"Bardzo fajny warsztat, Panowie znają się narzeczy i ceny bardzo przystępne. Polecam.",
Pawel, Octavia 1.8T
"Jestem bardzo zadowolony z usług tego warsztatu. Szybka i dokładnie opisana diagnoza usterek , widać że mechanicy mają spore doświadczenie w naprawie samochodow oraz dysponuja profesjonalnym sprzętem , przedewszystkim nie naciagaja klienta tak jak zazwyczaj większość warsztatów. Obecnie serwisuje tam swoje samochody , nie zdarzyły się żadne...",
Niebieski Rapid, Skoda Rapid
"Skorzystałem z usług tego warsztatu za namową znajomego. Wymiana kół na zimowe + wyważanie z testem drogowym. Auto mi wreszcie nie ściąga, nic nie bije. Jestem bardzo zadowolony . Naprawa profesjonalna za niską cenę. Od tej pory wszystkie naprawy będę wykonywał tylko w tym warsztacie! Widać, że to nowy warsztat wyposażony w profesjonalny...",
Piotrek, Volvo S80 D5 Automat
"Nareszcie mechanik do którego można mieć zaufanie !! Naprawiam tam 3 samochody od ponad 2 lat i nigdy nie było jakichkolwiek problemów. Pan Paweł potrafi jako nieliczny już NAPRAWIĆ przyczynę problemów a nie tylko wymieniać na chybił trafił do tego jest uczciwy i ma naprawdę niewygórowane stawki. POLECAM",
Tomek, Volvo XC90
Oferujemy usługi w zakresie obsługi, naprawy oraz sprzedaży aut osobowych i dostawczych.
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Wita man problem dodge journey po wymianie sprzęgła brak wstecznego i skrzynia jest w trybie awaryjnym
Witam, zapomniałam wyłączyć światła w samochodzie. Samochód zostawiłam na około 24h na włączonych światłach... Obstawiam, ze akumulator całkowicie się rozładował bo nawet nie jestem w stanie otworzyć drzwi za pomocą pilota. Czy da się ten akumulator uratować?
Dzien dobry Mam instrukcje obslugi w ktorej jest napisane by dysze wolnych obrotow odkrecic na 11/4 a wysokie obroty na 13/8 , jak to przeliczyc na rzeczywiste obroty ..? Dziękuję
Cześć.FIAT PANDA 1.1 2004 benzyna. pierwsze odpalanie rano kręci nie zapala,po ponownej próbie zapali i zgaśnie i tak kilkanaście razy, gdy za pali to przez chwilę po dodaniu gazu się dusi jak by paliła na dwa cylindry, wymienione przewody do świec, świece, gdy jest ciepła pali bez problemów....
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...