POWRÓT

Subaru legacy 2.0dohc 150km

Trzęsie po wymianie rozrządu i regulacji luzu zaworowego

Witam pacjent Subaru legacy 2.0dohc 150km
Regulacja zaworów plus nowy rozrząd po złożeniu na znakach trzesie gorzej bardzo nawet bym powiedzial niż przed, luzy musiałem zwiekszyc bo były odchyłki ok. 0.10 na 7 szklankach .
Kąt ustawiony na 30 potem zmieniony na 11/18 tak dziwnie pokazywal raz tak raz tak, przesunięcie o jeden ząbek wału bo o dwa strzelał do kolektora ssącego. Brak mocy ruszyć ciężko trzęsie się bardzo jakieś pomysły ?

Aktualizacja 1
Dzięki już poszło głupia sprawa cewka zamieniona

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Serwis Piotr Masicz
Piotr | Auto Serwis Piotr Masicz

Ćmiłów 128, Lublin

Wygląda na to że trzeba wrócić do punktu wyjścia z rozrządem .pod warunkiem że nie ma pomyłki w regulacji luzów. Podparcie zaworu da podobne efekty. Poza tym jest parę kwestii po drodze w procedurze regulacji luzów zaworowych. Przeważnie jednak bez wizji lokalnej trudno w takim przypadku jednoznacznie określić przyczynę.

Auto Centrum Baranowski
UMÓW WIZYTĘ
ACB | Auto Centrum Baranowski

os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań

Wygląda na przestawiony rozrząd

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam , trudno postawić diagnozę po kimś , ale wygląda to na problem z ustawieniem rozrządu


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika