"Konkretnie i na temat. Auto 2 razy w serwisie z różnymi usterkami. Naprawy terminowe za przywoite pieniądze. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam.",
Darek, Audi a6
V-CAR Paweł Leszczyński Regeneracja belek PEUGEOT CITROEN RENAULT
długa 179, Masłomiąca, michałowice
"Cόż z tego, ze posiadany przeze mnie samochόd to auto znanej i łatwo dostępnej marki, jeśli mało ktόry fachowiec był w stanie mi pomόc (o mechanikach z ASO nawet nie wspominam…). Do Pana Pawła trafiłam z polecenia. Bardzo miły i konkretny człowiek. Najprawdopodobniej w kwestii napraw nie zaufam już nikomu innemu. Prόcz wiedzy widać pasję i...",
Tylor, Vectra
"warsztat godny polecenia, mimo naprawy w kilka dni samochód po naprawie sprawuje się jak nigdy dotąd, naprawdę polecam",
maxx
"Polecam serwis, zarówno mechanikę jak i usługi blacharskie. Zadowolona klientka od lat. ",
Kasia , VW, Renault, Audi, różne
"Warsztat prowadzony w garażu przez starszego gościa, emerytowanego pracownika FSO, który widać, że za się na rzeczy, przy czym jest uczciwy i solidny.",
kalun, Lanos
"Nie jeżdżę po warsztatach często i nie mam czasu na bawienie się z domorosłą mechaniką samochodową. Wolę zapłacić za to fachowcom. Zawsze jednak po wizycie w serwisach miałem jakieś 'ale'. Większe lub mniejsze. W Darmot nie mam.
Tutaj jestem w pełni zadowolony z obsługi. Otrzymuję informację co się dzieje z moim samochodem, jakie mam...",
M_K, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Szeroko pojęta elektryka w samochodzie jest tak rozległym obszarem, że nie da się jej wycenić. Często naprawy elektryki to żmudne dochodzenie do źródła problemu, eliminacja kolejnych elementów, próby i testy. Dlatego naprawy elektryki często wyceniane są po wykonaniu usługi na podstawie poświęconego czasu. Sama roboczogodzina pracy elektryka jest wyżej ceniona niż mechanika, stąd stawki te mogą sięgać nawet 250 zł/h.
Ilość elektryki i elektroniki obecnej w nowoczesnych autach powoduje jednocześnie wzrost elementów mogących ulec awarii. Tym samym rozmiar tych usterek może być rozpatrywany poprzez małe przetarcia przewodów czy brak masy, aż do awarii zaawansowanych sterowników. Ingerując w elektrykę w nieprofesjoalny sposób można doprowadzić do jeszcze większych uszkodzeń, co w przypadku precyzyjnych urządzeń elektronicznych generuje ogromne koszty. Warto zatem kierować się jedynie do najbardziej sprawdzonych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
renault clio IV 2013R. 1,5 dci--skrzynka bezpiecznikowa w komorze silnika -co zabezpieczają bezpiecznik 40Ai 30A oraz co włącza przekaźnik G.CARTIER 20 240 077 12V 30A Pozdrawiam.
Błąd czujnik zablokowane/odblokowane przerwa w obwodzie/zwarcie W obwodzie do b+ jak to naprawić gdzie szukać??
Witam, mechanik zamontował w moim Peugeocie 407sw radio 2din ,stację multimedialna z androidem jednak po tym montażu przestały działać automatyczne włączanie świateł oraz automatyczne zamykanie auta. W nowym radiu są te funkcje ale nie idzie ich włączyć. Co zrobić ?
Witam mam problem z centralnym zamkiem w reno clio jest inna wtyczka do centralnego ma 5 kabli w wiązce a ja mam z poprzedniego zamka instalacje na 4 kable. Jak mam to połączyć
Awaria świateł stop nie unieruchamia samochodu, jednak powoduje duże zagrożenie dla osób podróżujących i jadących za samochodem. Brak świateł może być spowodowany przepalonym bezpiecznikiem,...
Problemy z elektryką w samochodzie mogą pozbawić kierowcę udogodnień w postaci elektrycznych szyb czy radia, ale mogą tez uniemożliwić dalszą jazdę. Usterki elementów układu elektrycznego...
System ogrzewania szyb jest kluczowym elementem do bezpiecznego poruszania się samochodem w zimie. Jazda z zaparowaną lub zamrożoną szybą mocno ogranicza widoczność, znacznie podnosząc ryzyko...
Światła przeciwmgielne czy dalekosiężne pomagają kierowcy widzieć więcej w sytuacji ograniczonej widoczności. Powodem ich niedziałania może być tak prozaiczna rzecz jak przepalony bezpiecznik,...