Warsztaty specjalizujące się w naprawach marki Audi
Jesteśmy niezależnym serwisem samochodowym specjalizującym się głównie serwisowaniem i naprawą samochodów z grupy VAG, tj. Audi, Volkswagen, Skoda, Seat. Swoje doświadczenie zdobywaliśmy pracując w autoryzowanym serwisie Volkswagen...
Warsztaty naprawiające wiele marek w tym Audi
"Korzystam z usług serwisu od paru lat. Jeden,jedyny raz miałem zastrzeżenia co do wykonania usługi ale to była sprawa kosmetyczna i dość błaha. Młoda kadra z zapałem, wiedzą i chęciami jest wspierana charyzmatyczną osobą szefa. Ogromnym plusem jest kontakt z klientem, szanowanie czasu pracy oraz czasu klienta, który oddaje im swój samochód....",
Michał , MG/Ciroen/Fiat_Uno
"Szybka diagnoza, bezproblemowe wyznaczenie terminu na konieczne naprawy.",
Piotr Sztyler, Audi A4 2.0 TFSI 2014
"Polecam za fachową i miłą obsługę, prawdziwy profesjonalizm.",
Marek, Audi Q3
AUTO-TECH SERWIS FILTROW DPF FAP ELEKTRYKA ELEKTRONIKA
Przy torze 1, Baranówka, Rzeszów
"Fachowa obsługa, bardzo fajnie i profesjonalnie , polecam :) ",
Grzegorz, Audi A6 C6
Krasne 110, przy Drodze Krajowej E4 wylotowej z Rzeszowa, Rzeszów
"Bardzo dobra mila i przyjemna obsługa.Jestem zadowolony i z pewnością w przyszłości będę korzystał z usług warsztatu Dobry Mechanik.",
K.Krukowski, Volvo XC60
Expert mgr inż. Mateusz Kaczmarzyk
Boya-Żeleńskiego 23F, Rzeszów
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, przed którymi mechanika samochodowa nie ma żadnych tajemnic. Już od 1994 roku z powodzeniem naprawiamy pojazdy rzeszowskich kierowców oraz zapewniamy całodobową pomoc drogową. Skorzystaj z naszych usług i...
Wola Rafałowska 12A, Błędowa Tyczyńska, Rzeszów
"Miła obsluga fachowe wyjaśnienia i sprawna naprawa. To dobrze zapowiadający się nowoczesny warsztat z młodą obsługą. Dbam o swoją audice więc będę do Cuneo jeździł.",
bo-dek, Audi A4
"Korzystam z usług serwisu od paru lat. Jeden,jedyny raz miałem zastrzeżenia co do wykonania usługi ale to była sprawa kosmetyczna i dość błaha. Młoda kadra z zapałem, wiedzą i chęciami jest wspierana charyzmatyczną osobą szefa. Ogromnym plusem jest kontakt z klientem, szanowanie czasu pracy oraz czasu klienta, który oddaje im swój samochód....",
Michał , MG/Ciroen/Fiat_Uno
"Szybka diagnoza, bezproblemowe wyznaczenie terminu na konieczne naprawy.",
Piotr Sztyler, Audi A4 2.0 TFSI 2014
"Polecam za fachową i miłą obsługę, prawdziwy profesjonalizm.",
Marek, Audi Q3
AUTO-TECH SERWIS FILTROW DPF FAP ELEKTRYKA ELEKTRONIKA
Przy torze 1, Baranówka, Rzeszów
"Fachowa obsługa, bardzo fajnie i profesjonalnie , polecam :) ",
Grzegorz, Audi A6 C6
Krasne 110, przy Drodze Krajowej E4 wylotowej z Rzeszowa, Rzeszów
"Bardzo dobra mila i przyjemna obsługa.Jestem zadowolony i z pewnością w przyszłości będę korzystał z usług warsztatu Dobry Mechanik.",
K.Krukowski, Volvo XC60
Expert mgr inż. Mateusz Kaczmarzyk
Boya-Żeleńskiego 23F, Rzeszów
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, przed którymi mechanika samochodowa nie ma żadnych tajemnic. Już od 1994 roku z powodzeniem naprawiamy pojazdy rzeszowskich kierowców oraz zapewniamy całodobową pomoc drogową. Skorzystaj z naszych usług i...
Wola Rafałowska 12A, Błędowa Tyczyńska, Rzeszów
"Miła obsluga fachowe wyjaśnienia i sprawna naprawa. To dobrze zapowiadający się nowoczesny warsztat z młodą obsługą. Dbam o swoją audice więc będę do Cuneo jeździł.",
bo-dek, Audi A4
Zbliżasz się do kolejnego terminu wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, bądź będzie to Twoja pierwsza wymiana? Mimo, że wielu producentów mówi o dożywotniej trwałości oleju w ASB, to zaleca się jednak jego wymianę. Pierwsza powinna nastąpić po 60-120 tys. km, a każda kolejna po ok. 40-100 tys. km. Dokładna ilość kilometrów zależy od konkretnej skrzyni biegów. Warto zapytać o opinię obeznanego w tej dziedzinie mechanika.
Statyczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów polega na grawitacyjnym spuszczeniu starego oleju korkiem spustowym. Z układu spływa zaledwie ok. 40% oleju, a jego resztki znajdują się w przewodach, konwerterze i sterowniku. Oznacza to uzupełnienie nowym olejem w ilości zalednie 2-5 litrów (zależnie od skrzyni). W przypadku dynamicznej wymiany oleju, cały układ zostaje przepłukany i uzupełniony świeżym olejem. Wiąże się to z wyższym kosztem z racji zużycia dodatkowej ilości oleju i użycia specjalnej maszyny. Dynamiczna wymiana może kosztować nawet 2000 zł, podczas gdy statyczna ograniczyć się do kilkuset złotych.
Niepoprawnie przeprowadzona dynamiczna wymiana oleju z racji wysokich ciśnień może doprowadzić nawet do uszkodzenia skrzyni biegów. Dlatego niezalecana jest też ona w przypadku skrzyń z większym przebiegiem. Najbezpieczniej jest umówić się na wizytę do rekomendowanego serwisu zajmującego się skrzyniami automatycznymi.
Cena usługi dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów w Rzeszowie: od 450,00 PLN do 850,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Skoda Octavia 2012, 2.0 TDI, chip 200km z vRS, skrzynia DSG 6 biegowa. Przebieg 360k km. Olej w skrzyni nigdy nie wymieniany, dwumasa wymieniana przy 180k km. skrzynia działa ok. Nic nie szarpie i płynnie zmienia biegi. Kupiłem w tym stanie. I nie wiem czy dynamicznie wymieniać olej w tym...
Kiedy należy wymienić olej w skrzyni automatycznej Dsg. Volkswagen Passat b6. Jaki jest koszt wymiany tego płynu?
Nie posiadam informacji czy kiedykolwiek wymieniany był olej w skrzyni biegow. Na chwilę obecną nic złego się nie dzieje. Czy zalecana jest wymiana oleju metoda statyczną czy dynamiczną?
Mercedes w211 E320 automat 2004 r skrzynia biegów rwie, czy trzeba wymienić olej czy jest to też potrzeba naprawy?
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...