Jesteśmy firmą rodzinną, założoną w 1980 roku. Szczycimy się ponad 30-letnia tradycją na bydgoskim rynku samochodowym. Jesteśmy członkiem Cechu Rzemiosł Metalowych i Motoryzacyjnych. Pracujemy z wieloma firmami ubezpieczeniowymi. Wykonujemy...
"Jasno określona wycena; rzetelne podejście do naprawy, naprawa w dobrej cenie z użyciem oryginalnych części. Widać ,że Mechanicy z doświadczeniem. POLECAM z czystym sumieniem",
Marti, Skoda Octavia
"Wykonałem u Pana Radosława jak dotąd trzy naprawy i jestem z nich bardzo zadowolony.
Usterki diagnozowane były precyzyjnie i usuwane w bardzo krótkim czasie. Koszty napraw warte włożonej pracy oraz jakości wykonania. Serdecznie polecam każdemu kto ceni sobie solidność i profesjonalizm.",
Piotr, Volvo V40 2002r.
"Profesjonalna firma . Wszystkie plamy zniknęły, wszystkie detale zostały poczyszczone. Naprawde firma pierwsza klasa. Minęły już ponad 2 tygodnie a w moim autku nadal pachnie świeżością i do tego szybki termin wykonania usługi. Muszę jeszcze dodać, że bardzo tanio.",
Meggie, mercedes
W naszym warsztacie każdy pojazd bez względu na wiek uzyska opiekę na najwyższym poziomie. Oprócz wymian eksploatacyjnych zajmujemy się również wnikliwą diagnostyką bardziej złożonych problemów. Cenimy pojazdy, które zaliczają się już do...
"Wymiana Parownika ( reduktora) - praca bardzo szybka oddałem samochód o 8:15 , a odbierałem o 9:40 wiec jestem bardzo zadowolony z tej usługi polecam każdemu ten zakład , miła rzetelna obsługa .",
pablo, NISSAN P12 1.8 2002 ROK
"Profesjonalnie, szybko, i na temat. Szybka diagnoza bez wymiany połowy samochodu. Merytorycznie i sprzętowo przygotowany do każdej diagnozy i naprawy. ",
kaliszek
"Witam
Jestem kobietą i będąc w innych warsztatach samochodowych z góry zakładano, że się nie znam i można mi wcisnąć każdą bzdurę. Oczywiście płaciłam przy tym jak za zboże. Znajomy polecił mi warsztat Pana Andrzeja, kiedy trzech "poważanych fachowców", nie potrafiło naprawić mojego autka. Sedno sprawy ujawniono w niespełna 20 minut, a do...",
Kobieta
Nasza Firma istnieje od 2012 roku i od samego początku zajmujemy się szeroko pojętą branżą samochodową. AutoSerwis-SPA powstało w 2016 roku jako uzupełnienie już sprawnie działającej firmy przewozowej Twój-BUS gdzie serwisowana była flota naszych...
Zakład czynny od 9-17 pn-pi sob 9-14 Pomoc awaryjna 24h Firma AUTOSOLT Auto-Transport-Serwis Stefan Sołtysik zajmuje się sprzedażą części i serwisem samochodów wielu marek Europejskich, Japońskich, Koreańskich oraz Amerykańskich. Prowadzi...
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Witam pacjent Peugeot 3008 1.6 HDI rok 2018 przejechane 160 tysięcy. Problem to przy odpalonym silniku gdy wyjmuje się miarkę oleju mocno kopci oraz chlapie olejem. MEMBRANA ODMY wymieniona, silnik pracuje idealnie ma moc równo praca nie kopci nie bierze oleju co może być
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...