"Szybka ekspresowa i profesjonalna naprawa uszkodzonego DPF podczas podrozy ze Sląska. Wielkie podziekowania dla wlasciciela i zalogi za szybka i fachową naprawe. Polecam goraco ten warsztat.",
Jarek, Mazda6
"Fachowa i miła obsługa dziękuję na pewno tu wrócę skodą kamiq",
Skoda kamiq, Skoda kamiq
Warsztat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-17,00 soboty 9,00-15,00
"Gorąco polecam fachowa obsługa duża wiedza super doradztwo ,Polecam! ",
Wojtek, Porsche Panamera Turbo
Darmowe auto zastępcze na czas naprawy/ serwisu Twojego auta. Prowadzimy wymiany: filtry, oleje, układy hamulcowe, uklady zawieszenia, układy wydechowe, wymiany rozrządów, regeneracje i czyszczenie filtrów DPF Głównie zajmujemy się regeneracją...
"Solidnie szybko nie drogo bardzo polecam . Jestem mega zadowolona pozdrawiam chłopaków.",
Anna, Citroen C3 picasso
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam volvo v40 2.0 diesel 120 km 2016 r około 150tys km i pobiera olej .Około 0.2-0.3l na 1 tys kilometrów. Co może być przyczyną,czy warto się tym matwic? W zimie pobierał więcej teraz jak się zrobiło ciepłej to trochu mniej
Początkowo radio wyłączyło się i nie chciało włączyć, potem zasięg kilometrów na paliwie spadł o Ok 40km, po dotankowaniu zasięg się nie zwiększył, tylko ciagle spadał. Wyjęto bezpiecznik audio, został włożony z powrotem - wszystko wróciło do normy, radio i zasięg, poza tym, że auto już nie...
Dzień dobry. Ile będzie kosztować diagnostyka i naprawa wspomagania kierownicy? Od tygodnia mocno buczy na zakrętach, płyn jest brudny, kiedy był wymieniany nie wiadomo, auto mam niecały rok.
Witam Silnik odpala . Pali się kontrolka Check Engine i ABS . Silnik nie ma mocy w czasie jazdy osiąga tylko 2000 obrotów i gaśnie w czasie jazdy. Peugeot partner tepee 1.6HDI 90 KM 66 kW rok produkcji 2009
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...