ul. Pułaskiego 3, Centrum, 41-800, Zabrze
Poniedziałek | od 07:00 do 16:45 |
Wtorek | od 07:00 do 16:45 |
Środa | od 07:00 do 16:45 |
Czwartek | od 07:00 do 16:45 |
Piątek | od 07:00 do 16:45 |
Sobota | od 09:00 do 12:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Oferujemy kompleksowe naprawy mechaniczne, blacharskie, lakiernicze i wulkanizacyjne, a także ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe. Mamy duże doświadczenie, warsztat istnieje od 30 lat. W serwisie są 4stanowiska mechaniczne, 3 blacharskie oraz 2 lakiernicze. Zapraszamy do kontaktu. Gwarantujemy fachową naprawę w uczciwej cenie.
Serwisujemy klimatyzacje również z nowym czynnikiem r1234yf. Stosujemy gaz (zarówno r134a jak i r1234yf od jednego dostawcy - firmy Magnetli Marelli). W razie konieczności, wykonujemy płukanie układu klimatyzacji.
W sobotę pracuje tylko dział techniczny blacharsko-lakierniczy. Nie są wykonywane naprawy mechaniczne.
Więcej
2019-05-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Tragedia! odradzam wszystkim, chyba że komuś zależy na szkodzie całkowitej, w tym są rewelacyjni. Oddałem im samochód po uszkodzonej misce olejowej, zero kontaktu z klientem, co wizyta w warsztacie to koszty rosły, aż ubezpieczyciel uznał w styczniu szkodę całkowitą. według warsztatu koszt naprawy ponad 14000 zł, samochód naprawiony w inny warsztacie za 4200 zł. po przygotowaniu samochodu do odbioru z MotoTestu cały zdemontowany silnik "fachowcy" załadowali do bagażnika doprowadzając do uszkodzenia (zarwania) podłogi bagażnika. w końcu dostałem niezależną opinię rzeczoznawcy, iż przyczyną zatarcia silnika było partactwo warsztatu. teraz sprawa trafi do sądu. Warsztat stwierdził wymianę wszystkich (5) cylindrów, a ani jeden się nie kwalifikował do wymiany. Klient jest traktowany jak natręt, zwłaszcza przez syna właściciela. Desperatom którzy jednak zdecydują się oddać samochód w ich ręce zalecam Relanium i gruby portfel.
podsumowując odradzam, oddając do nich samochód robisz to na własne ryzyko
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie,
Szkoda była likwidowana w ramach Pana polisy AC, zgodnie z jej warunkami (to znaczy na częściach zamiennych nieoryginalnych [jeżeli są dostępne] oraz przy Pana udziale w szkodzie w wysokości 500zł. Koszt likwidacji szkody wyniósł 3982,22zł brutto (wraz z Pana udziałem w wysokości 500zł) - tyle zapłaciło nam Towarzystwo Ubezpieczeniowe na podstawie zatwierdzonego kosztorysu naprawy oraz faktury. Samochód Pan odebrał bez zastrzeżeń.
Usterka (silnika) o której Pan pisze, nie była przedmiotem naprawy z naszej strony - na Pana prośbę, udostępniliśmy dla rzeczoznawcy AVIVY podnośnik i mechanika aby rzeczoznawca mógł ocenić zakres uszkodzeń - ponieważ rzeczoznawca nie był w stanie ocenić rozmiaru szkody w silniku, za Pana zgodą (i za ustalony koszt tej usługi z Panem), została zlecona usługa firmie zewnętrznej która specjalizuje się w naprawach silnika. Firma ta wykonała swój kosztorys naprawy (który Panu przekazaliśmy) na kwotę 6181,26zł brutto. Po przesłaniu tego kosztorysu do AVIVY, ubezpieczyciel (jak się domyślamy) stwierdził szkodę całkowitą. Pan (zresztą taka była też nasza sugestia) postanowił zabrać samochód bez remontu silnika. Ponieważ silnik był rozebrany (w celu umożliwienia firmie zewnętrznej oszacowania zakresu i kosztorysu jego naprawy), zdecydował Pan nie ponosić dodatkowych kosztów (które by powstały w wyniku zlecenia zamontowania silnika do Pana pojazdu) i kazał zapakować wszystkie rozłożone elementy do bagażnika Pana pojazdu. Samochód został zabrany na lawecie, przy Pana obecności (po uiszczeniu przez Pana opłaty za rozbiórkę silnika i ekspertyzę firmy zewnętrznej - koszty te [jak już wspomniałem wcześniej] były ustalone z Panem i potwierdziła je wystawiona faktura która została przez Pana zapłacona w dniu 24.01.2019r). Jedyna różnica zdań jaka powstała pomiędzy nami przy odbiorze przez Pana samochodu, dotyczyła tego iż nie wyraziliśmy zgody na to aby rozłożyć Panu kwotę (za rozbiórkę silnika i ekspertyzę firmy zewnętrznej) na dwie części - Pan chciał zapłacić połowę przy odbiorze samochodu a resztę jak firma (gdzie Pan zabierał pojazd) potwierdzi iż nie brakuje żadnych elementów silnika. My staliśmy na stanowisku iż jeżeli ktoś chce to sprawdzić, niech to wykona u nas na serwisie a nie po wywiezieniu pojazdu. Ostatecznie (jak już napisałem) zgodził się Pan na nasze rozwiązanie i zapłacił Pan całą kwotę przy odbiorze pojazdu.
