"Szybko, fachowo. Czego chcieć więcej vhhgfghhhhhvggggghjjjj vhjiiujgtrdfgh hhggghjjhggvhjijj hhggghhjjjhhvg",
Oprych, Opel Corsa C, diesel 1,3, 2003
"Zdecydowanie polecam szybko profesjonalnie tanio isolidnie",
JOZEF , Sab 9,3 1,8,t
"Warsztat godny polecenia. Szybka fachową obsługa, profesjonalne podejście do klienta, polecam",
Mariusz, Opel
Zapraszamy do naszego warsztatu. Od ponad 7 lat zajmujemy się mechaniką pojazdową aut osobowych wszystkich marek. Specjalizujemy się w detailingu, ale oferujemy również pełen zakres napraw (zawieszenia, hamulce, silniki, sprzęgła,...
" Jestem bardzo zadowolony z naprawy, ponieważ uczciwie i z pasją wykonuje swoją pracę.
Motocykl był naprawiany przez kilku mechaników, ale żadnemu z nich nie udało się go naprawić. ",
JProkop
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, przed którymi mechanika samochodowa nie ma żadnych tajemnic. Już od 1994 roku z powodzeniem naprawiamy pojazdy rzeszowskich kierowców oraz zapewniamy całodobową pomoc drogową. Skorzystaj z naszych usług i...
* Renowacja lakieru * Myjnia SPA * Powłoki ochronne * Pielęgnacja wnętrz * Naprawa tapicerki * Renowacja reflektorów * Usuwanie wgnieceń * Szybkie naprawy lakiernicze * Folie ochronne * Zmiana koloru * Przyciemnianie...
Podwozie Twojego samochodu wymaga mycia, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Zdecyduj się na mycie ręczne w profesjonalnym serwisie! Po zimie we wszelkich zakamarkach znajduje się wiele zabrudzeń, których nie umyje żaden automat. Jeśli zaniedbasz tę sprawę, wkrótce może dojść do korozji. Wybierz z listy profesjonalny serwis, oferujący ręczne mycie podwozia i wybierz dogodny termin. Ciesz się sprawnym autem przez długi czas.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, zamierzam kupił Alfę Romeo Giuliettę, ale zastanawiam się nad dwoma silnikami benzynowymi. Moc 120 koni i 170. Które bardziej można polecić w relacji moc/ekonomia? Czy tu też sprawdza się sytuacja, że więcej mocy oznacza delikatniejsze wciskanie gazu i w sumie oszczędność? Jak z serwisem?...
Samochód jeździł normalnie, aż podczas próby kolejnego odpalenia samochód nie odpala, pojawiła się kontrolka ASR, Hill Holder i komunikat stearing corector. Nie mogę nic zrobić, akumulator nie mógł paść bo dzień wcześniej robiłem trasę kilkaset km. Co to może być?
Mam pytanie. Czy to normalne że słychać dźwięk z okolicy skrzyni biegów podczas wciskania sprzęgła, wrzucania biegu i puszczania sprzęgła? Głównie podczas zmiany z 1 biegu na 2 i z 2 na 3. Jak się zrobi to dynamicznie to czuć tak jak by tam jakiś luz był.
Na pełnym baku paliwa robię ok 250 kilometrów, a komputer pokładowy pokazuje że średnie zużycie jest na poziomie 10-12 l/100km. Dodatkowo tylna wycieraczka podczas gdy jest włączona, zatrzymuje się w losowych miejscach. Proszę o pomoc Pozdrawiam
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Zima to najbardziej obciążająca samochód pora roku. Wtedy najcześciej występują usterki związane z elektryką i uruchamianiem samochodu, a wpływ na to mają niekorzystne warunki atmosferyczne....
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...