POWRÓT

Pytania kierowców (22)

  • Audi A6 C7 : Wzrost płynu hamulcowego po wymianie klocków i tarcz

    Wymieniłem klocki hamulcowe i tarcze. Wzrósł mi poziom płynu hamulcowego, czy to normalne?

    Odpowiedzi (8)


  • BMW E87 Seria 118D 143 KM: kontrolka w kształcie kłódki?

    Zapaliła mi się żółta kontrolka w kształcie kłódki i nie mogę uruchomić samochodu. Kiedyś problem zniknął sam, ale teraz już wydaje się być na stałe. Czy ktoś może rozszyfrować co oznacza ta kontrolka?

    Odpowiedzi (5)


  • BMW 118d 2005 rok: Jaki olej najlepszy do BMW 118d?

    Jestem od niedawna posiadaczem wyżej wymienionego modelu. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jaki olej najlepiej zalać do tego silnika? Podpowie jakiś specjalista co ma dużo kontaktu z BMW?

    Odpowiedzi (3)


  • BMW E87 120D 2007: Dwumas, sprzęgło czy łożysko?

    Witam. Dziś po dłuższej trasie zauważyłem pewien problem. W początkowej fazie wciskania pedału sprzęgła coś zaczyna strasznie jarmolić, hałas ustaje gdy pedał sprzęgła docisnę do podłogi. Ten sam efekt dźwiękowy pojawia się podczas puszczania sprzęgła, gdy pedał zbliża się ku górze. Czuć to najbardziej na postoju i podczas ruszania. Czego to może być objawa? Czy ma to związek z dwumasem, sprzęgłem a może jakimś łożyskiem?

    Odpowiedzi (10)


  • Subaru forester s turbo produkcja 1998: Brak ogrzewania wnętrza kabiny

    Ciecz chłodząca osiągnęła normalna temperaturę pracy, a po przekręceniu pokretla na ogrzewanie nie leci cieple powietrze, co jest przyczyna?

    Odpowiedzi (3)


  • Mazda 6 2.0, automat, 2006: Falowanie, problem z dodaniem gazu na zimnym silniku.

    Mazda 6 2.0. automat 2006 Problem przy dodawaniu gazu na zimnym silniku. Wciskanie gazu nie powoduje zwykłego przyspieszenia jak dotychczas tylko jest jakby jałowe - wciska sie pedał gazu ale auto nie przyśpiesza. Zeby nadać przyśpieszenie trzeba to robić bardzo delikatnie i wolno. Przy próbie dodania gazu słuchać, że silnik pracuje nierówno, słychać falowanie. Samochód był podłączany pod komputer - nie było błędów. Zostały wymienione świece, była naprawa automatycznej skrzyni biegów (mnóstwo kasy, zero poprawy, zakład Auto-Wawer - NIE POLECAM ZDECYDOWANIE TEGO ZAKŁADU - nie wiedzą co robią, naciągają). Co może być przyczyną takiego zachowania samochodu?

    Odpowiedzi (3)


  • Bmw 5 e60 2008: zgasł ring w lampie bmw e60

    Witam wylaczyl mi sie w jednej lampie ring tj bmw e60 2008r. Podobno to jakis staly blad wychodzacy z modulu, ktory nawet po wymianie zarowki pozostaje. I ponoc tylko specjalny komputer bmw moze sibie z tym poradzic. Chcialem zapytac czy ktos zna ten problem i jak sobie z nim poradzic. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (3)


  • Bmw e 90 1.8 d 143 km 2008: pełny filtr cząstek stałch DPF

    Witam posiadam Bmw e 90 1.8 d 143 km 2008 I pokazuje mi ze filtr cząstek stałych jest pełen, co mogę zrobić?

    Odpowiedzi (6)


  • BMW E91: regulacja luzu maglownicy w BMW

    Witam, mam luz na maglownicy, a że regeneracja czy nowa maglownica jest kosztowna to dowiedziałem się, że podobno w BMW można regulować luz i własnie go zredukwać. Proszę o potwierdzenie, czy jest to możliwe i ile to da? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (4)


  • BMW 5 E39 2000 : turbosprężarka a przepływomierz

    Czy uszkodzona turbosprężarka może powodować że komputer pokazuje błąd przepływomierza?

