowy i umów się na naprawę manualnej skrzyni biegów już dziś.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Astra h 1.4 /90KM problem ze sprzęgłem pedał brał dopiero pod koniec wciskania Po wymianie pompki jest ok ale zdarza sie że pedał nie wraca do swojej pozycji po wciśnięciu i zostaje w połowie Dopiero po podciągnięciu go do góry ręką lub nogą działa dalej przez jakiś czas mam pytanie...
Witam Posiadam Jeep Grand Cherokee 2015 3 litry automat Przy starcie i zmianie z pierwszego biegu na drugi czuje I słyszę jakby coś się zazębiało I wydaje przy tym odgłos bicia. Na późniejszych biegach już wszystko ok. Proszę o poradę Dziękuję
Mam kłopot z włączaniem 1ki i 2ki. Jedynka wchodzi rzadko za pierwszym razem z reguły wymaga to kilku prób, Natomiast 2ka przy szybszej zmianie biegów tak jakby "zgrzyta". Jakby tryby nie dość precyzyjnie się ustawiły wobec siebie. Mam nowe sprzęgło i nowy olej w skrzyni biegów. Czyżby kończyła...
Problem z włączeniem 5 biegu. Tak jakby płytko wchodził czy jest możliwość regulacji?
Jazda z niesprawną skrzynią biegów może doprowadzić do bardzo kosztownej usterki, dlatego najlepiej jak najszybciej umówić się do warsztatu na kontrolę. Problem ze zmianą biegów może powodować...
Awaria skrzyni biegów nie jest zjawiskiem rzadkim. Jeśli ta przypadłość dotknie nasze autko, warto byłoby wiedzieć co z tym począć.
To chyba jeden z najbardziej kontrowersyjnych tematów dyskusji wśród kierowców. Zarówno w Polsce, jak i za granicą nie brakuje zwolenników jednej i drugiej przekładni. Która jest więc lepsza?...
Samochody z natury się psują. W takich sytuacjach powstaje pytanie – co dalej ? Przy drobnych naprawach zazwyczaj korzystamy z zaprzyjaźnionego lub przygodnego warsztatu. Czasem majstrujemy sami....