Ford Focus MK1 1,6
Mam Forda Focusa Mk l 1,6, po wymianie rozrządu i przejechaniu 1200 km na rozgrzanym silniku słychać zawory i z rury wydobywa się dym, zauważyłem znaczne ubytki oleju choć nie mam wyciekow a płyn chłodniczy nie jest przebarwiony. Rozrząd był sprawdzany i rzekomo jest wszystko ok. Wcześniej nie miałem takich problemów tylko po wymianie rozrządu
F. Philipsa 8, Piła
witam, jeśli faktycznie wcześniej nie było takich problemów- to źle ustawiony rozrząd ,
os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań
Raczej ustawienie rozrządu nie powinno mieć wpływu na spalanie oleju silnikowego, nierówna praca po rozgrzaniu silnika to byłby objaw przestawionego rozrządu.
Bardziej skłaniałbym się w stronę zaworu odpowietrzającego skrzynię korbową ew. uszczelniaczy zaworowych i pierścieni.
A stukanie w okolicy głowicy może być spowodowane niskim stanem oleju
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.