"Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze Bardzo dobrze ",
Maksym Aheiev, Citroën c3
"Bardzo szybka i konkretna obsługa, chociaż na początku zleciłem im drobne naprawy. Niedługo jadę zatem z czymś poważniejszym. ",
imperialista
"Jestem bardzo zadowolona zarówno z efektu pracy, jak i ceny. Szczerze polecam i, jeśli zajdzie potrzeba, na pewno powrócę :)",
Kamila , Hyundai i30
"Korzystam z tego warsztatu i jak na razie mogę wyrazić się tylko w superlatywach. Rzetelność, dobry kontakt, życzliwość, miła obsługa. Polecam",
Darek, Jeep Liberty, Ford smax
"Pan Marian z serwisu rewelacja kontakt i wykonanie pracy na 6+ szybko oraz auto zastępcze dostałam .A Pan Marian jako osoba bardzo sympatyczny ",
Ewa , Citroen
"Naprawa blacharsko-lakiernicza wykonana w miarę szybko i fachowo. Korzystałem już kilka razy z tego serwisu i jestem zadowolony z jakości usług oraz niższych cen w stosunku do innych warsztatów w Opolu.",
kris
"Lakierowane i prostowanie tylne nadkole. Bardzo pomocny, komunikatywny właściciel,szybko i sprawnie. Polecam ;-) ",
Kierowca , Fiat
"Jedyny warsztat któremu bez obaw powierzam swoje autko. Szybko, tanio, solidnie. ",
Szymon, BMW 735i
"Super mechanik. Nic dodać, nic ująć. Szybka i tania naprawa",
Art
"Naprawiałem tutaj swoją 308 po kolizji i jestem zadowolony z wykonanej pracy. Elementy spasowane bardzo ładnie, lakierowanie również bardzo starannie wykonane.",
Adam, Peugeot 308
"mechanicy pełna klasa praca mechanika bardzo solidna jedyny minus dużo klientów i trzeba poczekać
NAPRAWDĘ POLECAM SOLIDNIE I TANIO !!!",
MAREK, FORD
Warsztat znajduje się przy opolskim kąpielisku "Bolko".
Przytrafiła Ci się kolizja, lub drobna parkingówka? Blacharz to osoba, która przywróci dawny stan Twojemu pojazdowi. Trzeba jednak wziać pod uwagę, że nie każda naprawa blacharska jest ekonomiczna i może okazać się korzystniej wymienić element na nowy. Można także mocno ograniczyć koszty kupując części używane w dobrym stanie i polakierować je na kolor nadwozia Twojego auta.
Każda wizyta umawiana na naprawę blacharską nie może być wyceniona przed fizycznym zapoznaniem się mechanika ze stanem auta. W przypadku blacharki, wiele uszkodzeń znajduje się pod zewnętrzną warstwą karoserii, niewidocznych na pierwszy rzut oka. W efekcie wraz z rozbiórką auta i naprawą, liczba elementów, a co za tym idzie kosztów, rośnie. Blacharz może przedstawić jedynie swój cennik roboczogodzin i w przybliżeniu podać czas naprawy w oparciu o własne doświadczenie.
W internecie krąży wiele zdjęć nieprofesjonalnie wykonanych napraw blacharskich. Nadkola z tzw. szpachli, pękające i odpadające od auta po pierwszej zimie. Nie wspominając o własnościach tłumiących energię przez taki materiał podczas uderzenia auta w przeszkodę. Receptą na uniekanie corocznej wizyty w warsztacie na kolejne reperaturki i usuwanie wykwitów rdzy jest korzystanie z najwyżej ocenianych serwisów blacharskich.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mam pytanie dotyczące poprawek blacharskich w samochodzie. Mam samochód gdzie rdza wychodzi małymi plamkami w różnych miejscach, na masce, gdzieś przy drzwiach, trochę z tyłu. Czy można pozbyć się tej rdzy w taki sposób żeby nie było widać różnicy w kolorze jeśli jest to biała perła czy po...
Mam lekko skrzywioną podłużnice. Czy to poważna naprawa ? Ile może mniej więcej mogą wynosić koszty naprawy.
Witam. Kupiłem nową octawię III 1.5 benzyna z 2019 roku w sedanie. Przy prędkości powyżej 90 km/h słychać szum wiatru i delikatne świszczenie. Szumy są przy wszystkich oknach ale najbardziej wydaje mi się od kierowcy. Ciężko zlokalizować którym dokładnie miejscu czy to problem z oknem czy...
Witam. Dotyczy rover75. Zauwazylem w miejscu gdzie podkłada się lewarek rdzawy nalot i dwa małe 5mm spuchniecia na progu. Czy czeka mnie wymiana całego progu czy tylko fragmentu? Gdzie z tym problemem zgłosić się w okolicy Szczecina. Zależy mi na fachowej naprawie. Czy mogę sobie sam z tym...
Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...
Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...
Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...
Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...