Bromski Leszek Blacharstwo Samochodowe
Kolejowa 73, Plewiska
"Autko po wypadku zrobione bardzo dobrze. Mechanicy konkretni, nie naciągają klienta jak w innych warsztatach. Godni polecenia!!!",
Milena, Mercedes Benz
Urbaniak Jacek Mechanika Pojazdowa
Czarna Droga 23, Plewiska
Serdecznie zapraszam do skorzystania z naszych usług
Andrzej Kijewski Firma PHU Mechanika Samochodowa
Kolejowa 71, Plewiska
Serdecznie zapraszam
Mroz Auto Mechanika Samochodowa
ul.Garncarska 8, Plewiska
WYKWALIFIKOWANA KADRA PRACOWNIKÓW I BOGATO WYPOSAŻONY WARSZTAT STANOWIĄ PODSTAWĘ USŁUG ŚWIADCZONYCH NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.
ul. Fabianowska 8, Plewiska
Szeroki zakres mechaniki pojazdowej Zapraszamy
AUTO-LIDER NIEAUTORYZOWANY SERWIS MARKI BMW i Mini
GRUNWALDZKA 465, PLEWISKA
"Firma solidna, nie kombinują, a wiedzą z reguły co boli auto.
Nie naciągają klienta na dodatkowe pieniądze. Fakt, najtańsi nie są, ale warto im zaufać i powierzyć swoje auto.
Inni chcięli się uczyć i naprawiać "na czuja" i wymienić pół samochodu..
Wielu paprochów jest dookoła, a to jeden z niewielu zakładów, który ma mechaników z...",
GoldGrawer, Ford Galaxy MKII
Podgórna 83, Plewiska
"Bardzo uczciwy warsztat,profesjonalnie.Jestem bardzo zadowolony",
Graj
Szkolna 90, Plewiska
Mechanika Diagnostyka Kompóterowa Specjalizacja Renault Tanio,fachowo bez ściemy. Kontakt : [email protected] 509-664-358
Bromski Leszek Blacharstwo Samochodowe
Kolejowa 73, Plewiska
"Autko po wypadku zrobione bardzo dobrze. Mechanicy konkretni, nie naciągają klienta jak w innych warsztatach. Godni polecenia!!!",
Milena, Mercedes Benz
Urbaniak Jacek Mechanika Pojazdowa
Czarna Droga 23, Plewiska
Serdecznie zapraszam do skorzystania z naszych usług
Andrzej Kijewski Firma PHU Mechanika Samochodowa
Kolejowa 71, Plewiska
Serdecznie zapraszam
Mroz Auto Mechanika Samochodowa
ul.Garncarska 8, Plewiska
WYKWALIFIKOWANA KADRA PRACOWNIKÓW I BOGATO WYPOSAŻONY WARSZTAT STANOWIĄ PODSTAWĘ USŁUG ŚWIADCZONYCH NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.
ul. Fabianowska 8, Plewiska
Szeroki zakres mechaniki pojazdowej Zapraszamy
AUTO-LIDER NIEAUTORYZOWANY SERWIS MARKI BMW i Mini
GRUNWALDZKA 465, PLEWISKA
"Firma solidna, nie kombinują, a wiedzą z reguły co boli auto.
Nie naciągają klienta na dodatkowe pieniądze. Fakt, najtańsi nie są, ale warto im zaufać i powierzyć swoje auto.
Inni chcięli się uczyć i naprawiać "na czuja" i wymienić pół samochodu..
Wielu paprochów jest dookoła, a to jeden z niewielu zakładów, który ma mechaników z...",
GoldGrawer, Ford Galaxy MKII
Podgórna 83, Plewiska
"Bardzo uczciwy warsztat,profesjonalnie.Jestem bardzo zadowolony",
Graj
Szkolna 90, Plewiska
Mechanika Diagnostyka Kompóterowa Specjalizacja Renault Tanio,fachowo bez ściemy. Kontakt : [email protected] 509-664-358
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Citroen C1 to auto klasy najmniejszej segmentu A, które jest produkowane od 2005 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi konkurentami...
Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...
Seat Toledo był najpierw zaliczany jako auto kompaktowe segmentu C, a potem jako auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1991 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje...