"Więcej takich mechaników! Kompleksowa obsługa, serwis na medal a do tego części niezwykle przystępne cenowo. Nawet drobne naprawywykonywane solidnie.
",
Marek
"Młoda i profesjonalna załoga, uczciwe podejście do klienta. Szybka diagnoza,szybkie zamówienie części, szybka naprawa i montaż.Solidna firma godna polecenia.",
kajkoo, Toyota Avensis
"Korzystam z usług tego warsztatu już drugi rok (drugi samochód) i jestem bardzo zadowolony z jego usług. Mechanicy są fachowi i komunikatywni, a ceny niskie. W nagłych wypadkach, takich jak naprawa lusterka (dzień przed badaniem technicznym) czy spuszczenie z baku benzyny (dzień przed sprzedażą samochodu) pan Skrzypczyk zawsze służył pomocą i...",
mr_shelp
"Profesjonalne podejście do klienta szybko i sprawnie.",
Janusz , Renault Espace 4 generacja [Facelifting] 2006 - 20
"Witam,
jestem całkowicie zadowolona z naprawy mojego samochodu, krótkie terminy, fachowa obsługa. Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, jestem stałą klientką serwisu, i zauważyłam same postępy. Polecam!",
zadowola klientka, Fiat
"Wsywtko wykonane zgodnie ze zleceniem temin dotrzymany, a na tym mi akurat zależało",
Klamkarz, Fiat grande punto
"Zostawiłem samochód na przegląd po zakupie, dobrze go zdiagnozowano, usunięto usterki i przygotowano auto do bezpiecznej jazdy. Polecam ten warsztat każdemu, obsługa bardzo uprzejma, mechanicy solidni. Konkretna i fachowa obsługa jest też w sklepie obok przy warsztacie.
Była to moja pierwsza wizyta i wierzę, że nie ostatnia - będę dalej tam...",
Jan, Skoda Fabia
"W warsztacie tym byłem dwa razy. Odniosłem bardzo pozytywne odczucie co fo terminowości, fachowości i znajomością tego co robią. Zdecydowania zasługują na znajdowanie się w grupie "dobrymechanik.pl"
Pozdrawiam",
Andrzej, Punto Ii
"Odstawiłem do nich mojego Peugeota 207, szarpał i nie dało się jechać. Po 2 godz. autko było naprawione - szybko i za rozsądną cenę.
Polecam",
wojtek, Peugeot
"Polecam kazdemu kto ceni szybka i profesjonalna obsluge za dobra cene ",
Zbychu, Opel
"Serdecznie polecam usługi w tym warsztacie. Warsztat znalazłam przez przypadek, kierując się niewielką odległością od miejsca pracy. Pan Damian nie miał łatwego zadania- problem wypadającego zapłonu na niskich obrotach. Pan Damian służy radą, na bieżąco informuje o efektach pracy i o ewentualnie znalezionych ''po drodze'' usterkach. Dodatkowo...",
ONA, SUZUKI SWIFT SPORT
"warsztat 1 sza klasa,znaja sie na bmw,zbychu jak pospawa to niema bata na to,szpeku zrobi kapitalke z lejsem to silnik chula lepiej niz fabryka",
beemka, bmw e30
"Warsztat oceniam wysoko gdyż nie opowiadają bajek tylko mówią co są w stanie ocenić od razu i dzwonią w momencie rozszerzenia zakresu naprawy zanim powiedzą że będzie drożej.
Naprawy wykonane na czas a nawet szybciej.
Po trzech wizytach samochód wyjeżdżał zawsze sprawny.",
Zenon, Renault Grand Scenic
"W moim przypadku dużą zaletą jest kompleksowa naprawa. Wymiana opon,świec,oleju oraz diagnostyka komputerowa i rzetelna informacja co należałoby zrobić.",
Jadzia, Skoda Fabia
"Polecam, fachowa obsługa, szyba diagnoza a przede wszystkim krótki czas oczekiwania i bardzo dobrze wykonana robota, więc jeśli przydarzy mi się kolejna awaria samochodu z pewnością odwiedzę właśnie ten serwis",
Michał
"Tak jak zawsze szybko, sprawnie, profesjonalnie...w dobrej cenie.
Polecam",
Wojciech
"Szybko, sprawnie i co najważniejsze problem rozwiązany...
",
Maria, WV
"Warsztat jak najbardziej ok. Spełnione moje najważniejsze oczekiwanie a mianowicie: zostawiam samochód i nic mnie nie interesuje. Odebrałem samochód sprawny, usterka usunięta pomyślnie Polecam.",
Jeżyk, Mercedes A
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...