"Bardzo szybko dostaliśmy termin . Wszyscy bardzo mili , uprzejmi. Bardzo dobrzy fachowcy .
Bardzo ten warsztat polecam.
",
Stepczynski, Mercedes-Benz Klasa M Diesel 2013
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Witam
Oddałem swojego mercedesa do naprawy do chłopaków, polecił znajomy brata i się nie zawiodłem. Po odbiorze autko nie do poznania nawet tak nie jeździło jak je kupiłem. Dodam ze wydałem dużo kasy w poprzednim serwisie i auto nawet w połowie nie było zriobione, po oględzinach w Motoer okazało się że wiele gwintów pozrywanych ukręcone śruby,...",
Tomasz Pakuła, Mercedes W211 E280 CDI 3.0 V6 190 KM
"Rzetelnie, fachowo i uczciwie. Znają się na temacie, naprawiają a nie wymieniają i nie wymyślają niestworzonych historii. Generalnie czysto, schludnie i co ważne naprawdę uczciwie, najważniejsza jest jakość a nie ilość.",
Rudy, Mercedes
"Polecam VWGroupZabrze i jakby się działo coś nie pokojącego z moim samochodem, bądź chciałbym to napewno wrócę. Zlecona naprawa została przeprowadzona bardzo szybko, praktycznie samochód tego samego dnia do odbioru. Cena adekwatna do jakości wykonanych usług. Polecam! ",
Jakub, Volskwagen Bora 1.6
Szkubacza 10, Maciejów, Zabrze
"BARDZO POLECAM !! naprawa bardzo szybka, zgodna z terminem. auto zrobione idealnie, koszta naprawy dużo mniejsze niż na innych warsztatach. Miła i profesjonalna obsługa a co za tym idzie, zadowolony klient :) JAK NAJBARDZIEJ POLECAM!!!",
Gruby, Mercedes S600
"Bardzo szybko dostaliśmy termin . Wszyscy bardzo mili , uprzejmi. Bardzo dobrzy fachowcy .
Bardzo ten warsztat polecam.
",
Stepczynski, Mercedes-Benz Klasa M Diesel 2013
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Witam
Oddałem swojego mercedesa do naprawy do chłopaków, polecił znajomy brata i się nie zawiodłem. Po odbiorze autko nie do poznania nawet tak nie jeździło jak je kupiłem. Dodam ze wydałem dużo kasy w poprzednim serwisie i auto nawet w połowie nie było zriobione, po oględzinach w Motoer okazało się że wiele gwintów pozrywanych ukręcone śruby,...",
Tomasz Pakuła, Mercedes W211 E280 CDI 3.0 V6 190 KM
"Rzetelnie, fachowo i uczciwie. Znają się na temacie, naprawiają a nie wymieniają i nie wymyślają niestworzonych historii. Generalnie czysto, schludnie i co ważne naprawdę uczciwie, najważniejsza jest jakość a nie ilość.",
Rudy, Mercedes
"Polecam VWGroupZabrze i jakby się działo coś nie pokojącego z moim samochodem, bądź chciałbym to napewno wrócę. Zlecona naprawa została przeprowadzona bardzo szybko, praktycznie samochód tego samego dnia do odbioru. Cena adekwatna do jakości wykonanych usług. Polecam! ",
Jakub, Volskwagen Bora 1.6
Szkubacza 10, Maciejów, Zabrze
"BARDZO POLECAM !! naprawa bardzo szybka, zgodna z terminem. auto zrobione idealnie, koszta naprawy dużo mniejsze niż na innych warsztatach. Miła i profesjonalna obsługa a co za tym idzie, zadowolony klient :) JAK NAJBARDZIEJ POLECAM!!!",
Gruby, Mercedes S600
Zbliżasz się do kolejnego terminu wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, bądź będzie to Twoja pierwsza wymiana? Mimo, że wielu producentów mówi o dożywotniej trwałości oleju w ASB, to zaleca się jednak jego wymianę. Pierwsza powinna nastąpić po 60-120 tys. km, a każda kolejna po ok. 40-100 tys. km. Dokładna ilość kilometrów zależy od konkretnej skrzyni biegów. Warto zapytać o opinię obeznanego w tej dziedzinie mechanika.
Statyczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów polega na grawitacyjnym spuszczeniu starego oleju korkiem spustowym. Z układu spływa zaledwie ok. 40% oleju, a jego resztki znajdują się w przewodach, konwerterze i sterowniku. Oznacza to uzupełnienie nowym olejem w ilości zalednie 2-5 litrów (zależnie od skrzyni). W przypadku dynamicznej wymiany oleju, cały układ zostaje przepłukany i uzupełniony świeżym olejem. Wiąże się to z wyższym kosztem z racji zużycia dodatkowej ilości oleju i użycia specjalnej maszyny. Dynamiczna wymiana może kosztować nawet 2000 zł, podczas gdy statyczna ograniczyć się do kilkuset złotych.
Niepoprawnie przeprowadzona dynamiczna wymiana oleju z racji wysokich ciśnień może doprowadzić nawet do uszkodzenia skrzyni biegów. Dlatego niezalecana jest też ona w przypadku skrzyń z większym przebiegiem. Najbezpieczniej jest umówić się na wizytę do rekomendowanego serwisu zajmującego się skrzyniami automatycznymi.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Skoda Octavia 2012, 2.0 TDI, chip 200km z vRS, skrzynia DSG 6 biegowa. Przebieg 360k km. Olej w skrzyni nigdy nie wymieniany, dwumasa wymieniana przy 180k km. skrzynia działa ok. Nic nie szarpie i płynnie zmienia biegi. Kupiłem w tym stanie. I nie wiem czy dynamicznie wymieniać olej w tym...
Kiedy należy wymienić olej w skrzyni automatycznej Dsg. Volkswagen Passat b6. Jaki jest koszt wymiany tego płynu?
Nie posiadam informacji czy kiedykolwiek wymieniany był olej w skrzyni biegow. Na chwilę obecną nic złego się nie dzieje. Czy zalecana jest wymiana oleju metoda statyczną czy dynamiczną?
Mercedes w211 E320 automat 2004 r skrzynia biegów rwie, czy trzeba wymienić olej czy jest to też potrzeba naprawy?
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...