Centralne zamki Ząbki

Filtry Mapa

  • Auto-Serwis PJA

    Słowiańska 1D,  Ząbki

    "Wizyta w warsztacie zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Zgłoszony problem szybko zdiagnozowano. Usunięcie usterki wyceniono uczciwie, bez naciągania, co niestety rzadko się zdarza. Dobry kontakt. ",
    Anna, Seicento

  • TURLOCKS

    ul.Bortnowskiego 11,  Ząbki

     AWARYJNE OTWIERANIE SAMOCHODÓW 24h -bez uszkodzeń: -lakieru,zamków,drzwi,szyb. Wszystkie marki pojazdów do najnowszych rocznikowo, oraz: motory,skutery,boksy,relingi dachowe,rowerowe,wlewy paliwa,blokady skrzyń biegów itp. TEL.całodobowy:...

  • Auto Serwis Andersena

    Ząbki Christiana Andersena 17,  Targówek,  Ząbki

    "Bardzo dobry serwis, wielkm plusem jest to ze dotrzymuja umowionych terminow",
    Paweł, Skoda

  • "Jestem bardzo zadowolony z usługi warsztatu, hamulce zostały naprawione w ekspresowym tempie ",
    Marcin, opel astra

  • Auto-Serwis PJA

    Słowiańska 1D,  Ząbki

    "Wizyta w warsztacie zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Zgłoszony problem szybko zdiagnozowano. Usunięcie usterki wyceniono uczciwie, bez naciągania, co niestety rzadko się zdarza. Dobry kontakt. ",
    Anna, Seicento

  • TURLOCKS

    ul.Bortnowskiego 11,  Ząbki

     AWARYJNE OTWIERANIE SAMOCHODÓW 24h -bez uszkodzeń: -lakieru,zamków,drzwi,szyb. Wszystkie marki pojazdów do najnowszych rocznikowo, oraz: motory,skutery,boksy,relingi dachowe,rowerowe,wlewy paliwa,blokady skrzyń biegów itp. TEL.całodobowy:...

  • Auto Serwis Andersena

    Ząbki Christiana Andersena 17,  Targówek,  Ząbki

    "Bardzo dobry serwis, wielkm plusem jest to ze dotrzymuja umowionych terminow",
    Paweł, Skoda

  • "Jestem bardzo zadowolony z usługi warsztatu, hamulce zostały naprawione w ekspresowym tempie ",
    Marcin, opel astra

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Centralny zamek przestał działać z dnia na dzień? Drzwi się otwierają, jednak nie chcą się zamknąć z pilota? A może zamykają się wszystkie drzwi poza jednymi? To typowe objawy usterki związanej z zamkiem centralnym. Przyczyn może być kilka, na szczęście układ zamka centralnego nie jest skomplikowany i ogranicza się do sprawdzenia kilku elementów. 

Ile kosztuje naprawa centralnego zamka?

Naprawa zamka centralnego nie ogranicza się do wymiany jednego z elementów, tak jak ma to miejsce w naprawach części mechanicznych. Przeprowadzić należy diagnostykę i zlokalizować miejsce awarii. Problem może leżeć w samym kluczyku, centralce, kończąc na siłownikach zamontowanych w drzwiach. W zależności od awarii elementu, kształtować się będzie koszt naprawy. 

  • bateria w kluczyku - jeżeli zamek centralny w ogóle nie reaguje możliwe, że wyczerpała się bateria w pilocie. Wymiana baterii to 10 - 20 zł, jeżeli baterię kierowca jest w stanie wymienić sam.
  • centralka sterująca - jeżeli pilot jest sprawny (wysyła sygnał, zapala się kontrolka podczas wciskania pilota) to być może awarii uległa centralka sterująca. Tutaj cena różnić się będzie w zależności od marki oraz zamka centralnego. W przypadku seryjnie zamontowanego zamka, cena używanej centralki oscyluje w granicach już od. 15 zł do 200 zł. W przypadku zamka dokładanego (akcesoryjnego), nową centralkę można kupić już za 20 - 60 zł. 
  • siłowniki zamka - siłownik jest elementem poruszającym cięgnem otwierając i zamykając drzwi. Tutaj sytuacja ma się podobnie do centralki sterującej. Ceny używanych oryginalnych siłowników wahają się w przedziale 50 - 100 zł za sztukę, podczas gdy siłownik z zestawu uniwersalnego kosztuje ok. 10 zł. 

Gdzie naprawić centralny zamek?

Naprawę centralnego zamka można zlecić serwisom samochodowym, które zatrudniają elektryka samochodowego. Instalacja centralnego zamka jest na tyle prosta w budowie, że poradzić może sobie także z tym mechanik, który ma chociaż podstawowe pojęcie o elektryce. Najważniejsza jest trafna diagnoza, aby nie wymieniać sprawnych części. Dlatego zaleca się korzystanie z usług rekomendowanych serwisów samochodowych.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Saab 9-3 2.2 T.I.D 2004 : Problem z zamykaniem/otwieraniem zamków

Witam, jestem od ponad miesiąca czasu posiadaczem Saab-a 9-3 2.2 diesel 2004 i mam następujące problemy. Prawe tylne drzwi wariują, raz otwierają a innym razem nie otwierają się przy odblokowywaniu zamków z pilota. Podczas automatycznego ryglowania wyskakuje komunikat Lock System Failure. Przy...

Odpowiedzi (0)

1,3 benzyna, 2011 ro trzydrzwiowe: Nie można otworzyć centralnego zamka w Toyocie Yaris rok 2011

Dzień dobry, Toyota Yaris 1,3 benzyna rok 2011. Problem z autoalarmem/centralnym zamkiem. Nie mogę otworzyć auta. Przycisk do zamknięcia działa bardzo dobrze. Pilot został sprawdzony, podobno działa bardzo dobrze.

Odpowiedzi (0)

opel meriva b 2015: czujnik drzwi

opel meriva b świeci się kontrolka ze dziw są nie zamknięte i jest sygnał cały czas, wariują zamki podczas jazdy

Odpowiedzi (1)

c5 citroen 2005 3.0v6 benzyna auto.: c5 citroen c.z

C5 3.0v6 benzyna nie działa centralny zamek, wpisany nowy program do bsi, pilot sprawny ,zamyka na klucz tylko drzwi od kierowcy lewe, tylne drzwi zablokowane.

Odpowiedzi (1)

Nasze porady

Peugeot 206 - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 206 - Cena wymiany rozrządu

 W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...

więcej

Awaria centralnego zamka

Awaria centralnego zamka

Centralny zamek to absolutne must have dla każdego szanującego się posiadacza auta. Użytkowanie tego ulepszenia znacznie poprawia komfort życia. Niestety, element ten ulega często usterkom, które...

więcej

Skoda Superb (I, II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb (I, II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...

więcej

Peugeot 307 II - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 307 II - Cena wymiany rozrządu

 Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...

więcej