renault master
Witam, mam następujący problem. Dałam mechanikowi busa do zmiany paska rozrządu. Gdy dostałam go spowrotem zauwazylam, że dużo głośniej chodzi niż zwykle (chodzi jak traktor przy wolnych obortach) a przy większej prędkości jest juz normalnie jak wcześniej przed wymianą. Również przy hamowaniu pojazdu słychać że głośniej chodzi. Gdy zapytałam mechanika czemu tak się dzieje, on stwierdził że mechanik, który wcześniej wymieniał w busie rozrząd źle skręcił go spowrotem i przez to gdy mocował nowy pasek pękła mu śruba. Tłumaczył mi że tamten machanik pozostawił śrubę, dokręcił ją a potem ponownie próbował dokręcić ją kiedy nakrętka już była dokręcona. Więc gdy jemu pekła sruba, musiał się do niej dobrać, zrobił większy owór i wsadził inną, większą śrubę. Dziś bierze busa ponownie i będzie próbował naprawić to ale jesli mu się nie uda to będe musiała kupić nowy silnik... Nic nie rozumiem z jego tłumaczeń. Na mój babski rozum, jęsli przez 2 lata było wszysto w porządku, to czemu nagle po jego "naprawach" bede musiała kupic nowy silnik? Czy ktoś moze cos podpowiedziec co zrobić? Nie wiem czy mu wierzyc.
F. Philipsa 8, Piła
witam, niestety trudno coś sensownego doradzić , nie rozumiem tego tłumaczenia ze śrubą , nie rozumiem konieczności wymiany silnika , głośna praca silnika taka jaka została opisana wskazuje raczej na złe ustawienie paska rozrządu , - proponuję podjechać do innego mechanika
Radzyminska 212, Warszawa
wyglada na zle zlozony rozrzad zlozyc go ponownie przy uzyciu stosownych blokad dedykowanych do tego sinika.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.