Od 24.01.2019 aż do teraz nie kontaktował się Pan z nami i nie zgłaszał żadnych uwag.
Jest nam przykro, że z powodu szkody, poniósł Pan tyle niedogodności i dodatkowych kosztów. Trudno nam się również odnieść do kosztów remontu silnika które Pan poniósł w innej firmie – my nie wykonujemy tego typu napraw i bazowaliśmy na wycenie firmy która się specjalizuje w tych naprawach. Mamy nadzieję że wykonana naprawa silnika jest przeprowadzona prawidłowo i pozwoli Panu cieszyć się pojazdem przez długie lata.
Fiat Croma
2017-05-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Szczerze powiedziawszy jestem nowy w tym temacie i na samochodach się nie znam natomiast obsługa tego serwisu to jakaś porażka z panią Stasia na czele obsługa tak niekompetentna ze nie potrafią wycenić porządnie usługi nie mówiąc o przesuwającym się czasie odbioru pojazdu nie potrafią zadzwonić i poinformować ze koszty mogą wzrosnąć i po prostu zapytać czy wykonać usługę bo wola dowalić człowiekowi i podnieść cenę o 100% nie mówiąc o tym ze są nie mili szkoda tylko mechaników którymi steruje niewykwalifikowana góra w sumie nie polecam
Opel
2016-07-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Bardzo rzadko decyduję się na pozostawianie opinii w internecie ale tym razem to zrobię żeby ostrzec wszystkich przed tym "warsztatem". Z całego serca wszystkim odradzam. Jeśli chcecie fachowej , szybkiej obsługi to w tym miejscu i u panów G. jej nie znajdziecie. Radzę omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam.
Mercedes
2015-05-31
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Najgorszy zakład mechaniki pojazdowej w Zabrzu. ,,fachocy,, chyba z pierwszej łanki. Widocznie nikt tam juz nie chce pracowac ale nie dziwota skoro obsługa w biurze jeszcze gorsza. Przemądrzała i pyskata. Plecami do klienta. Auto po naprawie zdemolowane. W biurze twierdzą źe zrobili dobrze. Chyba sobie. Nie polecam. Wrecz odradzam. Omijac szerokim łukiem.
inny
2015-03-31
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Naprawiałem tam jakiś czas temu wiele razy swoje Punto, ale odpuściłem z powodu słabej jakości obsługi klienta. Do mechaników nie miałem zastrzeżeń - dobrą robotę robili, ale kierownik i pani w sekretariacie... podejście do klienta rodem z PRLu. Jak kolejny raz umówiłem się na termin, wziąłem wolne, żeby odstawić auto do warsztatu, a usłyszałem, że "no niestety dziś nie damy rady Panu dzisiaj tego zrobić, bo mamy inne auta do naprawy", to powiedziałem sobie dość. I często jakieś niedogadania, że część nie doszła, ale zapomnieli powiadomić, albo że auto już dawno gotowe tylko nie było czasu zadzwonić, żebym przyjechał itp. Ogólnie chaos organizacyjny.
Fiat Punto
2013-07-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
3 tygodnie naprawiali samochód !!!! Rozumiem że jedna część była podzlecona w innym serwisie gdzie naprawa z wysyłką trwała półtora tygodnia, ale żeby przez kolejne półtora tygodnia montować jedną część i sprawdzać że jeszcze coś nie tak?!