    Odpowiedzi (5)


  • Peugeot 306, 1.6 benzyna, 1999r: Cena za sprzęgło + wymiana

    Witam, Posiadam Peugeota 306 1.6 benzyna 1999, oddałem auto do mechanika z powodu (prawdopodobnie) zepsutego sprzęgła. Jeżdżę od 2 lat i to moja druga wizyta w warsztacie, drobne usterki zazwyczaj robie samemu przy pomocy doświadczonej w tym temacie osoby. Objawy: Na zgaszonym silniku biegi wchodzą swobodnie (+ luz na drążku jest już dosyć duży. Wymieniłem cięgno wybieraka ale nie wpłynęło to na luz). Na włączonym silniku biegi 1 i 2 bardzo ciężko wchodzą a wsteczny prawie za każdym razem zgrzyta. Po oddaniu do serwisu nikt do mnie nie zadzwonił z określeniem ceny usługi i pytaniem czy robimy czy odbieram auto. Mechanik oznajmił, że zamówił już części i od jutra "będziemy robić". Spytałem o cenę i krzyknął sobie 750 zł za części (sprężyny przedniego zawieszenia + sprzęgło) + 450 za robociznę nie uzwgledniając przy tym wymiany sprężyn. Czy mechanik ma prawo żądać ode mnie takiej ceny przy odbiorze auta nie informując mnie wcześniej o tym co jest uszkodzone, co trzeba wymienić i ile wyniesie koszt naprawy? Pozdrawiam serdecznie. Piotr Strzelecki

    Odpowiedzi (6)


  • Opel Insignia: Opel Insignia nie odpala

    Witam Posiadam Opla Insignie , wczoraj podczas jazdy zaczęła mi szaleć wskazówka od temp silnika. Dzisiaj gdy chciałem odpalić samochód , po przekręceniu kluczyka temp. silnika od razy wskoczyła na 100 stopni , potem 110 i tak skakała powyżej 90 stopni. Nie da rady odpalić silnika. Gdzie szukać przyczyny ?

    Odpowiedzi (4)


  • FIAT BRAVA ROCZNIK 2000: Problem z zapalaniem w niskiej temperaturze

    Dzień dobry. Gdy spada temperatura nie mogę uruchomić silnika. Wymieniłem akumulator, ale problem pozostał. Rozrusznik rzęzi i zapala dopiero gdy się go popchnie kilka metrów. Gdy jest ciepło zapala bez problemu. Proszę o opinię co może być przyczyną?

    Odpowiedzi (2)


  • bmw f10 528i 2014 r : wyciek płynu spryskiwaczy

    Witam. Kupiłem bmw f10 528 2014 r . po uzupełnieniu płynu spryskiwacza zauważyłem że po hamowaniu np przed światłami czuć w kabinie wyraźny zapach płynu spryskiwaczy szyb. Gdzie mam szukać nieszczelności i jak się do tego zabrać ?

    Odpowiedzi (3)


