Subaru legacy 2.0dohc 150km
Witam pacjent Subaru legacy 2.0dohc 150km
Regulacja zaworów plus nowy rozrząd po złożeniu na znakach trzesie gorzej bardzo nawet bym powiedzial niż przed, luzy musiałem zwiekszyc bo były odchyłki ok. 0.10 na 7 szklankach .
Kąt ustawiony na 30 potem zmieniony na 11/18 tak dziwnie pokazywal raz tak raz tak, przesunięcie o jeden ząbek wału bo o dwa strzelał do kolektora ssącego. Brak mocy ruszyć ciężko trzęsie się bardzo jakieś pomysły ?
Aktualizacja 1
Dzięki już poszło głupia sprawa cewka zamieniona
Ćmiłów 128, Lublin
Wygląda na to że trzeba wrócić do punktu wyjścia z rozrządem .pod warunkiem że nie ma pomyłki w regulacji luzów. Podparcie zaworu da podobne efekty. Poza tym jest parę kwestii po drodze w procedurze regulacji luzów zaworowych. Przeważnie jednak bez wizji lokalnej trudno w takim przypadku jednoznacznie określić przyczynę.
os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań
Wygląda na przestawiony rozrząd
F. Philipsa 8, Piła
witam , trudno postawić diagnozę po kimś , ale wygląda to na problem z ustawieniem rozrządu
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.