W czwartek część dotarła kurierem i miała być zamontowana na poniedziałek. Dzwonię w poniedziałek, a to że jednak nie mieli czasu żeby zadzwonić w środę. Dzwonię w środę i się dowiedziałem że już montują, żeby zadzwonić w czwartek rano. Dzwonię w czwartek POPOŁUDNIIU i słyszę że dopiero część zamontowana ale jednak coś nie działa do końca, żeby zadzownić w piatek koło południa bo będzie "gość co się zajmuje elektroniką" i wszystko poustawia. Dzwonię, więc w piątek i się dowiaduję, że "gość" zobaczył i stwierdził że niewiele może zdziałać i zaglądnie jeszcze raz w poniedziałek. Tym sposobem mija ponad tydzień jak montują jedną część do samochodu i OGLĄDAJĄ GO zapewne z zewnątrz gdybając co nie chodzi.... W poniedziałek wziąłem urlop i przyjeżdżam w godzinach południowych (czyli wtedy gdy miałem dzwonić) i okazuje się że samochód stoi w kącie zastawiony innymi samochodami, a do niego nawet nie zaglądnięte. Usłyszałem od Mistrza „że jest kolejka i się nie wyrabiają”, „że nie wiadomo co z tym samochodem jest do końca” , ”że jeszcze nie mieli czasu zaglądnąć”… ale co mnie to interesuje??? Dostałem konkretną informację że wtedy a wtedy będzie robione i gdybym nie przyjechał pewnie przez telefon usłyszałbym gadkę sprzed tygodnia!!! Ludzie solidność i uczciwość a nie ściemnianie że się coś robi! Po dwóch godzinach jak odjechałem dostaję telefon że samochód naprawiony… dało się?!
Szanowni Państwo tak się traci klientów! Przykro mi ale u mnie negatywna opinia i zapytany w przyszłości o serwis na pewno MOTOTESTU nie polecę!
2012-05-28
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Śmiać mi się chce co to za warsztat. Niby zajmują się mechaniką a na moje pytanie czy wymienią mi pierścienie i panewki usłyszałem że oni się tym nie zajmują!
HAHAHA śmiech na sali!
2011-05-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Według mnie kiedyś to był dobry warsztat, robiłem u nich konserwację, sprzęgło, luzy układu kierowniczego i byłem raczej zadowolony z napraw, nie miałem zastrzeżeń. Teraz jednak nie robią już konserwacji bo kierownik stwierdził ,że to za brudna robota. W tamtym roku roku niedaleko ich zakładu w czasie ciężkiej zimy zepsuł mi się samochód, pech chciał, że zgasł mi prawie na ruchliwym skrzyżowaniu, poszedłem do tego warsztatu i proszę ich o pomoc, a tu zupełna ignorancja, stwierdzili, że jeśli dostarczę do nich samochód to mogą spojrzeć co mu dolega, bo nie będą się fatygować w taką pogodę. Zupełny brak zrozumienia i szacunku. Ogólnie odradzam. Ja już tam nie naprawiam samochodu.
Wady:
Zarozumiałość kierownika
2010-07-31
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
miałam kolizję 22 listopada 2009r. Jakiś pan nie zauważył korku, wjechał we mnie i przodem uderzyłam jeszcze w auto dostawcze.
Auto oddałam do moto testu, co było największym błędem!
przy uderzeniu pękł czujnik ciśnienia oleju oraz zrobiła się dziura w filtrze oleju. oczywiście dowiedziałam się o tym po czasie... jak sprawdziłam stan oleju a bagnet był suchy!
co zrobił moto test? ZAKLEIŁ DZIURĘ W FILTRZE OLEJU. gdzie wymiana filtru to groszowe sprawy a skasowali od PZU 6,5 tysiąca zł !!
czujnik oczywiście też był niewymieniony.
po kolizji również auto zaczęło dziwnie stukać, okazało się że cały olej wyciekł z prawego przedniego amortyzatora.
skasowali 6,5 tysiąca za wymianę plastikowych zderzaków, oraz wyklepanie maski z przodu i z tyłu. tak to nie zrobili NIC!
a auto odebrałam po przeszło miesiącu, bo konkretnie 24 grudnia!
PORAŻKA! NIE POLECAM!