  • Opel Combo 1,7 DTI 2002 rok: Gdzie czujnik ciśnienia w Opel Combo 1,7 DTI

    Dobry wieczór Panu. W oplu Combo 1,7 DTI z roku 2002 ( silnik numer Y17DT -0448178 ) na dole, prawa strona ,w okolicach miski olejowej jest czujnik. Jest to czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym albo inny czujnik. taki sam czujnik na zdjęciach hurtowni z częściami i na alegro nazywają czujnikiem MAP. Ten czujnik ma 3 piny u dołu, natomiast z boku - u góry wypustkę z dziurką . Na wypustce osadzona jest pomarańczowa gumka ( uszczelka). Problem polega na tym , że w.w. czujnik skądś wypadł w czasie jazdy i sobie tak wisi zaczepiony na wiązce kabli o długości 15 cm. Byłem w 6 warsztatach samochodowych. Czujnik dotykało ok.15-ti mechaników ale żaden z nich nie potrafił ulokować wiszącego na kablach czujnika we właściwym miejscu. Dziś trwało to od 10 do 17 i nic. Zostawili lużny czujnik na kablach i powiedzieli mi że tak luźno wisieć powinien. Czyli że ten czujnik podaje ciśnienie powietrza z atmosfery. Problem w tym, że z tak luźno wiszącym czujnikiem, podpiętym do kabli albo wypiętym całkowicie z wtyczki, po głębokim wciśnięciu pedału gazu ( zwiększeniu obrotów do ok. 320) następuje przeładowanie. Silnik wchodzi w tryb awaryjny, nie reaguje na pedał gazu a obroty trzymają się na poziomie 1500. Trzeba wówczas wyłączyć silnik, odczekać trochę ( ok. 15-20 min. ) i zapalić ponownie. Jak zapali to podłączony do komputera nie pokazuje żadnych błędów. Po przeładowaniu, kiedy wejdzie w tryb awaryjny pojawia się dużo błędów. Ale znikają po wyłączeniu silnika i odczekaniu 20 min. Czasem, jak jest trochę nagrzany, po krótkim parkowaniu nie chce zapalić.Trzeba odczekać. Rano zawsze pali pięknie. To tyle tytułem informacji. A teraz ma m do Pana pytanie. Gdzie to wsadzić? Tzn. ten cypelek z pomarańczowa uszczelką czujnika??? Może był jakiś element , który odpadł w czasie jazdy i dlatego mechanicy nie mogli odnaleźć miejsca osadzenia końcówki z uszczelką? Za informację będę bardzo wdzięczny. Tymczasem pozdrawiam ! I Szczęśliwego Nowego Roku życzę. Marek Malkowski

    Odpowiedzi (3)


  • Alfa Romeo 2007: P0340 po wymianie rozrządu

    Problem jest z błędem p0340 po wymianie rozrządu i przejechaniu około 500km ruszam ze świateł i nagle brak mocy i dziwna praca silnika wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu i dalej nie ma poprawy

    Odpowiedzi (3)


  • volvo v 70 2,4 benzyna turbo 2005 rok po lifcie: Wyświetla komunikat nie można rozpocząć jazdy spróbuj jeszcze raz

    Wyświetla komunikat nie można rozpocząć jazdy spróbuj jeszcze raz. Rozrusznik nie kręci, wymieniona kostka stacyjki , pętla imo

    Odpowiedzi (4)


  • W Polo, III '98 1.4 (manual), 60KM, 44kW (benzyna): Auto całkowicie zgasło, brak oznak życia.

    Witam, Objawy: auto całkowicie zgasło w trakcie jazdy (żadna dioda nic nie sygnalizowała, w styczniu padł akumulator - co było sygnalizowane migająca diodą), zaczął się dziwnie zachowywać, jakby nie można było wrzucić biegów dopiero po mocniejszym szarpnięciu liczniki cyfrowe zaczęły wariować, znikać, pojawiać dziwne cyferki. Z rozruchu udało się go odpalić i tak dojechał do domu, co może być przyczyną? Czy umówię tu taką naprawę z dojazdem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi (5)


  • ASTRA H, 2005 diesel 1.7: Po wymianie rozrządu nie odpala

    Astra H, silnik diesel 1.7 z 2005r. po wymianie rozrządu nie chce odpalić. Mechanik mówi, że silnik nie ma ciśnienia. O co tu kaman? :(

    Odpowiedzi (6)


  • Opel Sintra 2.2 16 V benzyna, 1999: Niesprawna klimatyzacja

    Dotyczy klimatyzacji Opel Wymieniona została sprężarka na sprężarkę po regeneracji Objawy identyczne jak przed wymianą tzn. po uruchomieniu silnika chłodzi przez 3 - 4 minuty od strony pasażera, dokładnie w połowie, przez dwa wyloty. Po tym czasie przestaje chłodzić Leci ciepłe powietrze. Mechanik uznał że od strony układu jest wszytko w porządku Uznał że uszkodzeniu uległ zawór rozprężny. Proszę o pomoc

    Odpowiedzi (4)


<12
ODPOWIEDZI

Auto-klinika
opinie: 13 ******

Gidzińskiego 31
02-293 Warszawa