Opel Astra G 1,6 16V
Witam mam spory problem i proszę o pomoc. Miałem problemy z kopceniem, silnik brał olej i ubywało płynu chłodniczego. Więc po udaniu się do mechanika stwierdzono że uszczelka pod głowicą jest do wymiany. Dodatkowo zalecił zrobić pierścienie więc i nie obyło się bez planowania głowicy. Po odebraniu auta zaczęły się problemy z parowaniem, które stopniowo narastały. Teraz dodatkowo po przejechaniu około 5 tysięcy km problem wrócił. Płynu ubywa i na korku i na bagnecie jest biały osad. To możliwe, że źle była przeprowadzona naprawa? W jej trakcie mogła być uszkodzona nagrzewnica? Koszt naprawy był duży, moja jazda była bardzo uważna, trzymałem się zaleceń po wymianie i kontrolowałem stany płynów itd. Czy to możliwe że przy dobrze wykonanej usłudze tak szybko może jeszcze raz uszczelka być do wymiany? Co powinien zrobić?
Przechodnia 14, Węgrów
Niekoniecznie problemem jest uszczelka, może być np. pęknięta głowica lub blok.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.