"Jpestpem bardzo zadowolony z jakości usługi. Zamierzam korzystać w przyszłości z oferty warsztatu.",
Jerzy Bar, hyundai i20 2011
"Świetna, szybka i terminowa obsługa. Bardzo polecam!",
Darek, Opel Zafira II 1.8 2006
"Bardzo dobry serwis, części w cenach hurtowych, mechanicy pomocni, szef zawsze nadzorujący prace, ceny usług bardzo przystępne. Naprawiam i robię przeglądy od paru lat i nie mogę narzekać. Polecam",
Greg, Peugeot 307SW
"Jestem bardzo zadowolona z usługi wykonanej przy moim Oplu Merivie świeżo zakupionym.Pan Janusz jest przyjazny ,uczciwy, nie naciąga klientów, służy profesjonalną poradą,Można przywieść swoje części do wymiany i nie ma z tym problemu ,chętnie je założy.Poza tym wspaniale przemyślana sprawa rejestracji naprawy na dany dzień i godzinę co ...",
dancia, OPEL MERIVA 2003r
"Z miłą chęcią mogę polecić warsztat u Pana Mariusza, trafiłam tam z polecenia znajomego i opini na forach. Jestem zadowolona z naprawy :)
Na naprawę nie czekałam długo, fachowa obsługa, wszystko fajnie wyjaśnione mimo iż jestem kobietą:)
Polecam z czystym sumieniem:)",
Modzia
"Fachowa obsługa klienta miła atmosfera części renomowanych firm jeden z lepszych warsztatów samochodowych w okolicy ",
Piket, Audi a4 b6
"Z Serwisu ZTE korzystam od wielu lat. Usługi są wykonywanie solidnie i szybko oraz profesjonalnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Polecam i pozdrawiam załogę Serwisu ZTE.",
krzyzuch, Ford Focus
"Szybka diagnoza, bez naciągania na dodatkowe naprawy, szybka naprawa. Mila obsługa klienta! ",
Sylwia , skoda fabia combi
"Usterka została zdjagnozowana pomimo to ze auto odwiedzilo pare warsztatow...",
P.Alexander
"uprzejmy i godny zaufania mechanik , tanio i solidnie
Polecam ",
alum, Opel zafira B
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Oferujemy pełną mechanikę pojazdową (mamy duże doświadczenie w remontach kapitalnych silników), elektrykę, elektronikę, serwis klimatyzacji oraz pomoc...
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...