Ford focus mk3
Witam, mam problem z poborem mocy. Akumulator po nocy do zera ,ladowanie 24h ,akumulator ponownie wsadzony ,kolejna noc i znowu do zera . Przepustnica powietrza wydaje charakterystyczny dzwiek (piszczy po zgaszeniu silnika ,a takze po zamknieciu go centralem ) po odpaleniu auto zachowuje sie normalnie jedyny mankament jaki zauwazylem ,to po przelaczeniu stacyjki na trojeczke (auto chodzi ) i teraz wracajac na zaplon silnik nadal chodzi ,a obroty spadaja na zero , dopiero po przekreceniu stacyjki na zero silnik przestaje pracowac . Po wyjeciu akumulatora nie dziala rowniez alarm firmy logic model lc4. Nie mam pojecia skad moze dochodzic prad do przepustnicy (ktora defacto normalnie pracuje i nie piszczy w momencie ,kiedy silnik pracuje ) ,ktora piszczy i prawdopodobnie zzera prad w ciagu nocy . Mial ktos podobny problem ? Pozdrawiam . Dziekuje z gory za odpowiedz .
F. Philipsa 8, Piła
witam, ewidentnie coś pobiera prąd po wyłączeniu zapłonu , najczęstsze przypadki to nie gasnące oświetlenie np w bagażniku ,radio , układ alarmu,
aby ustalić co się dzieje należy wykonać pomiar poboru prądu z akumulatora po wyłączeniu zapłonu , i zamknięciu samochodu, jeśli pomiar wykaże że pobór jest zbyt wysoki - bo minimalny jest zawsze ,należy odłączać poszczególne podzespoły i sprawdzać kiedy spadnie ,być może tutaj problem jest jakoś powiązany z zasilaniem osprzętu silnika - piszcząca przepustnica -może gdzieś jest zwarcie ?
ul. Bokserska 9, Warszawa
Należy zmierzyć pobór prądu w stanie spoczynkowym, a następnie odłączać poszczególne układy i szukać tego, który pobiera prąd.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.