"Co tu dużo pisać!!! Profesjonalizm w pełnym wydaniu. Szybko, fachowo i za przystępną cenę.
Polecam każdemu kto chce powierzyć swój samochód w profesjonalne ręce!",
Pyjter, Seat Ibiza 1.2 TSI
"Polecam ten warsztat. Usługa wykonana sprawnie i rzetelnie, wysoka jakość części w połączeniu z atrakcyjną ceną.",
Rudzianin
"Jestem zadowolona.Wspaniala ekipa i szybka usługa. Mozna przy okazji porozmawiać z właścicielem i żoną, otwarci i chętni do pomocy ludzie.
Jak zmieniać koła to tylko u nich",
Celina, Renault
"Super warsztat - polecam robiłem kilka rzeczy i zawsze było ok i na czas, co najważniejsze to cena w normie i chłopaki uczciwie podchodzą do tematu.",
Zadowolony Klient, Volvo
"W warsztacie Poluś Garage bywam regularnie i zawsze jestem zadowolony. POLECAM",
Patryk ze STILO, FIAT STILO
Serwis samochodowy, który od lat dba o jakość świadczonych usług. Pracują u nich certyfikowani mechanicy, którzy wciąż poszerzają swoje kompetencje uczestnicząc w dodatkowych szkoleniach. Prowadzą również skup samochodów. Auto...
Nasza firma specjalizuje w naprawie i regeneracji gaźników samochodowych oraz w regulacji i strojenu silników wielo gaznikowych ! Zajmujemy się również czyszczeniem i regeneracją wtryskiwaczy bęzynowych wtrysku pośredniego i bezpośredniego...
Zajmujemy się naprawą samochodów zachodnich ze szczególnym naciskiem na grupę Audi-VW oraz Opla pod kątem mechaniki i elektromechaniki. Jesteśmy codziennie od 7.30 do 16.30. Zapraszamy i gwarantujemy wysoki poziom usługi i obsługi.
"Polecam warsztat, byłem dzisiaj wymieniać olej, filtry + opony - dodatkowo szybki przegląd pod maską i diagnoza oraz informacja na co zwracać uwagę - fachowe tłumaczenie i pokazanie co jest nie tak i na co zwracać uwagę - całość zamknęła się w nieco ponad dwóch godzinach co jest dużym plusem. Szybko tanio i fachowo - polecam",
Rafał, VW golf 4
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...