"rok męczyłem się z scharanem , szarpanie, brak mocy ,zjechałem cały Zamość i okolice nikt nie mógł postawić prawidłowej diagnozy, według mechaników musiałbym zmienić pól samochodu żeby zobaczyć co mu dolega, aż w końcu znalazłem warsztat Hamelusz Bosch service w Zamościu przy ul. Namysłowskiego i z cala 100-procentowa pewnością mogę polecić i...",
Krzysztof, scharan-benzyna
ZAMOSC UL SW.PIATKA 56, ZAMOSC
"Witam. Ostatnio miałem problem z elektryką w aucie. Problemy z uruchomieniem silnika i spadek mocy, żadna lampka mi się nie świeciła.. Po podłączeniu pod komputer Pan Jurek zlokalizował uszkodzoną cewkę. Część wymieniona, błędy wykasowane - auto ponownie nadaje się do jazdy. Na przeglądy zawsze jeżdżę do tego zakładu. Polecam.",
Mariusz.Dobrawa, Opel Zafira II COSMO
Żdanów 50, Zamość
Jatutów 15 B, Zamość
Namysłowskiego 2 a, ZAMOŚĆ, Zamość
Promienna 5, Zamość
"Bardzo dobry specjalista, solidna, terminowa i profesjonalna obsługa. Od wielu lat nigdy się nie zawiodłem. Ceny umiarkowane.Polecam",
Andrzej, WW Passat B5
Lubelska 27, Zamość
praca pon-pt 8.00-16.00, sob. 8.00-14.00
Namysłowskiego 2, Zamość
"Usługa wykonana profesjonalnie od samego faktu umówienia i uszczegółowienia wizyty, poprzez kontakt i wymiane informacji w czasie realizacji, po odbiór pojazdu. Bardzo dobra obsługa, kontakt i ceny.
Zakres prac: wymiana tarcz i klocków hamulcowych oraz tloczka (tyl), spaw osłony termicznej oraz diagnostyka komp. silnika (kody błędów).
Polecam.",
Turysta z pomorza, Opel Zafira B
ZURIS - Mechanika Pojazdowa i OSKP
Szczebrzeska 121 a, Zamość
"Wszystko zrobione na czas, dobra komunikacja z warsztatem. Jestem zadowolony z usługi ",
Czek, VW polo 1.4 diesel 2000r
PŁOSKIE 14A, Zamość
"Serwisuje samochod wylacznie w tym warsztacie.Bez problemow,szybko i co najwazniejsze obsluga profesjonalna na bardzo wysokim poziomie.",
Zenon Michalak, Nissan almera tino
"rok męczyłem się z scharanem , szarpanie, brak mocy ,zjechałem cały Zamość i okolice nikt nie mógł postawić prawidłowej diagnozy, według mechaników musiałbym zmienić pól samochodu żeby zobaczyć co mu dolega, aż w końcu znalazłem warsztat Hamelusz Bosch service w Zamościu przy ul. Namysłowskiego i z cala 100-procentowa pewnością mogę polecić i...",
Krzysztof, scharan-benzyna
ZAMOSC UL SW.PIATKA 56, ZAMOSC
"Witam. Ostatnio miałem problem z elektryką w aucie. Problemy z uruchomieniem silnika i spadek mocy, żadna lampka mi się nie świeciła.. Po podłączeniu pod komputer Pan Jurek zlokalizował uszkodzoną cewkę. Część wymieniona, błędy wykasowane - auto ponownie nadaje się do jazdy. Na przeglądy zawsze jeżdżę do tego zakładu. Polecam.",
Mariusz.Dobrawa, Opel Zafira II COSMO
Żdanów 50, Zamość
Jatutów 15 B, Zamość
Namysłowskiego 2 a, ZAMOŚĆ, Zamość
Promienna 5, Zamość
"Bardzo dobry specjalista, solidna, terminowa i profesjonalna obsługa. Od wielu lat nigdy się nie zawiodłem. Ceny umiarkowane.Polecam",
Andrzej, WW Passat B5
Lubelska 27, Zamość
praca pon-pt 8.00-16.00, sob. 8.00-14.00
Namysłowskiego 2, Zamość
"Usługa wykonana profesjonalnie od samego faktu umówienia i uszczegółowienia wizyty, poprzez kontakt i wymiane informacji w czasie realizacji, po odbiór pojazdu. Bardzo dobra obsługa, kontakt i ceny.
Zakres prac: wymiana tarcz i klocków hamulcowych oraz tloczka (tyl), spaw osłony termicznej oraz diagnostyka komp. silnika (kody błędów).
Polecam.",
Turysta z pomorza, Opel Zafira B
ZURIS - Mechanika Pojazdowa i OSKP
Szczebrzeska 121 a, Zamość
"Wszystko zrobione na czas, dobra komunikacja z warsztatem. Jestem zadowolony z usługi ",
Czek, VW polo 1.4 diesel 2000r
PŁOSKIE 14A, Zamość
"Serwisuje samochod wylacznie w tym warsztacie.Bez problemow,szybko i co najwazniejsze obsluga profesjonalna na bardzo wysokim poziomie.",
Zenon Michalak, Nissan almera tino
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...