Auto Serwis Wadowicka Sp. z o.o.
ul. Wadowicka 8i, Podgórze, Kraków
Terminy aktualizowane automatycznie
"Bardzo dobra i profesjonalna obsługa. Auto uległo awarii podczas podróży i musiało być naprawione w Krakowie. Dobrze trafiłem. Bardzo dobry kontakt z warsztatem. Polecam z czystym sercem.",
markon123, VW Polo
Krakowska Klinika Samochodowa ( była firma FHU Kaczmarczyk )
ul. Kanarkowa 1, Łagiewniki, Kraków
"Przychylam się do opinii. Warsztat wygląda kiepsko ale za to dobrze naprawiają auta. Polecam pana Janusza mechanika i pana Artura ze serwisu.
Kiedyś bardzo mi pomogli.
",
Andrzej
Zakopiańska 58b, Łagiewniki, Kraków
"dobra robota za rozsądną cenę jestem zadowolony polecam",
Andrzej , fiat uno
Jugowicka 6, Łagiewniki, Kraków
Firma Vakko powstała w roku 1993. Jesteśmy bezpośrednim przedstawicielem wielu renomowanych firm dzięki czemu możemy zapewnić naszym Klientom konkurencyjne ceny na najlepsze na świecie części, akcesoria, chemię i kosmetyki...
Zawiła 61, Łagiewniki, Kraków
"Bardzo dobry mechanik oraz lakiernik
doprowadził mój samochod do stanu idealnego, a nadwozie jak nowe. Polecam z czystym sumieniem.",
zadowolony klient
Auto Serwis Wadowicka Sp. z o.o.
ul. Wadowicka 8i, Podgórze, Kraków
Terminy aktualizowane automatycznie
"Bardzo dobra i profesjonalna obsługa. Auto uległo awarii podczas podróży i musiało być naprawione w Krakowie. Dobrze trafiłem. Bardzo dobry kontakt z warsztatem. Polecam z czystym sercem.",
markon123, VW Polo
Krakowska Klinika Samochodowa ( była firma FHU Kaczmarczyk )
ul. Kanarkowa 1, Łagiewniki, Kraków
"Przychylam się do opinii. Warsztat wygląda kiepsko ale za to dobrze naprawiają auta. Polecam pana Janusza mechanika i pana Artura ze serwisu.
Kiedyś bardzo mi pomogli.
",
Andrzej
Zakopiańska 58b, Łagiewniki, Kraków
"dobra robota za rozsądną cenę jestem zadowolony polecam",
Andrzej , fiat uno
Jugowicka 6, Łagiewniki, Kraków
Firma Vakko powstała w roku 1993. Jesteśmy bezpośrednim przedstawicielem wielu renomowanych firm dzięki czemu możemy zapewnić naszym Klientom konkurencyjne ceny na najlepsze na świecie części, akcesoria, chemię i kosmetyki...
Zawiła 61, Łagiewniki, Kraków
"Bardzo dobry mechanik oraz lakiernik
doprowadził mój samochod do stanu idealnego, a nadwozie jak nowe. Polecam z czystym sumieniem.",
zadowolony klient
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...