"Kilka razy korzystałam z usług warsztatu. Szybko i sprawnie wykonano koniecznie naprawy bez zbędnej zwłoki. Uprzejmy właściciel i pracownicy. Polecam ",
Anna, Volkswagen Polo
"Krótkie terminy, rozsądna wycena, miły kontakt - polecam!",
k_kow, Audi A6
"Jestem zachwycony obsluga oraz profesjonalizmem i bardzo wysoka kultura podejscia do klienta. Koszty przegladu sa nizsze niz we Wroclawiu o jakies 40-50 procent, na miejscu rzetelne wytlumaczenie sprawy przegladu lub naprawy zadnego naciagania,w dodatku myjnia po serwisie, pyszna kawa-oraz mili i usmiechnieci ludzie w salonie. Dziekuje...",
Malgorzata, 508
"Polecam. Najlepszy warsztat w duzej okolicy. Szybka diagnoza i naprawa usterki gdzie w innym warsztacie nie byli nawet w stanie zdiagnozować problemu. ",
Kajetan, Bmw
"Zachecam do uslug w tym warsztacie, pelen Profesjonalizm !
Pozdrawiam",
Krzysztof, Audi A2 rok 2002 1.4 TDI
"Super, profesjonalna obsługa! Usługa zrealizowana z dużym zaangażowaniem i jakością.
Miałem pilną potrzebę zdiagnozowania ubytku ciśnienia w oponie przed wyjazdem w trasę - zostałem obsłużony, mimo późnych godzin wieczornych, Temat został załatwiony od ręki. Wstępnie umówiłem się już na usługę naprawy klimatyzacji. Polecam!",
Michał
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam hyundai i30 rocznik 2009 1.4 109KM czasem nie chce odpalić na zimnym jak i na ciepłym silniku jak może być przyczyną,komputer nie pokazuje błędów.
Witam. Mam od kilku dni problem z odpaleniem mojego Renault clio II 1.9 diesel 99r. Nie chce wogole zapalić tata myślał że to świecie ale nie dawno sprawdził ze świece dają iskre ale chyba nie daje prądu i auto zupełnie nie chce odpalić. Co to może być? Proszę o pomoc
Mieszkam w Łodzi, mam peugeota 206, 1,4, 1999. Fajne autko. Od roku jednak jeździ jak chce. Proszę o pomoc, bo wszyscy rozkładają ręce. Hamuję gaśnie. Innym razem wyje. Czasem sam przyspiesza a czasem spowalnia. A bywają momenty lub nawet dni, że pracuje bez zarzutu. Co robić???. Przebieg 180...
Dzień dobry mam taki problem w samochodzie Nissan Qashqai 2.0 benzyna 142 km, otóż podczas jazdy słyszę hucznie, buczenie, byłem na przeglądzie miesiąc temu i samochód przeszedł przegląd bez problemu
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...