Zalety:
-haha, chyba tylko to że jest praktycznie w centrum miasta
Wady:
-za wolno
-za drogo
-brak dobrych fachowców
-kasują za coś co nie zostało zrobione
2010-04-01
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
W firmie Moto-Test wykonywałem naprawę blacharską-lakierniczą. Naprawa blacharska została wykonana, niemniej jednak przy jej okazji jej wykonywania zepsuto pozostałe rzeczy - konkretnie inst. elektryczną samochodu. Po naprawie było wiele usterek (2 razy musiałem holować auto, bo kompletnie odmówiło posłuszeństwa), z którymi do dzisiaj jeszcze muszę się jeszcze borykać - mimo, że od tamtego czasu minęło już 4 miesiące.
Naprawa miała trwać ok. dwóch tygodni a wykonywana była miesiąc.
Mam wrażenie, że pracownicy to kompletni dyletanci i nie dajcie się zwieść temu, że warsztat posiada certyfikaty, bo to ściema.
Cena usługi była znośna, niemniej jednak w moim przypadku okazało się słuszne porzekadło - "co tanio, to drogo".
Nie polecam firmy Moto-Test.
2010-02-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Byłam klientką tego zakładu i z przykrością muszę stwierdzić że kierownik tej firmy jest bajkopisarzem i wydaje mu się że zna sie na autach ale to tylko jego wyobraźnia. Mam znajomych którzy znają sie na robocie ale ponieważ miałam auto po stłuczce i musiałam skrzystać z serwisu w ramach ubezpieczenia ale Pan madry kierownik naciagnal mnie na wieksze koszty i auto wyszlo dwukolorowe
Wady:
zła obsługa biura (taki niski Pan)
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
Warsztat nr 1 na dobrymechanik.pl. Wybór kierowców 2020, 2022, 2023 portalu yanosik.pl! Największy warsztat w Polsce: Posiadamy aż 34 stanowiska, fototorelacje z napraw, aplikacja lojalnościowa z punktami za naprawy, które możesz wyminieć na...
Oferujemy kompleksowe naprawy mechaniczne, elektromechaniczne, serwis klimatyzacji oraz wymianę opon. Dysponujemy własną pomoca drogową. W warsztacie jest 6 stanowisk, co pozwala nam zapewnić w miarę szybkie terminy napraw. Klientom udostępniamy...
Firma Mechanika Bartnikowski mieszcząca się przy ulicy 11 Listopada 143 w Zabrzu jest firmą założoną w 1992 roku przez Mariana Bartnikowskiego. Obecnie oferujemy kompleksową obsługę samochodów. Posiadamy nowocześnie...
Profesjonalny serwis samochodów. Wypożyczalnia samochodów osobowych oraz dostawczych.
Centrum Samochodowe SZCZUREK GARAGE należy do największej w Polsce sieci ProfiAuto i jest jedynym w Zabrzu ProfiAuto Serwisem PLUS. Oznacza to, że zdecydowanie wyróżnia się spośród innych warsztatów samochodowych i spełnia najwyższe standardy...
Auto Serwis Vwgroupzabrze to serwis samochodowy, który powstał, aby wyjść naprzeciw nawet najbardziej wymagającym klientom. Gwarantujemy najwyższą jakość usług i profesjonalną obsługę. Wykonywane przez nas usługi oparte są na wieloletnim...
Cmentarna 3, Zandka, Zabrze
Jesteśmy warsztatem samochodowym w Zabrzu z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Cechuje nas wysoka staranność wykonywanych napraw dzięki czemu nasze usługi świadczone są na najwyższym poziomie. Dysponujemy sprzętem najwyższej jakości oraz...
Hagera 17, Centrum, Zabrze
Warsztat znajduje się bezpośrednio przy stacji kontroli pojazdów. Oferujemy Państwu kompleksową ofertę w zakresie mechaniki samochodowej, elektromechaniki, klimatyzacji (również z nowym czynnikiem), jak i wulkaniczacji.
ul. KRAKOWSKA, Rokitnica, Zabrze
Aby wyjść na przeciw naszym klientom dodatkowo do STACJI KONTROLI POJAZDÓW postanowiliśmy otworzyć serwis samochodowy. Warsztat samochodowy jaki Stacja Kontroli Pojazdów znajduje się w miejscowości WIESZOWA ul. BYTOMSKA 2A przy skrzyzowaniu dróg...
MOTO-TEST Ryszard Genge
ul. Pułaskiego 3, Centrum, 41-800, Zabrze
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Szkubacza 10 |
Maksymiliana Filipka 25 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług